2.0TDI BMM toci ale nestartuje - uz vyreseno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

2.0TDI BMM toci ale nestartuje - uz vyreseno

Příspěvek od fabiátor »

Rano jsem dorazil normos do prace. Odpoledne otocim klickem, capne napoprve, 3x se prevali a chcip. Pak uz jen tocil starter a nic. Odtah. Motor ma kompresi, ale nechytne. Cerpadlo je slyset, takze vylucuju. Zejtra to pripojim na VCDS. Napadaj me uz takovy veci jako cidlo na klice, nebo vstriky.

edit 2.7.2013:
Vyreseno. Zrejme spatna nafta. Natocilo se to na startovaci sprej a od te doby bez problemu. Preventivne VIF do nadrze. Poznatek - kanaly 13 a 23 pri startovani nic neukazou. Je treba sledovat kanal 1. Diky vsem a zejmena Risovi z Dieselpoweru za radu.

edit2 6.7.2013:
Tak to vypada ze zatim nedoreseno. Opet nenastartovalo. Pomohl zase az startovaci sprej. Prikladam logy z VCDS po natoceni. Napada nekoho neco ?

Obrázek


edit4 13.9.2013:
Kompletni rozborka a mereni. Tandem kaput, kovovy piliny ve filtru, tlak nez tak lehce pod 2Bary. Vstriky K.O. neprasi - spis tecou, vypaleny trysky. Pistove skupiny bez znamek poskozeni, kontrola endoskopem skrz otvor pro zhavky. Najeto 120tkm, z toho tak 70tkm po uprave. Jdu si hodit masli.

edit 3.10.2014
Od posledni zpravy jsem zmenil servis a predal stroj k odbornikum v Dieselpoweru. Kompletni rozborka hlavy, test, novy gufera, tlakovani, vstriky test, turbo test. Vse OK. Udelala se spojka, protoze to bylo treba. Predchozi informace o KO vstriku se nepotvrdily.

Po slozeni jezdilo cca 3/4 roku bez problemu a pak zacalo obcas na 3, ale jen po pridani plynu a jen za studena. Starty OK. Nahradil jsem hadice od filtru pruhlednyma, abych videl bubliny v palivu. Nic, cista nafta. Ovsem palivovej filtr po 15tkm cernej jak bota. Podezreni na podfuk vstriku a tlakovani do nafty.

Opet rozborka, podfukujici vstriky a vacka KO(vydrena) na 3 valci nejvic, hydro taky. Udajne bezna vec u 2.0TDI PD. Auto ma 140tkm. Vymena vacky, hydra, zafrezovani otvoru pro vstriky, novy gumky. Jede - zatim.

edit 8.10.2014:
Aktualne resim nedostatek vykonu nahore a delsi startovani za studena. Dole se to sbira o neco lip. Auto sice nehuli, ale citelne se snizil vykon. Puvodni synchronizace vacky byla -2° a po vymene je presne na 0. Prisuzuju to tomu. V patek jedu na doladeni softu.[/b]
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 08 říj 2014, 07:08, celkem upraveno 16 x.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Takze diagnostika nic. Vstrikovace a motormanagement bez zavad. V merenych hodnotach mnozstvi vstrik. paliva je videt, ze tam nejde nafta. Starter toci 250ot/min, takze snimac na klice asi taky OK. Ale to uz byla baterka unavena po nekolika pokusech. Nevite nekdo kolik otacek/min je minimum, aby ECU pustila naftu ?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

imobilizer OK?
nerozpadl se ti klíč?

..250 otáček na start stačí...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

immo je OK, ale zkusim druhej klic projistotu
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

imo - to by chytlo v pohodě a hned zase zhaslo
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jede pumpa v nádrži?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zitra se uvidi. Pustim se do toho. Pumpa podle me jede, pri otoceni klicku je slyset takovy to bzuceni a po chvili to vypne. Je otazka, jestli da tlak co je treba. Ale to se uvidi.
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

podla mna zato mozu vstrekovače
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
kaiyara
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28 čer 2013, 08:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od kaiyara »

Jo, bude to komplet rozhodit, půjde to opískovat a komaxit... a jaký je postup, dostat ven pístek a pak ten mechanizmus ručky... nebo povoli tu matku na páce ručky a sundat jí pak to jde ven celé ten mechanizmus i s válečkem? Abych za něco zbytečně netahal... nebo nepáčil
Kaiyara
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Rado-diesel píše:podla mna zato mozu vstrekovače
Auto prubezne loguju a za celou dobu pouzivani neni v pameti zavad jediny zaznam okolo vstriku, podle ceho tak soudis ?
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

