zimmerman nebo brembo max?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

zimmerman nebo brembo max?

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj co je lepší obyc nevrtanej zimmerman, nebo brembo max, na kotouč 288mm, vychází cenově skoro stejně
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

jednoznačně brembo. zimmermann nebrat
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

jen MAX trochu hlučnější.ale to poznáš.jinak jsou opravdu o.k.jezdil jsem i Zimmermany vrtaný a pohoda.
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Mám na autě brembo max a luxus, brzdí výborně ;) jinak je fakt, že jsou při brzdění slyšet.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Serus hoši. Dali ste mi chrobáka do hlavy lebo som chcel objednať na O II Zimmerman ale vidím že majú nejaký nedostatok a chcel by som vedieť aký?
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

uz som videl viacero Zimmerman vrtanych kotucov popraskanych takze moc neodporucam
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

párkrát jsem je koupil, ale těch nedostatků je tolik, že už bych to víckrát neudělal.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Na vrtaných Zimmermannech najeto 90tkm ... poměrně těžký auto, dynamická jízda.... a zatím nejlepší kotouče co jsem měl, jediný který se mi nepodařilo zkroutit.
Volvo V70 2,5D
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

Já mám Zimmermann + DS Performance a brzdí jak prase..najeto 30tis.,žádný problém a to jsem kolikrát brzdil na krev.
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Mam BREMBO max aj kotuce aj dosky... brzdia super... ale na sprintoch, ked par krat za sebou brzdim z vyssich rychlosti tak zvednu..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

mr.freezer píše:ale na sprintoch, ked par krat za sebou brzdim z vyssich rychlosti tak zvednu..
Tak to je u tak malých brzd očekávatelné ;)
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“