Stránka 1 z 1
POMOC! nastavení rozvodů renault kango 1.4
Napsal: 19 črc 2013, 15:36
od autoh
Ahoj, prosím o radu ohledně nastavení rozvodů na kangu r.v.98 1.4.
Přivezly mi ho na dílnu s přetrženým rozvodovým řemenem. Hlava je udělaná, ale mám problém s přesným nastavením rozvodů. značky na řemenicích jsou, ale žádné naproti. V jaké poloze má být vačka a klika? Moc děkuji.
Napsal: 20 črc 2013, 09:24
od autoh
prosim, nikdo neví?
Napsal: 20 črc 2013, 11:03
od bepa
na novem řemenu jsou značky tak na ne
Napsal: 20 črc 2013, 13:49
od autoh
bepa píše:na novem řemenu jsou značky tak na ne
Když to dám na značky na řemenu, tak se motor zastaví...
Napsal: 20 črc 2013, 13:56
od ROMEK
skus takto

Napsal: 20 črc 2013, 15:32
od autoh
autoh píše:bepa píše:na novem řemenu jsou značky tak na ne
Když to dám na značky na řemenu, tak se motor zastaví...
Tak jsem to zkoušel také, ale to samé. Napadlo mě, jestli není vačkové kolo na kuželu a neprotočilo se. Na pravé straně je ucpávka na vačce a na vačce je zářez jako na pravítko, bohužel nevím v jaké poloze vačku nastavit..
Děkuji.
Napsal: 20 črc 2013, 17:41
od jericho-3
Na kuželu není, dělal jsem to a bylo to jednoduché. Dej 1. válec na pálení, píst do Hů a koukni, jak to vyjde na značky. Není důvod, proč by se to nemohlo točit.
Napsal: 20 črc 2013, 17:41
od jericho-3
Na kuželu není, dělal jsem to a bylo to jednoduché. Dej 1. válec na pálení, píst do Hů /drát místo svíčky/a koukni, jak to vyjde na značky. Není důvod, proč by se to nemohlo točit.
Napsal: 20 črc 2013, 18:23
od Tomas.cz
Jenom pozor, tady bude 1. válec u spojky, udělej to jak píše Jericho, loni jsem řešil potkané 1.9Dti v Kangu a pokud se motor nastavil na tovární značku na kole vačky a klika na kolík, tak se při protočení potkal
Udělal jsem to intuitivně, píst 1. válce do HÚ, vačka 1. válec na střih a zjistil jsem, že značka na vačce je o 4 zuby mimo

Napsal: 20 črc 2013, 19:51
od johnyd1
Tomas.cz píše:Jenom pozor, tady bude 1. válec u spojky, udělej to jak píše Jericho, loni jsem řešil potkané 1.9Dti v Kangu a pokud se motor nastavil na tovární značku na kole vačky a klika na kolík, tak se při protočení potkal
Udělal jsem to intuitivně, píst 1. válce do HÚ, vačka 1. válec na střih a zjistil jsem, že značka na vačce je o 4 zuby mimo

To je benzin.
Napsal: 20 črc 2013, 19:58
od Tomas.cz
Neboj, to jsem si všimnul, chtěl jsem tím podotknout, že značky ještě mnoho neznamenají.
Napsal: 20 črc 2013, 20:49
od geo
bude střihlej klínek na vačce je drobnej.zatím mě to vždycky sedělo se značkama na řemenu.Když to uděláš jak psal jericho tak uvidíš na vačkách kam jsou postavený a bude hned jasno.
Napsal: 09 úno 2016, 19:15
od hanes107
čau chlapy potreboval bych radu dela rozvody na thalii 1.4 8v a nastavil sem rozvody zarez na klice dolu plus pred horni uvrati sem zašrouboval do bloku pripravek a až se klika oprela , vačka vychazela se zarezem nahore když vezmu novej reme kterej ma na sobe i rysky a nasadim ho na kliku na rysku tak mi na vačce tak 3 zuby chybi abyl značky na remenu a na vačce sedeli .... takže otazka mam potočit vačkou tak aby si to sedlo presne na značky nebo to nechat o ty tri zuby když to takle predtim jelo dekuji moc za info
Napsal: 10 úno 2016, 08:32
od jericho-3
Jen upozornění, tady při napínání řemenu se člověk snadno splete, jestli doprava nebo doleva.Člověk zvyklý třeba z Golfa na opásání kola vačky to napne na druhou stranu..Důležité je ten řemen napnout tak, aby opásání kolečka na klice bylo co nejlepší.../bohužel jsem teď zapomněl zda doleva nebo doprava-ale asi doleva.../