BMM má vstřikování Bosch- takže pohoda. Tam byhc problém neviděl. Turbo máš v pořádku? Točí se zlehka jak má? Aby nebylo zaraflý a po startu se motor udusí spalinama jak nemůžou ven. Něco podobnýho sem už párkrát viděl. Z výfuku to foukne po startu?
Combi ASZ
Pepa1111
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 19 úno 2008, 09:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1111 »

no tak nejjednodušší je když otevře víčko oleje a zkusí startovat, jestli chytne tak turbo KO.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ano jsou tam klasika sdruzene vstrikovace Bosch. Je to klasika 8V motor. Turbo asi KO nebude. Olej to nezere a logy co mam ukazujou regulaci OK. Z vejfuku nejde nic, takze nafta nejde do spalovaciho prostoru. Chcipaci klapku zatim vylucuju, to je vec, ktera by mela bej videt v diagnostice. Kazdopadne obligatni pokus s odpojovanim vstrikovacu vysel naprazdno.

Mozna jsem si trochu mylne interpretoval vysledky mereni z diagnostiky. V kanalu 13 se zobrazuje mnozstvi vstrikovaneho paliva a tam byly pri startovani samy nuly a z toho jsem vyvodil, ze do motoru nejde nafta, coz je spravne, ale hledal jsem problem v doprave nafty do hlavy valcu (cerpadlo v nadrzi, nebo tandem + filtr). Jenze RJ prece meri davku podle doby sepnuti elmag. ventilu na vstrikovaci, takze ta nafta tam jit docela dobre muze, jen ji RJ nepusti do spalovaciho prostoru skrz ovladani ventilu vstrikovace. No zkusim lognout kanaly 4,13 a zejmena 23 a podivam se co rika diagnostika na synchronizaci klika/vacka a na casy sepnuti ventilu na jednotlivych vstrikovacich. Tak bude jasno, kde je problem, zda v doprave nafty ke vstrikovacum, nebo v motormanagementu a koneckoncu kanal 4 by mohl cosi prozradit i o pripadnych skocenych rozvodech.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Takze dalsi vyzkum vicemene potvrdil to co si myslim. Kanaly 13 a 23 jsou pri startu stale s nulami. Jednotka z nejakyho nejasnyho duvodu neovlada elektromagneticky ventily vstriku, nebo si to alespon mysli. Kdyz otocim klickem a pustim stavu do jednotky, tak na liste s vodicema ke vstrikum namerim vuci kostre i vuci spolecnymu vodici 2.5V. Civky maji vsechny ctyri okolo 1ohmu. Nevite nekdo co se tam ma namerit ? Myslim ze jsou to 038130073BQ.

Kanal 4 pole 4 synchronizace vacka/klika -1.5° pri startovani = 250ot/min. Takze snimac je ok.

Immo jednotka hlasi ze klicek je OK a start motoru je povolen.

A ted babo rad. Pomalu ale jiste to vypada na ECU samotnou. Posledni napad je odpojeni ECU = reset adaptacnich hodnot. Zkusim zitra.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tak davam do placu log. Nejak mi dochazi fantazie. Muze vadit ta klimoska ? Zatim jsem zil v tom, ze ne, protoze ta zavada je tam uz tak 3 roky.

Adresa 01: Motor Labely: Chyba pøesmìrování
Øídící jednotka SW: 03G 906 021 MC HW: 03G 906 021 AB
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9093
Revize: --H07--- Seriové èíslo: SKZ7Z0G4......
Kódování: 0000172
Dílna #: WSC 66565 257 00032
VCID: 6CD39C83....

1 závad nalezeno.
005697 - prectete pamet zavad Klimatizace
P1641 - 000 - -
info o závadì:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 114496 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 12:22:07

info o závadì:
Otáèky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napìtí: 12.08 V
Provozní stav: 00101100
Teplota: 70.2*C
bez jednotek: 16.0

Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\1K0-907-044.lbl
Øídící jednotka SW: 1Z0 907 044 N HW: 1Z0 907 044 N
Díl: ClimatronicPQ35 110 0400
Revize: 00110021 Seriové èíslo: 00000000000000
Dílna #: WSC 00000 000 00000
VCID: 418D1D376115

1 Fault Found:
00819 - vysokotlaky snimac (G65)
009 - preruseni / zkrat na kostru
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“