1,8T AGU dusí a škube motorom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15 črc 2013, 07:53
- Bydliště: Košice, Slovensko
Odpovědi: 0
1,8T AGU dusí a škube motorom
Zdravím všetkých.
Mám takýto problém na octavke 1,8T/110kW AGU r.v.: 1999:
Pri prudkom zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom akoby zakašlalo, niekedy strelí do sania, trhne s autom a začne to ťahať ako besné, niekedy však potrvá naďalej a len poskakuje. Pri povolení plynu a následnom zošliapnutí to ide relatívne ok. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné, niekedy vôbec nič. Bolo vymenené turbo za jazdené /moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli deravé. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Vymenené palivové čerpadlo, lambda sonda za novú - BOSCH, skúšaná aj nová váha vzduchu, ale robila to isté ako stará, vyčistená škrtiaca klapka 2x. V aute je aj LPG, ale robí aj na plyn to isté, takže palivové čerpadlo by som vylúčil, aj keď už aj to som vymenil za nové.
VAG vypisuje jedine toto na motor:
00561-Prizpusobeni zmesi
14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena
Bol by som vďačný za rady, alebo nejaké skúsenosti, lebo už to riešim 3/4 roka bezvýsledne.
Mám takýto problém na octavke 1,8T/110kW AGU r.v.: 1999:
Pri prudkom zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom akoby zakašlalo, niekedy strelí do sania, trhne s autom a začne to ťahať ako besné, niekedy však potrvá naďalej a len poskakuje. Pri povolení plynu a následnom zošliapnutí to ide relatívne ok. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné, niekedy vôbec nič. Bolo vymenené turbo za jazdené /moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli deravé. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Vymenené palivové čerpadlo, lambda sonda za novú - BOSCH, skúšaná aj nová váha vzduchu, ale robila to isté ako stará, vyčistená škrtiaca klapka 2x. V aute je aj LPG, ale robí aj na plyn to isté, takže palivové čerpadlo by som vylúčil, aj keď už aj to som vymenil za nové.
VAG vypisuje jedine toto na motor:
00561-Prizpusobeni zmesi
14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena
Bol by som vďačný za rady, alebo nejaké skúsenosti, lebo už to riešim 3/4 roka bezvýsledne.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15 črc 2013, 07:53
- Bydliště: Košice, Slovensko
Odpovědi: 0
Tak možno ja som niekde urobil chybu, ale v bloku 032 mi nepíše nič VAG len N/A je zobrazené vo všetkých 4-roch políčkach. Skúšal som so zapnutým zapalovaním bez štartu a potom aj naštartované.
Začal som potom kontrolovať akčné členy a nevedel som sa pohnúť od prvého, lebo bruní a bruní a nechcelo prestať. Bolo to VSTRIKOVACÍ VENTIL 1. VÁLCE /N30/. Okrem toho mi kolíšu kus voľnobežné otáčky.
Niekto nejaký nápad?
Začal som potom kontrolovať akčné členy a nevedel som sa pohnúť od prvého, lebo bruní a bruní a nechcelo prestať. Bolo to VSTRIKOVACÍ VENTIL 1. VÁLCE /N30/. Okrem toho mi kolíšu kus voľnobežné otáčky.
Niekto nejaký nápad?