Stránka 1 z 1
čidlo tlaka G3 AFN
Napsal: 29 črc 2013, 18:29
od walda.karcoolka
zdravím vás,
jde předělat a co by to obnášelo předělat klasickou hadičku ze sání do jednotky na plně elektro, jako na O1 nebo G4
nebo by bylo jednoduší dát jednotku z ASV třeba?
nebo je to blbost zbytečná?
nikde sem o tomhle nic nenašel, díky za rady
Napsal: 29 črc 2013, 19:38
od Ladas
proč to řešíš?
Napsal: 29 črc 2013, 19:43
od walda.karcoolka
zvládne ta jednotka třeba dva bary?
Napsal: 29 črc 2013, 19:46
od walda.karcoolka
nebo spíš jaký má AFN jednotka možnosti?
Napsal: 29 črc 2013, 20:06
od vikink
Na vysvětlenou: Týpek předělává obtok turbo na VGT a potřebuje jednotku, která zvládá N75 a B čidlo tlaku z O1, možná C, záleží kolik bude tlačit turbo. Má tam jednotku, která má plnící tlak měřen hadičkou ze sání do jednotky.
Já problematiku G3 TDI moc neznám, takže jsem mu houby poradil jak na to, ale viděl jsem tu několikrát, že týpci na AFN tlačí, tak to nějak musí jít, samotnýho mě to taky doccela zajímá

Napsal: 29 črc 2013, 20:23
od walda.karcoolka
díky

Napsal: 30 črc 2013, 21:33
od netopier
povodne cidlo v rj je DO tlaku 2570 mbar , cize 1,57 bar pretlaku (potom hodi skrat)
staci vyviest 2 droty z RJ von, a do sania implantovat cidlo z okty,(tiez 1,5 alebo 2 barove) a prisposobit software , plus par detialov.. robota na pol hodiny