Klimatizace jedna trubka od klimy je zmrzlá.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Klimatizace jedna trubka od klimy je zmrzlá.

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Ahoj lidi. Mám VW Passat 81kW, klimatronic, klima funguje, topení funguje. Ale ...Jel jsem dnes, bylo 10stupňů celsia, nechladil jsem, ani netopil, normálně všechno jde a otevřu kapotu a všimnu si, že jedna trobka jak jde od klimatozace směrem nahoru před spolujezdce je komplet v celý délce omrzlá. Jsou tam dvě a ta druhá mic. Je to normální, nebo musí být obě bez námrazy?
Připomínám, že se topení i klima tváří normálně a normálně jde.

Díky
Petr
TDI auto
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

pokud nemas na climatroniku ECON tak ti furt bezi kompresor, pak je normalni ze je jedna trubka je omrzla
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Ta druhá ani nemůže být omrzlá ta byvá většinou teplá.A pokud teplá není tak ani klima nemůže fungovat.Jedna studená a druhá teplá.Studená do auta teplá ven a ta je většinou menší než ta studená.Je to jednoduchá funkce stlačování a roztahování plynů na tom je založena klimatizace.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Je to normální věc. Pokud máš klimatronic a nepotřebuješ chladit, vypni kompresor tlačítkem ECON a je to.
TDi
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Řekl bych málo chladiva,výparná teplota by měla být nad těsně nad 0 stupňů, mrznout by nemělo nic.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Trubka do výměníku má být studená, orosená, ale omrzlou jsem ji nikdy neviděl...
TDi
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

omrzla ta trubka bejt nema nejspis je tam strasne moc chladiva neplnil to nakej chladar jenom na budiky oni to tak radi delaj misto na vahu.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Kdyby tam bylo moc chladiva, tak nic nezmrne, je ho tam asi málo a výparná teplota je pod nulou, což u klimy nesmí být, nebo je tam vzduch - nepoužil vývěvu, třeba. Pokud by tym bylo moc chladiva, může odejít kompresor, tekuté chladivo se dostane na sání.
G3 Variant synchro
cricket
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 pro 2009, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od cricket »

Zdravím všechny.Mám taky docela zvláštní problém.Mám krátce audi A4,2.0 tdi,103kw r.v2005.Mám 2-zónovou klimu.Nechladila ,zjistili mi vadný kompresor,tak mi ho vyměnili,naplnili medium,vše co má být a klima funguje jak má ,topení též.Jenže jak jedu dál jak 50km,tak mi obě hadice namrznou a dovnitř nemužu dostat vzduch.Ani teplý ani studený.Dám ventilátor naplno a hučí ,klapky otvírají(i vnitřní cirkulace),ale vzduch nejde.Jako když to zamrzne někde za ventilátorem.Když jedu do servisu,na nic nepřijdou na diagnostice.Neporadil by mi někdo?.Nebo spíš neporadil,kdo by mi to mohl opravit.Jsem ze severních čech.Dík moc.

Obrázek
AUDI A4 avant 06
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

to sem zvědav co nato říká snímač teploty výparníku jestli tam je ;)
zdendazde
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 09 pro 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdendazde »

cricket píše:Zdravím všechny.Mám taky docela zvláštní problém.Mám krátce audi A4,2.0 tdi,103kw r.v2005.Mám 2-zónovou klimu.Nechladila ,zjistili mi vadný kompresor,tak mi ho vyměnili,naplnili medium,vše co má být a klima funguje jak má ,topení též.Jenže jak jedu dál jak 50km,tak mi obě hadice namrznou a dovnitř nemužu dostat vzduch.Ani teplý ani studený.Dám ventilátor naplno a hučí ,klapky otvírají(i vnitřní cirkulace),ale vzduch nejde.Jako když to zamrzne někde za ventilátorem.Když jedu do servisu,na nic nepřijdou na diagnostice.Neporadil by mi někdo?.Nebo spíš neporadil,kdo by mi to mohl opravit.Jsem ze severních čech.Dík moc.

Obrázek
pokud máš takhle zamrzlý trubky, tak máš zamrzlej i výparník a nejde přes něj vzduch. Zkus nějak vypnout kompresor ať to rozmrzne
cricket
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 pro 2009, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od cricket »

Bylo mi řečeno ,že mám stáloběžný kompresor,tudíž jsem pochopil ,že vypnout nejde.Prý tam je hydroventil který zavírá a otevírá a tím reguluje tlak.Jelikož mám kompresor nový,tak je i ten v pořádku.Tady jsem se dočetl ,že když zapnu econ,tak vypnu kompresor?I u stáloběžného kompresoru?Pořádně jsem nepochopil ,co vlastně nastane pokud jedu na zaplé auto(klima) a Econ.
AUDI A4 avant 06
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

může to bejt i zacpanej ventil..
když se do něj dostane bordel z okruhu,tak dojde k poklesu vyp.teploty pod 0°C
Jed za chladařem,s tím nic neuděláš.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4991
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale v Africe by ti bylo příjemně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

mel sem taky tenhle problem a byl spatnej rozprasovaci ventil-expanzni- je zastrcenej v trubce-spoj u piloveho filtru-
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“