Řídící jednotka 1,3 MPI 50Kw felicie problém?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Řídící jednotka 1,3 MPI 50Kw felicie problém?

Příspěvek od bado »

Chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím, že nejde udělat základní nastavení klapky ve skupině 4/98. Vag tuto skupinu nevidí. Jedná se o felicii rv 99,50Kw, 047 906 030N je jednotka. Reset motordiagem provést šel,ale nastavení nejde, háže to chybu že klapka není přizpůsobena......tu vymažu, ale ve skupině 98 mi napíše Vag že tato není k dispozici. Na jiné feldě rv 97 to vše funguje přesně podle DP.
S autem něco je, nastartuje normálně,otáčky drží, ale než se motor trochu zahřeje tak při přidání plynu nemá výkon a střílí do výfuku a občas do sání. Taktež když jsem procházel a měřil napětí cca 4,5V co mají jít na klapku tak jedno je jen kolem 2,8V,kabeláže OK, a na druhém autě tyhle hodnoty a postupy pasují přesně podle DP.
Mám podezření na řj, ale zaráží mne že nejde udělat základní nastavení, aní vagem, ani bez po odpojení baterky.
Nenapadá někoho něco?.
Děkuji
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4284
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bado »

??? znám mr Cimbu, ale já mám jiný problém. Volnoběh nekolísá, nevím co si mám myslet o tom že se sk.98 mi nenabízí nastavení klapky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33547
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nemáš registrovaný vag tak je základní nastavení mrtvé
Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bado »

mám, tím to není, na druhem autě vše funguje tak jak výše píšu. Jde mi oto, jestli náhodou některé novější verze jednotek toto nastavení třeba někde jinde, ale nic o tom jsem nikde nenašel. Jinak v měřených hodnotách sk 98. Podle čísel řj jsou obě stejné.
Tak se pídím po informacích jestli se stím někdo nesetkal. Jestli ta jednotka nějak divně umřela,ale auto jezdí, nebo dělám něco špatně.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33547
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bado píše:mám, tím to není, na druhem autě vše funguje tak jak výše píšu. Jde mi oto, jestli náhodou některé novější verze jednotek toto nastavení třeba někde jinde, ale nic o tom jsem nikde nenašel. Jinak v měřených hodnotách sk 98. Podle čísel řj jsou obě stejné.
Tak se pídím po informacích jestli se stím někdo nesetkal. Jestli ta jednotka nějak divně umřela,ale auto jezdí, nebo dělám něco špatně.
když mi něco nejde zkusím jiný vag, pak další, nebo zajedu jinam, třeba supervag si s klapkou poradil vždy ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

cimbu si nevšímej
ideálně prohoď jednotky mezi těma dvěma autama a uvidíš hned... imobilizér samozřejmě nepřizpůsobuj, jen zkus zda to nastavení klapky jde nebo ne
Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bado »

Jo takhle to chci udělat, ale nemám čas a hlavně mám obavy jestli tu jednotku třeba nezrušila třeba vadná klapka. Uvidím co vymyslím. Auto jezdí otáčky jak mají být, problém za studena se střílením se výrazně zlepšil, ale jestli to není tím, že je venku teplo. Tak mi to hlava nebere, hlavně ta nefunkční 98 skupina.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33547
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řj feldy fachčí i tak že nastartuješ motor je totálně poblázněný hlavně co se týče itáček a volnoběhu

v paměti najdeš chybí základní nastavení to de udělat a celý den OK, drhý den ten samý problém, na jednoku napíšeš KO nastavení a jebneš ji do regálu, přizpůsobíš druhou a auto nevidíš, za dvě leta vytáhneš tu vadnou jednotku přizpůsobíš a ona vesele maká

proč to tak je nevím ale praxe no :roll:
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

A co sa ti stane presne...?Mne na modrom cinskom kabli zakl. nastavenia isly a jedneho dna prestali ist...zo skup. 98 ma to vyhodi do skup. 25.Kabel je pritom aktivovany a vobec vsetko ostatne funguje...Nastavenia robim cez VCDS.Tam to fachci na 100%....
Audi A4 Avant 1.8 5V
Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bado »

Mám kabel (černý VAG1) +VAG 304na ostatních autech všechno funguje a fungovalo jak má. Tam problém nevidím. Jen u té jedné Feldy nelze udělat základní nastavení klapky (reset přes jiny programproběhne normálně) Když potom najedu vagem do přizpůsobení ?? 4 a sk98 kde se má provést tak mi to hodí hlášku něco ve stylu že skupina není přístupná,(červený text přes pole kde mají být hodnoty tak jak v jiných neobsazených skupinách)přičemž sk97 už korektně hodnoty ukazuje a v měřených hodnotách 2/98 tak tam již taky hodnoty ve sk98 zobrazuje. Tak jsem z toho jelen. Když to píchnu na druhou feldu tak tam je to bez problémů a ve 4/98 dám start a adaptace normálně proběhne tak jak má.
Mám teď slíbenou jinou řj tak uvidím. Další věc je ta že když provádím měření napětí podle DP s odpojenou klapkou tak mi v jedné větvi neposílá řj napětí 4,5V jak podle DP má, ale jen něco kolem 2V, přičemž když jsem to opět proměřoval na druhé feldě tak tam hodnoty jsou tak jak podle DP mají být. Takže si myslím, že je řj nějaká nemocná.

Jsou dvě možnosti buď se rozbila řj, nebo ji odrovnala klapka. Proto se mi moc nechce přehazovat jednotky z pojízdného auta a tak sháním další. Auta potřebujeme každý den na ježdění do práce tak si nemůžu dovolit domrvit další.
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Ak som to teda dobre pochopil tak si si ale aj sam odpovedal...ved preto nejde urobit ZN lebo tam mas male napatie...vyzera to teda ze je vadna RJ.
Audi A4 Avant 1.8 5V
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kukni sa ci mas spravne nastaveny datum vo Windowse. VAG-com je na to velmi citlivi. Bezne sa mi stava ze ked chcem pouzit napr. Eper tak musim zmenit datum na rok 2008 aby neplakal za updatom. No a zopar krat sa mi stalo ze som zabudol nastavit rok naspat na aktualny a VAG-com potom robil presne taketo kokotiny ze nechcel spravit ziadne zakladne nastavenie a ani test akcnych clenov mi nefungoval. Po nastaveni datumu na aktualny zase slape jak ma.
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

To by ale potom neslo ani na tych inych autach...inac,ja musim tiez prehadzovat tie datumy ako keket na kazdy kabel zvlast...ma s toho ide drbnut niekedy. (LOL)
Audi A4 Avant 1.8 5V
Uživatelský avatar
bado
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 03 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bado »

Takže, závěr celého problému: Nějakým způsobem "načnutá" řj, i když jezdit se dalo.
Po výměně za jinou se na Vagu chová přesně tak jak má i včetně těch napětí co posílá do klapky. Vše proběhlo na první pokus -reset -nastavení klapky, imo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“