
motor Ford 2,0TDCI problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor Ford 2,0TDCI problém
Potrebujem poradit od odborníku kde hledat problém na Volvu V50 motor je ford 2,O za jazdy vyleteli otáčky až do nejakých 5000 auto zdechlo a nešlo natočit. Došel sem na to že je ucpatý filtr pevných částic tak sem ho zhodil a auto normálne štartuje na drnc jede normálne akurát sa mi zdá ze dými ale ťažko sa to posudzuje ked tam neni ani kat ani filtr pevných částic.Kontroloval sem olej a byl tak 1,5 litru nad max. majitel spomínal že mu ho menili pred cca 7 tísicama kilometrov.Zhodil sem aj hadicu v intercooleri a olej tam nejak extremne nebyl. Co mohlo spusobit to vyletení otáček do maxima? vstrekovače ? Ide o to aby sa nedal nový a nestalo sa to zas.dík


Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Moc pěknej filtr.To množství oleje je zřejmě následek regenerací které se zřejmě hodněkrát opakovaly a došlo k velkému naředění oleje pak je možný že prostě blafnou ty páry a olej co turbo neudrží.Určitě to pořádně proklepni než tam ten filtr dáš novej.Bude záležet na celkoví kondici motoru jestli nebral olej nebo naopak zase nepřibýval.Fordi trpěj na vstřiky tak muže být problém i vnich.Pokud vidíš že kouří tak se asi něco děje.Jestli máš možnost mrkni v diag na regnerace jaký měly vzdálenosti od sebe podle toho by se dalo odhadnout kdy ten problém začal.Další roli bude hrát jaký olej tam nalili.
vymlátil sem vnutro filtra ven a išel sem sa projet a pri prudkej akcelerácii začne hrozne dýmiť na černo že neni videt na volnobeh nedými skoro vobec. Vypadá to fakt že pušťa turbo olej. Dá sa nejak zistit či je to tým turbem alebo nie? ešte je mi divné ža filtr je vymlátený a auto nejede vubec v nudzaku dík za radu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
je to jen doměnka ale pokud je dým černej tak by měl projít spalovacím prostorem a kouřit už od studena v tom případě musí být vedení i coler plnej oleje takové množství musí nechat stopu.Není ten olej moc naředenej?Kolik jste stím najeli on ten vejfuk bude pěkně zaneřáděnej už odpředtím.Pamět závad je prázdná není tam něco o egr nebo o vstřikách.Nedávno jsem dělal tourana a ten zas po ohřátí když jsi z volnobehu lehce přidal tak kouřil modře
ale hodně za jízdy už to bylo ok tam to právě šlo rovnou do výfukové časti.
ale hodně za jízdy už to bylo ok tam to právě šlo rovnou do výfukové časti.
v pameti zavad je len neco ohladne žhavenia pravda je že ked to nastartujem studené tak hulí na volnobeh dost na bielo a jak sa trochu zehreje tak už vubec len ked mu dám baganec aj za tepla tak neni po ulici vydet . No skusím vymenit ten olej a a trochu pojezdit a potom uvidíme
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Robil sem skušebnu jazdu a v pameti závad snímač tlaku v zásobníku -signál mimo toleranciu. V live datach je tlak v zásobníku na raily 28OMPa /2800bar/ a malo by byt len 28Mpa. Po pridáni plynu je 500-600MPa.
Teraz je otázka či realne može čerpadlo natlačit takový tlak a je pokazená regulácia tlaku alebo kecá ten snímač na raily. Nemám budíky na hydrauliku tak to nemám realne jak skusit dík
Teraz je otázka či realne može čerpadlo natlačit takový tlak a je pokazená regulácia tlaku alebo kecá ten snímač na raily. Nemám budíky na hydrauliku tak to nemám realne jak skusit dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Trochu jsem se do těch hodnot zamotal ale správně je na volnobeh asi těch 280 300 bar max tlak bývá 1300 1600bar záleží na čerpadle u tebe by to bylo 6000bar při akceleraci a to asi není možný a jednotka by to vyhodnotila jako skrat na plus.Většinou jsem se setkal stím že to jednotka na volnobeh při 500bar vypla a konec.Myslím že je chyba v diagnostice blbě přiřazuje hodnoty.Pokud je to motor z mondea kolem roku 2000 tak udělej test přepadů budou vstřiky i čerpadlo ko.