nouzák AHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

nouzák AHU

Příspěvek od BozskejDail »

Ahoj,
nevím si rady.
Chyby z diagnostiky - 65535 - systém OK (pokud je závada stále zjevná, zkontrolujte řídící jednotku a příslušnou kabeláž)

00575 -Tlak v sacím potrubí
- regulační rozdíl; trvale
- přerušovaný

00553 - Meric hmotnosti vzduchu
- zkrat na kostru nebo přerušený obvod
- trvale

Hadičky byly popraskané, tak všechny nové.
Nahradil jsem váhu vzduchu diodou a nepomohlo.
EGR zaslepen.
Auto nehulí.
Žádnej tunning.

Auto podle mě jede až moc dobře na 66kw, ale po zahřátí a ujetí 30km+ (opravdu po městě to do nouzáku nespadne, ale na delší trasy vždycky) náhle nouzák. A po vyp/zap motoru pomůže jen na chviličku, ani nemusím motor vytáčet a nouzák. A když spadne do nouzáku, nikdy nemá výkon jako když stojí přes noc. Prostě jak s tim jedu delší trasu, tak nepředjedu ani favorita :-(

Zatuhlá regulace? jde vyměnit? Nebo řj?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

AHU nemá turbo s naklápaním,nemáš niekde dieru? wastegate od turba je ok? drží tlak?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a co keby si radsej spravil log? tam uvidis ci to fuka vela alebo malo, a nie sa tu opytovat pomaly uz na to ako si mas zaviazat snurky :? :? :?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od BozskejDail »

No právě nemám jak si to nalogovat a musim nejdřív o to někoho poprosit.
Vím že nemám naklápěcí lopatky a tou regulací jsme myslel wastegate. Ještě nějakej jinej typ? Něco jednoduššího než se pustím do tohodle?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dát místo váhy diodu,když ti to píše špatný kabel asi nepomůže.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od BozskejDail »

martinsidlo píše:Dát místo váhy diodu,když ti to píše špatný kabel asi nepomůže.
Tím jsem vyřešil chybu 00553 viz můj první příspěvek.

Udělal jsem pokus. Zkusil jsem odpojit čidlo teploty a do nouzáku to nespadlo ani po 100km. Dnes se zeptám někoho na VAG.
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

LOG

Příspěvek od BozskejDail »

Tak jsme to nalogovali do kopce na trojku.

http://uloz.to/xwmp942G/log-01-003-010-011-csv

Barometrický tlak má být 980 mbar. Může být chyba v tom?

Zkontroluje mi to někdo prosím?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Máš málo na váze a vůbec se nehýbe a není vidět.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od BozskejDail »

martinsidlo píše:Máš málo na váze a vůbec se nehýbe a není vidět.
Ahoj. Vaha je konstantni, je tam dioda. Vahou to byt nemuze.
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

zkus hadičku v řj,bude zpuchřelá
picus jako Píčus
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

hadička v RJ alebo také zasraté sanie od EGR že to končí nudzakom.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od BozskejDail »

UchoTD píše:hadička v RJ alebo také zasraté sanie od EGR že to končí nudzakom.
Ahoj, hadičku zkusím. EGR jsem zaslepoval a čistil jsem sání. I před zaslepením to bylo k mému překvapení čisté. :-)

Ten atmosférickej tlak nikomu nepřijde divnej?
BozskejDail
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 dub 2009, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od BozskejDail »

Ahoj,

byla to hadička v řj. :-) už to zase šlape jako hodinky. Díky kluci!

Až to půjde tak to naloguju a jsem zvědavej na ten atm. tlak. Jestli už bude ukazovat normalně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“