Ventilátor motoru s plynulým dochlazováním

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Ventilátor motoru s plynulým dochlazováním

Příspěvek od Hobby »

Ventilátor se po zapnutí klíčku roztočí na plný výkon.ŘJ motoru občas zahlásí chybu "Signál řízení otáček motoru chlazení nevěrohodný".Majitel zkušebně vyměnil saharu s ventilátorem za starší bez výsledku.Já jsem vyzkoušel novou také bez výsledku.Konektor má 4piny.Silný červený +,Silný černý -,černo bíly + po sepnutí klíče a zelený k jednotce motoru.Nikde nemohu zjistit co jednotka motoru posílá do jednotky ventilátoru.Je tam 0-12 V,12-0 V,nebo frekvence?Nikde to nemohu najít čím(jakou složkou) je to regulováno.Nemněl už někdo podobný problém?Teplotní čidlo vyměněno,klima vypnuta.Jedná se o Mercedes CLK 320 coupe ale je to stejné zapojení jako Octavia II,nebo Touran.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“