Stránka 1 z 1

2,7 tdi nepravidelny chod motoru

Napsal: 21 črc 2013, 11:38
od HUMMER
mam moznost koupit A6 2,7tdi nepravidelny chod motoru,sem tam nejaky valec vynecha,ja myslim ze to bude nejaky vstrik ale jeste sem to necetl ani pocitacem,ale mam strach ze to muze byt potpalenej ventil nebo pist,nesetkal se z tim nekdo? stava se to casto u techto motoru ze by kvuli vstriku odesel pist?melo by to met cca do 200tis.km

Re: 2,7 tdi nepravidelny chod motoru

Napsal: 21 črc 2013, 16:47
od Sayllo
HUMMER píše:mam moznost koupit A6 2,7tdi nepravidelny chod motoru,sem tam nejaky valec vynecha,ja myslim ze to bude nejaky vstrik ale jeste sem to necetl ani pocitacem,ale mam strach ze to muze byt potpalenej ventil nebo pist,nesetkal se z tim nekdo? stava se to casto u techto motoru ze by kvuli vstriku odesel pist?melo by to met cca do 200tis.km
Stava sa casto ze CR vstreky odydu po elektrickej stranke. 200 000 celkom dost. Podpaleny ventil to nebude. Zaj dole sanie ci ti to nepretlaca. Ale pocul by som to asi hned ked to nastartujes. A spaleny piest to by bolo celkom vela dymu a smradu podla mna s vyfuku.

Napsal: 21 črc 2013, 17:30
od HUMMER
z vyfuku nejde nic neobvykleho,ale ma to PDF tak nevim

Re: 2,7 tdi nepravidelny chod motoru

Napsal: 21 črc 2013, 17:50
od ondrix
HUMMER píše:mam moznost koupit A6 2,7tdi nepravidelny chod motoru,sem tam nejaky valec vynecha,ja myslim ze to bude nejaky vstrik ale jeste sem to necetl ani pocitacem,ale mam strach ze to muze byt potpalenej ventil nebo pist,nesetkal se z tim nekdo? stava se to casto u techto motoru ze by kvuli vstriku odesel pist?melo by to met cca do 200tis.km
Sacie klapky, dost casta porucha 2,7 a 3,0 tdi.

Napsal: 21 črc 2013, 18:10
od geo
budou to vstřiky odcházej právě tímto zpusobem.Kolísání volnoběhu po delším stání na volnoběh začne pěkně pokuřovat modře.většinou je pamět závad prázdná kontroluj korekce a hodnoty v kanálech 70 .kontrolují se vždy první tři hodnoty k danemu vstřiku každé pole má jinou toleranci musíš si ji zjistit.Kolem 200tis si dej pozor na rozvod pokud chrastí ruce pryč nebo sleva.Se vstřikama neotálej propálenej píst je hnedka většinou to propálí i hlavu je to pěkný naděleni.Klapky diag pozná vetšinou stačí vyměnit ty táhla je to normálně jako náhradní díl.

Napsal: 21 črc 2013, 18:46
od HUMMER
kdyz to ma pdf tak to bude taky kourit? nebo ne? ten uz teda sviti na pristrojovce,a blika zhaveni,zejtra to prectu vagem a uvidim

Napsal: 21 črc 2013, 19:29
od Sayllo
HUMMER píše:kdyz to ma pdf tak to bude taky kourit? nebo ne? ten uz teda sviti na pristrojovce,a blika zhaveni,zejtra to prectu vagem a uvidim
V skratke povedane, vstreky ko, FAP ko. Pozri hodnoty FAB ci sa da este nutit regeneracia.

Ked nie, no tak novy alebo off. Alebo resetovat pocitadlo v eeprom a vynutit regeneraciu 3-4 krat za sebou.

Zvykne sa to prebrat ale vsetko je to take zalozne riesenie.

Napsal: 22 črc 2013, 14:50
od HUMMER
tak jeden valec ma spatne tlaky,takze urcite vstrik a ted but podpalenej ventil nebo propalenej pist,ale kdyz zvysim otacky tak jde pravidelne tak by to mohl byt jen ten ventyl ne?

Napsal: 10 srp 2013, 07:43
od HUMMER
kdyz menim vstrik taho musim prispusobit v kanalech 70.... ale ty korekce to vubec nevim co myslis???
geo píše:budou to vstřiky odcházej právě tímto zpusobem.Kolísání volnoběhu po delším stání na volnoběh začne pěkně pokuřovat modře.většinou je pamět závad prázdná kontroluj korekce a hodnoty v kanálech 70 .kontrolují se vždy první tři hodnoty k danemu vstřiku každé pole má jinou toleranci musíš si ji zjistit.Kolem 200tis si dej pozor na rozvod pokud chrastí ruce pryč nebo sleva.Se vstřikama neotálej propálenej píst je hnedka většinou to propálí i hlavu je to pěkný naděleni.Klapky diag pozná vetšinou stačí vyměnit ty táhla je to normálně jako náhradní díl.

Napsal: 10 srp 2013, 08:03
od 12skvarka
sundej hlavu většinou je propálená cestička kolem ventilu a sedla a píst už bude zdeformovanej ne-li propálenej :o

Napsal: 10 srp 2013, 14:35
od HUMMER
12skvarka píše:sundej hlavu většinou je propálená cestička kolem ventilu a sedla a píst už bude zdeformovanej ne-li propálenej :o
hlavu mam uz spravenou ale hodnoty v kanal 13,14 jsou nejak mimo toleranci,dal jsem novej vstrik a u nej v tom poli me to ukazuje 2,60mg a nechce se me zdat ze by byl spatnej,nejde to jeste nejak korigovat?

Napsal: 10 srp 2013, 20:21
od geo
myslel jsem hodnoty v bloku hodnot 71 až 76 tam jsou nějaké čísla v prvních 3 polích a ty mají určitou toleranci ale já si ji nepamatuju.Jinak jsi to nakodoval správně nepopletl jsi si válce?tlak toho válce je ok?

Napsal: 11 srp 2013, 19:54
od HUMMER
geo píše:myslel jsem hodnoty v bloku hodnot 71 až 76 tam jsou nějaké čísla v prvních 3 polích a ty mají určitou toleranci ale já si ji nepamatuju.Jinak jsi to nakodoval správně nepopletl jsi si válce?tlak toho válce je ok?
jo nakodovany je to spravne,tlaky jeste zmerim ale asi vydelam vsechny vstriky a dam je zkontrolovat, v bloku 72 a 74 to ukazuje vsechny v nule coz je divny,chtelo by to sehnat nekde ty hodnoty nebo aby to sem nekdo nalogoval jak to ma vypadat :)

Napsal: 11 srp 2013, 20:24
od geo
to je opravdu divný 0 jsem tam měl jen po novým nakodování vstřiků.Většinou nám repas vstřiku vyšel dráž než novej se slevou. Myslím že Ladas je má.Pokud si ji chceš nechat tak je dej nový všechny a nech si udělat rozbor nafty at ti čerpadlo nehází piliny.Dělal jsem to asi 5krát a zatím jen 1 čerpadlo ale test už děláme automaticky.Pokud se dělali sedla na ventilech tak určitě ty tlaky změř už jsem si to dával taky jednou na bmw znova kvůli zapuštění ventilu.