Stránka 1 z 4
3,0 TDI + chip
Napsal: 06 srp 2013, 09:23
od brankar30
cao.mam rychlu otazku.na kolko sa da chypom dostat koncernovy motor 3,0tdi?seria ma myslim 171kw..vdaka..

a ako to pobere spojka..?
Napsal: 06 srp 2013, 12:03
od rege245
Napsal: 06 srp 2013, 19:07
od lubomt
Cipom na spolahlivost tak 285k, zmenou vnutra turba do 310k, lepsie vyfuky a vacsi intercooler do 330k, zmenou cerpadla do 350k. Dodrzane PDF a katy aby auto nebolo dymovnica
Napsal: 06 srp 2013, 20:19
od brankar30
lubomt píše:Cipom na spolahlivost tak 285k, zmenou vnutra turba do 310k, lepsie vyfuky a vacsi intercooler do 330k, zmenou cerpadla do 350k. Dodrzane PDF a katy aby auto nebolo dymovnica
mal som na mysli ten 176kw..a ako to pobere spojka?chcel by som manual..ci je lepsi automat?

Napsal: 06 srp 2013, 20:32
od lubomt
Manual neviem, ale myslim, ze ked nebudes sprintovat z miesta , tak v pohode. Ja mam automat a zatial OK, vdaka BH MOTOR
Napsal: 07 srp 2013, 09:46
od brankar30
lubomt píše:Manual neviem, ale myslim, ze ked nebudes sprintovat z miesta , tak v pohode. Ja mam automat a zatial OK, vdaka BH MOTOR
Videl som ta v grafoch.parada.mam zaujem kupit v blizkej buducnosti a4 3 liter.no nic nechcem upravovat len chip od Brana a hotovo.len teraz nevem ci manual alebo automat.ja by som radsej ostal u manualu.

Napsal: 07 srp 2013, 10:14
od lubomt
A4 3,0tdi ma radovo vyssi typ prevodovky, u A6 je konstrukcne obmedzena prevodovka na 6hp19 a A4 ma iny podvozok, vyvojovo novsi , ta ma 6hp26, je to trochu pevnejsia prevodovka
Napsal: 07 srp 2013, 11:27
od Vici
takové auto jen s DSG... přece nebudeš kvedlat fofrklackem...

Napsal: 07 srp 2013, 11:52
od lubomt
Dsg sa tam nedava
Napsal: 07 srp 2013, 12:55
od brankar30
lubomt píše:A4 3,0tdi ma radovo vyssi typ prevodovky, u A6 je konstrukcne obmedzena prevodovka na 6hp19 a A4 ma iny podvozok, vyvojovo novsi , ta ma 6hp26, je to trochu pevnejsia prevodovka
cize a4 ma lepsiu prevodovku a podvozok ako a6?

troch sa rozpis polopate ak mozes..dik..

Napsal: 07 srp 2013, 13:07
od lubomt
Vies, za den odpovedam x ludom, preto v kratkosti. A4 je ina platforma, bola vyvinuta neskorsie ako A6, ta sa zacala v 2004. Lepsi podvozok samozrejme nema, ale bola urobena uz na silnejsi typ prevodovky. Lebo cim vyssie konecne cislo, tym je prevodovka stavana na vyssi vykon. Zacina sa od 6hp18, 19,21,22,24,26,28 a 6hp32 je nyjvykonnejsia. Zamienat sa nemozu. Plus este za cislami su pismena ale to tu nejdem rozvijat. Takze A4 ma 6hp26, co je prevodovka stavana na trochu vyssi vykon. I ked moja 6hp19 zatial drzi, ale spravam sa k nej s úctou

Napsal: 07 srp 2013, 14:26
od brankar30
lubomt píše:Vies, za den odpovedam x ludom, preto v kratkosti. A4 je ina platforma, bola vyvinuta neskorsie ako A6, ta sa zacala v 2004. Lepsi podvozok samozrejme nema, ale bola urobena uz na silnejsi typ prevodovky. Lebo cim vyssie konecne cislo, tym je prevodovka stavana na vyssi vykon. Zacina sa od 6hp18, 19,21,22,24,26,28 a 6hp32 je nyjvykonnejsia. Zamienat sa nemozu. Plus este za cislami su pismena ale to tu nejdem rozvijat. Takze A4 ma 6hp26, co je prevodovka stavana na trochu vyssi vykon. I ked moja 6hp19 zatial drzi, ale spravam sa k nej s úctou

dakujem za vysvetlenie...

Napsal: 07 srp 2013, 15:34
od lubomt
Potom su este rozdelene na platformy podvozkov a kody prevodoviek... Napr 6hp26 na A4 je ina ako na bmw 530 a ina ako X5
Napsal: 07 srp 2013, 19:23
od brankar30
Len dufam ze sa v tom aute nesklamem.
Napsal: 07 srp 2013, 19:53
od lubomt
A4 a A6 si dovolim povedat ze su jedny z najspolahlivejsich a najkrajsich aut tej triedy, co si mozes vybrat. 3,0tdi je velmi vydareny motor