Padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirik-h
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 kvě 2007, 12:41
Odpovědi: 0

Padá do nouzáku

Příspěvek od jirik-h »

Octavia1 1.9TDI ASV 81 kw .prosím o radu . Auto padá do nouzaku při rychlosti cca 150 km/h a 3600-3800ot na 5 rychlost . Při zařazení jiného rychlostního stupně to neudělá ani při max otáčkách LOG hlásí - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Budou to zatuhlé lopatky turba nebo to může být i něco jiného ?Pokud to je turbem bude stačit jen vyčistit ?Díky za odpovědi
maraaudi
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 črc 2013, 15:12
Odpovědi: 0

Re: Padá do nouzáku

Příspěvek od maraaudi »

jirik-h píše:Octavia1 1.9TDI ASV 81 kw .prosím o radu . Auto padá do nouzaku při rychlosti cca 150 km/h a 3600-3800ot na 5 rychlost . Při zařazení jiného rychlostního stupně to neudělá ani při max otáčkách LOG hlásí - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Budou to zatuhlé lopatky turba nebo to může být i něco jiného ?Pokud to je turbem bude stačit jen vyčistit ?Díky za odpovědi
Ahoj . Dělá mně to stejný akorát při rychlosti 110-130 km/h , ale tet přes léto jen když je turbo studený , jen jednou to vypne a pak už nevypíná do nouzového režimu v zimě to dělalo furt , vag píše 17965 - Regulace plnícího tlaku Regulační mez překročena - sporadicky. Obrázek

Na obrázku je vidět zeleně jak tlak turba je vyšší než by měl být proto mně to vypne do nouzáku označeno bílou čárou , testováno na 4. rychlostní stupeň po rovné dálnici.
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

banka na turbu.podtlakové hadičky
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Nechej vyciistit turbo,delalo mi to taky,zatuhla regulace a uvidis potom.Popripade ventil n75,nebo podltlakovy hadice.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
maraaudi
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 črc 2013, 15:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od maraaudi »

Ahoj , tak problém asi vyřešen zatím to vypadá dobře nepadá do nouzáku, turbo lépe táhne ze spodu při už asi 1800 ot/m před tím až 2000 ot/m a turbo celkově málo táhlo (do sedačky) :-)
1. podcházel N75 - výměna
2. prasklá hadička - výměna všech hadiček za silikonové
3. váha vzduchu asi špatné hodnoty - pročištěna čistícím sprejem
4. ventil turba - promazán uvolnovacím sprejem
5. turbo - prostříkáno turbo cleanerem sprejem
Tak asi protože nefungoval pořádně N75 , byla prasklá hadička a váha vzduchu udávala špatné hodnoty si myslím , že byl zaseklej ventil turba a tím pádem naklápění lopatek a pak nejvíc pomohlo to pořádně projet 400 km po dálnici , auto úplně ožilo .
Děkuji všem za všechny rady . :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“