Řídící jednotka 1,3 MPI 50Kw felicie problém?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řídící jednotka 1,3 MPI 50Kw felicie problém?
Chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím, že nejde udělat základní nastavení klapky ve skupině 4/98. Vag tuto skupinu nevidí. Jedná se o felicii rv 99,50Kw, 047 906 030N je jednotka. Reset motordiagem provést šel,ale nastavení nejde, háže to chybu že klapka není přizpůsobena......tu vymažu, ale ve skupině 98 mi napíše Vag že tato není k dispozici. Na jiné feldě rv 97 to vše funguje přesně podle DP.
S autem něco je, nastartuje normálně,otáčky drží, ale než se motor trochu zahřeje tak při přidání plynu nemá výkon a střílí do výfuku a občas do sání. Taktež když jsem procházel a měřil napětí cca 4,5V co mají jít na klapku tak jedno je jen kolem 2,8V,kabeláže OK, a na druhém autě tyhle hodnoty a postupy pasují přesně podle DP.
Mám podezření na řj, ale zaráží mne že nejde udělat základní nastavení, aní vagem, ani bez po odpojení baterky.
Nenapadá někoho něco?.
Děkuji
S autem něco je, nastartuje normálně,otáčky drží, ale než se motor trochu zahřeje tak při přidání plynu nemá výkon a střílí do výfuku a občas do sání. Taktež když jsem procházel a měřil napětí cca 4,5V co mají jít na klapku tak jedno je jen kolem 2,8V,kabeláže OK, a na druhém autě tyhle hodnoty a postupy pasují přesně podle DP.
Mám podezření na řj, ale zaráží mne že nejde udělat základní nastavení, aní vagem, ani bez po odpojení baterky.
Nenapadá někoho něco?.
Děkuji
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám, tím to není, na druhem autě vše funguje tak jak výše píšu. Jde mi oto, jestli náhodou některé novější verze jednotek toto nastavení třeba někde jinde, ale nic o tom jsem nikde nenašel. Jinak v měřených hodnotách sk 98. Podle čísel řj jsou obě stejné.
Tak se pídím po informacích jestli se stím někdo nesetkal. Jestli ta jednotka nějak divně umřela,ale auto jezdí, nebo dělám něco špatně.
Tak se pídím po informacích jestli se stím někdo nesetkal. Jestli ta jednotka nějak divně umřela,ale auto jezdí, nebo dělám něco špatně.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
když mi něco nejde zkusím jiný vag, pak další, nebo zajedu jinam, třeba supervag si s klapkou poradil vždybado píše:mám, tím to není, na druhem autě vše funguje tak jak výše píšu. Jde mi oto, jestli náhodou některé novější verze jednotek toto nastavení třeba někde jinde, ale nic o tom jsem nikde nenašel. Jinak v měřených hodnotách sk 98. Podle čísel řj jsou obě stejné.
Tak se pídím po informacích jestli se stím někdo nesetkal. Jestli ta jednotka nějak divně umřela,ale auto jezdí, nebo dělám něco špatně.

Jo takhle to chci udělat, ale nemám čas a hlavně mám obavy jestli tu jednotku třeba nezrušila třeba vadná klapka. Uvidím co vymyslím. Auto jezdí otáčky jak mají být, problém za studena se střílením se výrazně zlepšil, ale jestli to není tím, že je venku teplo. Tak mi to hlava nebere, hlavně ta nefunkční 98 skupina.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
řj feldy fachčí i tak že nastartuješ motor je totálně poblázněný hlavně co se týče itáček a volnoběhu
v paměti najdeš chybí základní nastavení to de udělat a celý den OK, drhý den ten samý problém, na jednoku napíšeš KO nastavení a jebneš ji do regálu, přizpůsobíš druhou a auto nevidíš, za dvě leta vytáhneš tu vadnou jednotku přizpůsobíš a ona vesele maká
proč to tak je nevím ale praxe no
v paměti najdeš chybí základní nastavení to de udělat a celý den OK, drhý den ten samý problém, na jednoku napíšeš KO nastavení a jebneš ji do regálu, přizpůsobíš druhou a auto nevidíš, za dvě leta vytáhneš tu vadnou jednotku přizpůsobíš a ona vesele maká
proč to tak je nevím ale praxe no

Mám kabel (černý VAG1) +VAG 304na ostatních autech všechno funguje a fungovalo jak má. Tam problém nevidím. Jen u té jedné Feldy nelze udělat základní nastavení klapky (reset přes jiny programproběhne normálně) Když potom najedu vagem do přizpůsobení ?? 4 a sk98 kde se má provést tak mi to hodí hlášku něco ve stylu že skupina není přístupná,(červený text přes pole kde mají být hodnoty tak jak v jiných neobsazených skupinách)přičemž sk97 už korektně hodnoty ukazuje a v měřených hodnotách 2/98 tak tam již taky hodnoty ve sk98 zobrazuje. Tak jsem z toho jelen. Když to píchnu na druhou feldu tak tam je to bez problémů a ve 4/98 dám start a adaptace normálně proběhne tak jak má.
Mám teď slíbenou jinou řj tak uvidím. Další věc je ta že když provádím měření napětí podle DP s odpojenou klapkou tak mi v jedné větvi neposílá řj napětí 4,5V jak podle DP má, ale jen něco kolem 2V, přičemž když jsem to opět proměřoval na druhé feldě tak tam hodnoty jsou tak jak podle DP mají být. Takže si myslím, že je řj nějaká nemocná.
Jsou dvě možnosti buď se rozbila řj, nebo ji odrovnala klapka. Proto se mi moc nechce přehazovat jednotky z pojízdného auta a tak sháním další. Auta potřebujeme každý den na ježdění do práce tak si nemůžu dovolit domrvit další.
Mám teď slíbenou jinou řj tak uvidím. Další věc je ta že když provádím měření napětí podle DP s odpojenou klapkou tak mi v jedné větvi neposílá řj napětí 4,5V jak podle DP má, ale jen něco kolem 2V, přičemž když jsem to opět proměřoval na druhé feldě tak tam hodnoty jsou tak jak podle DP mají být. Takže si myslím, že je řj nějaká nemocná.
Jsou dvě možnosti buď se rozbila řj, nebo ji odrovnala klapka. Proto se mi moc nechce přehazovat jednotky z pojízdného auta a tak sháním další. Auta potřebujeme každý den na ježdění do práce tak si nemůžu dovolit domrvit další.
Kukni sa ci mas spravne nastaveny datum vo Windowse. VAG-com je na to velmi citlivi. Bezne sa mi stava ze ked chcem pouzit napr. Eper tak musim zmenit datum na rok 2008 aby neplakal za updatom. No a zopar krat sa mi stalo ze som zabudol nastavit rok naspat na aktualny a VAG-com potom robil presne taketo kokotiny ze nechcel spravit ziadne zakladne nastavenie a ani test akcnych clenov mi nefungoval. Po nastaveni datumu na aktualny zase slape jak ma.