Padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padá do nouzáku
Octavia1 1.9TDI ASV 81 kw .prosím o radu . Auto padá do nouzaku při rychlosti cca 150 km/h a 3600-3800ot na 5 rychlost . Při zařazení jiného rychlostního stupně to neudělá ani při max otáčkách LOG hlásí - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Budou to zatuhlé lopatky turba nebo to může být i něco jiného ?Pokud to je turbem bude stačit jen vyčistit ?Díky za odpovědi
Re: Padá do nouzáku
Ahoj . Dělá mně to stejný akorát při rychlosti 110-130 km/h , ale tet přes léto jen když je turbo studený , jen jednou to vypne a pak už nevypíná do nouzového režimu v zimě to dělalo furt , vag píše 17965 - Regulace plnícího tlaku Regulační mez překročena - sporadicky.jirik-h píše:Octavia1 1.9TDI ASV 81 kw .prosím o radu . Auto padá do nouzaku při rychlosti cca 150 km/h a 3600-3800ot na 5 rychlost . Při zařazení jiného rychlostního stupně to neudělá ani při max otáčkách LOG hlásí - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Budou to zatuhlé lopatky turba nebo to může být i něco jiného ?Pokud to je turbem bude stačit jen vyčistit ?Díky za odpovědi

Na obrázku je vidět zeleně jak tlak turba je vyšší než by měl být proto mně to vypne do nouzáku označeno bílou čárou , testováno na 4. rychlostní stupeň po rovné dálnici.
Nechej vyciistit turbo,delalo mi to taky,zatuhla regulace a uvidis potom.Popripade ventil n75,nebo podltlakovy hadice.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Ahoj , tak problém asi vyřešen zatím to vypadá dobře nepadá do nouzáku, turbo lépe táhne ze spodu při už asi 1800 ot/m před tím až 2000 ot/m a turbo celkově málo táhlo (do sedačky) 
1. podcházel N75 - výměna
2. prasklá hadička - výměna všech hadiček za silikonové
3. váha vzduchu asi špatné hodnoty - pročištěna čistícím sprejem
4. ventil turba - promazán uvolnovacím sprejem
5. turbo - prostříkáno turbo cleanerem sprejem
Tak asi protože nefungoval pořádně N75 , byla prasklá hadička a váha vzduchu udávala špatné hodnoty si myslím , že byl zaseklej ventil turba a tím pádem naklápění lopatek a pak nejvíc pomohlo to pořádně projet 400 km po dálnici , auto úplně ožilo .
Děkuji všem za všechny rady .
1. podcházel N75 - výměna
2. prasklá hadička - výměna všech hadiček za silikonové
3. váha vzduchu asi špatné hodnoty - pročištěna čistícím sprejem
4. ventil turba - promazán uvolnovacím sprejem
5. turbo - prostříkáno turbo cleanerem sprejem
Tak asi protože nefungoval pořádně N75 , byla prasklá hadička a váha vzduchu udávala špatné hodnoty si myslím , že byl zaseklej ventil turba a tím pádem naklápění lopatek a pak nejvíc pomohlo to pořádně projet 400 km po dálnici , auto úplně ožilo .
Děkuji všem za všechny rady .