koupit 2.0 tdi BKD nebo nekoupit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
koupit 2.0 tdi BKD nebo nekoupit?
Borci poradite?Premyslim o te Audi A3 jak se tu prodava ta oranzova upravena od dieselpoweru.Znate to auto nekdo?Brat ten 2.0 tdi BKD?Co to praskani hlav nebo neco dalsiho?
Az na tu nestastnu praskajucu hlavu a pretacajuce sa loziska v prevodovke HDV (uz ich spravil) je ten motor bezproblemovy vynimajuc bezne choroby TDI EDC16 vseobecne ako napr. zomierajuca klapka v sani umierajuci kompresor pod. prkotiny. Zalezi aka no nom bude cena pretoze do toho auta chlapec nasipal min. 5000uer a viac. Osobne ma odradza ta farba jak od cestarov, ale to je vec vkusu kazdeho jedinca.
Ukazoval mi známý dlouhodobou spotřebu/celoroční/ u 1,8 T , je to asi 4 leté auto, spotřeba 7,4 , v létě horší o min. litr /široká kola/ než v zimě a je třeba si položit otázku, má vůbec diesel opodstatnění, pokud nekradu palivo v práci nebo nejezdím s kamionem? S ohledem na dražší servis a průsery koncernových motorů pro Čínu, je dnes lepší benzin, ale bohužel ne jen tak nějaký.. 

nepropadat panice...
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
zalezi pro jake ucely a kolik s tim dannym autem najezdis rocne kilometru. pro nekoho kdo najezdi 10 000 km rocne se v podstate diesel neoplati .
Ale pokud mas třeba rad sviznou jizdu tak jako ja a rad se nekde svezes pekne zatáčky tak s benzinem bych mel problém. 100% by mi to sralo 12-15 litru a to by se uz v peněžence projevilo. mam na aute 18 kola a když se opravdu vozim tak 9 nafty nepreleze ani nahodou.
Ale pokud mas třeba rad sviznou jizdu tak jako ja a rad se nekde svezes pekne zatáčky tak s benzinem bych mel problém. 100% by mi to sralo 12-15 litru a to by se uz v peněžence projevilo. mam na aute 18 kola a když se opravdu vozim tak 9 nafty nepreleze ani nahodou.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
1,8T a taková spotřeba - to musí mít teda hodně lehkou nohu. navíc to prd jede a má to na můj vkus moc vysokou spotřebu zapalovacích modulů
souhlas s mařenou
BKD - problémy s hlavou nejsou až u pozdějších kusů od 2006 snad? hlava by měla být made in germany. ale je to otázka, kazí se všecko, tohle je asi z těch zdaleka méně kazivějších... zbytek asi uvidíš až se na to auto podíváš, svezeš se? ne?
Ale ta barva je hrozná to měl TDItech teda pravdu

souhlas s mařenou
BKD - problémy s hlavou nejsou až u pozdějších kusů od 2006 snad? hlava by měla být made in germany. ale je to otázka, kazí se všecko, tohle je asi z těch zdaleka méně kazivějších... zbytek asi uvidíš až se na to auto podíváš, svezeš se? ne?
Ale ta barva je hrozná to měl TDItech teda pravdu

Neresim barvu.Naopak mi nevadi,je to perlet takze v poho.Ale kazdeho vkus.A ta 1,8 turbo spotreba uplne normal takova s normalni jizdou,zadna lehka noha,to pak zere i min a spotreba modulu zatim zadnej neodesel a to jsem mel asi tri s timhle motorem.U jedne jsem si je nechal vymenit zadara ty co se serou,je na to akce.Takze BKD nebat se.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
jasne ze to je 16 V vzdyt pise ze to je BKD . vstřiky nejsou jedinou problematikou těchto motoru, ale když to ma dobry servis jezdi se s tim paradne.spojkař píše:není to nahodou 16v ? jinak nemá to vstřiky siemens ? pokud ano ihned od toho pryč myslím že sem měl na opravu passata s tímto motorem a už opravy převyšovali 50tis. siemens vstřiky tzn. úspora a šetření na motoru.. hold nepovedené motory
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps