Stránka 1 z 1

jízda na řepku, trafo X zanášení turba

Napsal: 09 zář 2013, 18:34
od jp1
je možná souvislost se zanášením turba u 1,9TDi s rotačkou při jízdě nejen na naftu?

Napsal: 09 zář 2013, 21:56
od Ladas
jestli jezdíš jak dědek a usilovně honíš spotřebu kolem 3,5l tak je jedno co máš v nádrži...

re:

Napsal: 10 zář 2013, 16:18
od jp1
nesmyslná odpověd, neřeším styl jízdy, ale to co je v nadpisu!!!

Re: re:

Napsal: 10 zář 2013, 17:52
od Libor Hanzal
jp1 píše:nesmyslná odpověd, neřeším styl jízdy, ale to co je v nadpisu!!!
Ladas odpověděl správně.Styl jízdy ovlivnuje zanášení turba.Typ paliva to,jestli vyrábíš saze nebo popel.

re:

Napsal: 10 zář 2013, 17:58
od jp1
to já moc dobře vím, že má pravdu, ale mě šlo jen o to palivo, nepodtáčím, vytáčím jak mám, ale přesto mě přijde, že když se nejezdí jen na naftu, tak to není ono a občas to nedělá co má, na bývalým passatu muselo turbo ven a vyčistit a nechci to absolvovat znovu......

Napsal: 10 zář 2013, 19:10
od radluk
a divis se, kdyz trafo, hydraulika jsou pekne sracky v principu? To nejde s naftou vubec srovnat. Ty oleje jsou aditivovane pro svuj ucel a ne malo. Neni to jen ridky rafinovany zakladni olej... (LOL)
Na komurce po par litrech mixu nafta s hydrem musely vstriky ven, zakarbonovane, kourilo a spatne startovalo. Mluvim ani ne o 50 litrech hydra.

re:

Napsal: 13 zář 2013, 10:44
od jp1
a jak je na tom fritovací olej x bionafta x normální nafta?