Stránka 1 z 1

Problém trysky?

Napsal: 15 zář 2013, 14:50
od jurgen
Po výmene komplet vstrekovačov aj s tryskami, pasatík začal blbnúť. Vag ukazuje hodnoty vstrekov na každom 3mg! Vstrekovače boli preskúšané a otvárajú od 190 barov, trysky sú nové. Staré vstreky, keď sa skúšali mali otvárací tlak okolo 200, 180 a jeden až 240. Teraz som dal vstreky podľa ETKY č. 028 130 201T. Auto má čip, ale neviem na koľko- môže to byť tým, že v starých vstrekoch boli poprehadzované vnútra z niečoho iného, lebo boli tiež 028 130 201T. Ak sa s tým niekto stretol, poradte.

Napsal: 15 zář 2013, 20:30
od TDI tech
A dyzy (trysky) su ake? DSLA 150 P 520 :?

Napsal: 16 zář 2013, 05:41
od jurgen
Presne tie.

Napsal: 16 zář 2013, 14:24
od TDI tech
A tie vstreky su naozaj dobre?

Napsal: 16 zář 2013, 16:51
od jurgen
Robil mi ich starý mechanik, čo sa tým niekedy živil. Stál som pri ňom, keď ich skúšal. Tak som to videl. Otvárali pri 190baroch a rozprašovali ako nové- nakoniec aj nové sú(myslím trysky)

Napsal: 16 zář 2013, 22:56
od toefuk
a ako sa sprava motor, starty? pod zatazou necuka? dym? spotreba? atd.

Napsal: 17 zář 2013, 06:49
od jurgen
Štartuje na prvý šup. Na prvom a druhom riadiacom stupni je celkom živý, pri väčšej záťaži stráca výkon. Dymí na bielo ako dymovnica- kým je studený. Keď sa zohreje tak dymu je trochu menej, ale aj tak dosť:( Spotreba zvýšená.

Napsal: 17 zář 2013, 07:52
od acryll
voľnobežná dávka je aká?

Napsal: 17 zář 2013, 08:21
od toefuk
Pred vymenou bol tiez tento problem? vyrobca trysiek? predvstrek?

Napsal: 17 zář 2013, 10:03
od jurgen
skáče mi od 4-4,4mg. Pred výmenou som mal trochu väčší predvstrek, ale bol v tolerancii. Výrobca trysiek, neviem. Kupoval som z e-bay od nemca.

Napsal: 17 zář 2013, 10:50
od toefuk
ak problem nastal po vymene trysiek tak je to jasne, aj majster tesar sa niekedy utne, trysky von a znovu na preskusanie.