edit 2.7.2013:
Vyreseno. Zrejme spatna nafta. Natocilo se to na startovaci sprej a od te doby bez problemu. Preventivne VIF do nadrze. Poznatek - kanaly 13 a 23 pri startovani nic neukazou. Je treba sledovat kanal 1. Diky vsem a zejmena Risovi z Dieselpoweru za radu.
edit2 6.7.2013:
Tak to vypada ze zatim nedoreseno. Opet nenastartovalo. Pomohl zase az startovaci sprej. Prikladam logy z VCDS po natoceni. Napada nekoho neco ?

edit4 13.9.2013:
Kompletni rozborka a mereni. Tandem kaput, kovovy piliny ve filtru, tlak nez tak lehce pod 2Bary. Vstriky K.O. neprasi - spis tecou, vypaleny trysky. Pistove skupiny bez znamek poskozeni, kontrola endoskopem skrz otvor pro zhavky. Najeto 120tkm, z toho tak 70tkm po uprave. Jdu si hodit masli.
edit 3.10.2014
Od posledni zpravy jsem zmenil servis a predal stroj k odbornikum v Dieselpoweru. Kompletni rozborka hlavy, test, novy gufera, tlakovani, vstriky test, turbo test. Vse OK. Udelala se spojka, protoze to bylo treba. Predchozi informace o KO vstriku se nepotvrdily.
Po slozeni jezdilo cca 3/4 roku bez problemu a pak zacalo obcas na 3, ale jen po pridani plynu a jen za studena. Starty OK. Nahradil jsem hadice od filtru pruhlednyma, abych videl bubliny v palivu. Nic, cista nafta. Ovsem palivovej filtr po 15tkm cernej jak bota. Podezreni na podfuk vstriku a tlakovani do nafty.
Opet rozborka, podfukujici vstriky a vacka KO(vydrena) na 3 valci nejvic, hydro taky. Udajne bezna vec u 2.0TDI PD. Auto ma 140tkm. Vymena vacky, hydra, zafrezovani otvoru pro vstriky, novy gumky. Jede - zatim.
edit 8.10.2014:
Aktualne resim nedostatek vykonu nahore a delsi startovani za studena. Dole se to sbira o neco lip. Auto sice nehuli, ale citelne se snizil vykon. Puvodni synchronizace vacky byla -2° a po vymene je presne na 0. Prisuzuju to tomu. V patek jedu na doladeni softu.[/b]