co dřív: trysky nebo turbo ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

co dřív: trysky nebo turbo ?

Příspěvek od kave66 »

mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dej vstřiky a auto ti pojede hned lépe, výměnou turba bez úpravy softu rozdíl nepoznáš.
Ještě k tomu turbu, z hlavy nevím, zda už tam náhodou nemáš turbo z 110PS verze, co je to za rok? Protože OI po faceliftu už maj všechny TDI turba s variabilní geometrií lopatek.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč ;)
Obrázek
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 22:34

Re: co dřív: trysky nebo turbo ?

Příspěvek od extrem »

kave66 píše:mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp
ALH uz ma turbo VGT, pozri toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9805
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

titan0306 píše:Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí
přesně když zvyšování výkonu tak pořádně :) myslel jsme ze 110kw,chodim do práce takže omezenej měsíčně a nemůžu si dovolit koupit hned voboje najednou proto se ptám co dřív ?už chápeš (LOL)
Naposledy upravil(a) kave66 dne 19 kvě 2007, 22:44, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

Dukes píše:Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč ;)
5613,-?(rofl)? kde tě najdu? (noteeth)
A nebude mi to moc kouřit, pravděpodobně auto co mám je načipovaný už z autobazaru kde sem ho koupil a dost už kouří aspoň mě to příjde (crazy)
Naposledy upravil(a) kave66 dne 04 úno 2011, 14:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

Co je pravda na tom že Bosh DSLA 150P 764 jsou na chlup stejný co sprinty 764 ?
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano. :D
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

Venca píše:Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano. :D
tak jako cenově se to liší +- o1000,- takže myslíš že je lepší si za ně připlatit a koupit sprinty746
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak s tím turbem jsem se přehlédl, myslel jsem 110PS, takže beru tu část zpět.
Ale když jsme u toho, tak ty 764ky bych doporučoval k turbu ze 130PS verze, pokud budeš trvat na turbu ze 150PS verze, tak bych šel radši do Race vstřiků. V té první kombinaci je reálný výkon cca 160PS, v té druhé cca 180PS, i když ta druhá už by chtěla větší IC.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Když Race a 110kW turbo, tak i větší rozdělovací hlavu do čerpadla. Už nám ta cena nějak narůstá... :D
A pak se připrav na spojku. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

kave66 píše:DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?
Jestli se chceš vyvarovat problémů tak nahraj originální softík a zapomeň na vstřiky ... jak sáhneš do motoru je to vždycinky problém. Neříkám že to nejde dělat tak aby to jelo ... ale v zásadě z toho může koukat vždycky průser. Z upravenéhjo softu můžeš mít napálený písty, může ti ukapávat vstřik a pokud tam dáš velké vstřiky tak protože soft bude dost zásadním způsobem natahovat dobu vstřiku bude to fest kouřit, pravděpodobně se to bude dusit, zanášet ventilový sedla a podobné taškařice. :roll:
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

myslíš že by to nemusel vydžet jo, ale na druhoustranu je tady vcelku dost lidí co maj na 66 spritny746 a prej pohoda
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“