A6 2,5 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 2,5 tdi
Ahoj...
na A6 2.5 tdi - 132 kw mam takovej problemek - za studena nejde do otáček,temer nereaguje na plyn,jakmile se to ohreje,je to ok.
Při pomalem pridavanim plynu lehke vibrace od cca 1500 otáček do 2200 - za studena jsou citit,za tepla téměř neznatelne...setrvacnik ?
Nekouri
Predvstrik dle vagu +2...
Vag bez chyb...
nenapada Vas nekoho co by to mohlo delat ?
Diky
na A6 2.5 tdi - 132 kw mam takovej problemek - za studena nejde do otáček,temer nereaguje na plyn,jakmile se to ohreje,je to ok.
Při pomalem pridavanim plynu lehke vibrace od cca 1500 otáček do 2200 - za studena jsou citit,za tepla téměř neznatelne...setrvacnik ?
Nekouri
Predvstrik dle vagu +2...
Vag bez chyb...
nenapada Vas nekoho co by to mohlo delat ?
Diky
Touran 2.0 tdi
Skus test akčnych členov, skontroluj vsetky hodnoty vo vagu ci su vsetky bloky hodnot, vaha, vstreky, cerpadlo a skus aj nalogovat.... zatial len takto. Aky je zvukovy prejav motora?
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33507
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: A6 2,5 tdi
2,5 tdi předstřik dle vagu + 2 co to je jakože předstřik na vagínu a za tebou dva čekajíKeflek píše:Ahoj...
na A6 2.5 tdi - 132 kw mam takovej problemek - za studena nejde do otáček,temer nereaguje na plyn,jakmile se to ohreje,je to ok.
Při pomalem pridavanim plynu lehke vibrace od cca 1500 otáček do 2200 - za studena jsou citit,za tepla téměř neznatelne...setrvacnik ?
Nekouri
Predvstrik dle vagu +2...
Vag bez chyb...
nenapada Vas nekoho co by to mohlo delat ?
Diky


nebo jen dvě jednotky místo 55
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Pozri si na vag hodnoty vstrekovačov aj ked tie hodnoty tiez nemusia byt realne
myslim 13 a 14 kanal to je

audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
vstřiky u rotačky vagem těžko posoudí..teď jsem taky jednu 2,5 řešil až vstřiky šly ven na otestování a všechny v háji...nejelo to od spodu...byl tam všehovšudy trošku kopanec ve 2500ot a jinak mrtvola...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Aspektů může být mnoho mnoho ale nejčasteji je KO ventil nastavení množství na čerpadle.Chce to skutečně zmeřit nekým kdo zná opravdu řízení VP44.Teoretiků znalosti techto motorů jsou haldy,znalcu pár.Keflek píše:Ahoj,omlouvam se za odmlku...
vstřiky byly na prezkouseni a jsou ok...
takze kdyby nekoho napadla nejaka jina moznost...
Podobně jsem ted řešil na jedné A6 a byl zborcený SW v jednotce přehrál jsem a letí jak divá.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Prozrad mi odkud to repasované čerpadlo je......já asi tušim....Keflek píše:cerpadlo se dělalo - první repas sel na reklamaci - neustale to vyhazovalo chybu (uz si nepamatuju presne číslo/zneni)
druhé cerpadlo uz by mělo byt ok...ale "mělo" neznamena ze je...![]()
nicmene ted je auto bez chyb - jen to zlobi jak je popsano...
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322