Problem - Haldex nevypína

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Problem - Haldex nevypína

Příspěvek od liska.00 »

čau,už sem tady neco četl ale pořád sem se nedočetl co by to mohlo dělat, jelikož ja ma trošku horší problém.
Tedka jsem měnil celej haldex,řidící jednotku,olej + filtr,čerpadlo je ok ale jakmile zatahnu ručku nebo odpojim čidlo ABS nebo pojistku tak pořád beži a je slyšet drhnutí a nejvetší problém je že ani VAG nic nehlasí,napada vas něco?už to řešim tak měsíc a pořád beze změny.
Za každou radu budu vděčnej už mě nic nenapada :-(
Diky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

fuu tak to mas sakra problem pretoze kazdy riesi ze mu nechce zapnut. Moznosti su viacej. Bud mas blbu elktroniku, alebo zaseknuty tlakovy regulacny ventil, alebo nespravnu napln v Haldexe a ostali zlepene lamely. Ako prve by som sa kukol na ten tlakovy regulacny ventil.
jirka1221
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 16 říj 2011, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od jirka1221 »

Ještě zkus rozpojit svorkovnici dole u haldexu.Myslím tu hlavní co je u rezervy. Pokud to bude i tak dělat neplechu,tak to vypadá ne slepené lamely nebo jinak poškozený.
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

Lamely si myslim že to dělat nebudou,dělal to haldex předtim a děla to i tento novej to by byla kurva nahoda kdybych sehnal 2 haldexy ze stejnou zavadou,oleje tam je dost....už se 2 měnil a nic se nezmenilo,při rozpojení konektoru je klid takže ja už nevim.

A ten tlakovy regulační ventil najdu kde?
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

To myslíte ten co je v čerpadle přímo?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Obrázek
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

sem nenapsal že mam leona 4x4 r.v. 2001 ,protože tedka sem měl řidicí jednotku venku a nic takovyho tam neni
jirka1221
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 16 říj 2011, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od jirka1221 »

Pokud jak píšeš že když rozpojíš konektor tak to nic nedělá. Tak to máš asi stejný problém jako já. Mě taky běží pořád,ale jak kdy. Někdy to funguje jak má a někdy v ostrým rejdu je slyšet jak drbe zadní pravý kolo. Já jsem to vyřešil vypínačem na palubní desce a mám klid. Když potřebuji 4x4 tak si to prostě zapnu na tvrdo a mám 4x4. Ale já vím že na 99% mám v pr... řj haldexu.
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

řj haldexu sem daval novou a pořád nic,takže asi vyzkoušim čerpadlo.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Proč čerpadlo?To se po nastartování točí pořád.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

karel4 píše:Proč čerpadlo?To se po nastartování točí pořád.
Možná sem vedle, ale čerpadlo dává tlak až prohrábnou kola ne?Ale točit se klidně po nastartování může.

Rád se poučím, děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

karel4 píše:Proč čerpadlo?To se po nastartování točí pořád.
Jelikož to je už posledni věc která mě napada,už to řešim 2 mesíce a pořad nic,takže poslední varianta je čerpadlo
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Cerpadlo sa kruti furt. Je to koly tomu aby spojka mala min. reakcny cas. Spinanie a rozpinanie aj silu pritlaku ovlada RJ haldexu cez regulacny ventil.
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 27 bře 2011, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od liska.00 »

Tak čerpadlo sem zkoušel od kamoše a bezezměny,ale horší je že to tedka děla i kamošoj,takže popíšu stručne co jsme dělali a třeba někoho něco napadne.

Z auta jsem vypustil olej a sundal čerpadlo , prohodil sem čerpadla a dolil olej, a nic,proste pořad hučelo.

Tak sem to čerpadlo vratil kámošoj nalil zpátky stary olej a jemu to začlo taky hučet.

Tak me napadlo nemuže to dělat stary olej nebo že toho oleje tam je moc nebo málo?Popřípadě nemohl se tam usadit někde nějakej bordel?Hladinu sem u něj nekontroloval ma zarezlej šroub.

Dik
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

Mam ten samej problem na octavce... pri plnym rejdu se mi zadni kola mezi sebou jako by perou... jak kdyby byl zamcenej diferak, kdyz zatahnu rucku prestane to.. dam ji dolu a zase to zacne, jeste jsem to neresil prez leto mam odpojenej konektro od haldexu, ale na zimu bych to rad zprovoznil, tak by taky sakra zajima cim to je (wallbash)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“