Stránka 1 z 1

Nefunkční klimatizace (nechladí) OII FL

Napsal: 19 zář 2013, 10:43
od infiniti
Ahoj, přestala mi chladit klimatizace a zatím jsem s tím nikde nebyl, jenom projel diagnostikou a z logu nejsem o moc moudřejší.
Poradil by mi prosím někdo kde by mohl být zakopaný pes a jestli to lze opravit své pomocí?

Škoda Octavia II facelift Combi 1.9TDi 77kW (BLS) 04/2009

Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 1K0-937-08x-09.clb
Řídící jednotka SW: 1K0 937 087 HW: 1K0 937 087
Díl: BCM PQ35 H 020 0358
Revize: 00020000
Kódování: 40180AB8900508C040080080110081E4050100AE424D85605C0400000000
Dílna #: WSC 73430 790 93818
VCID: EED95061398CA49

Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C Labely: 1KX-955-119.CLB
Díl: Wischer 20030 22 0601
Kódování: 00D7B7

01320 - ridici jednotka pro Climatronic (J255)
004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 248
Kilometry: 89074 km
Indikace času: 0
Datum: 2114.14.02
Čas: 10:48:05

Freeze Frame:
Term 15 Off
Voltage: 12.55 V
OFF
ON
Term 50 Off
OFF
OFF
0

Napsal: 19 zář 2013, 18:30
od Re-volt 1
Kompresor ko,máš li tam tlak

Minimálně ventil na kompresoru ale jak vyměníš jen ten,kompresor stejně brzo odejde

Napsal: 20 zář 2013, 05:41
od infiniti
Sakra, to je přesně to čeho jsem se děsil a nechtěl slyšet... a to je 100% že je to mrtvý kompresor?
Jestli tam mam tlak zjistím jak?
Kolik se tak pohybuje oprava?

Napsal: 20 zář 2013, 17:34
od Fulltank
pomerne casto odchazi. Pokud nebude vylozene zadreny tak ti staci pouze novy kompresor, prace na hodinku i s novym mediem. Novy kompresor sezenes kolem 5tis.

Kdyz nastane ta horsi moznost a bude zadreny tak je potreba vymenit i chladic a nechat vycistit system. Cenove nevim jak se to pohybuje, zatim nemam zkusenost.

Napsal: 23 zář 2013, 07:26
od Re-volt
infiniti píše:Sakra, to je přesně to čeho jsem se děsil a nechtěl slyšet... a to je 100% že je to mrtvý kompresor?
Jestli tam mam tlak zjistím jak?
Kolik se tak pohybuje oprava?
Pokud je zadřený poznáš,že se podíváš a bude střihlá řemenice-bude se točit jen řemenica a střed AC kompresoru bude stát.Že není zadřený ale nefunguje poznáš že na VAG ti ukazuje tlak a myslím 0,800A na ventilu ale nechladí,nejlepe na mašině,že nedělá tlak,ale řekl bych že prosě bude ko.

Lajk pozná,když oddělá víčko z ventilu na plnění a lehce zkusí zmáčknout kuličku,tak ale poznáš,že tam není vubec nic,kolik tam je nepoznáš.

Napsal: 23 zář 2013, 09:28
od sharik4x4
Stačí se podívat do měřených hodnot,je tam tlak i zatížení kompresoru,takže na určení závady stačí diagnostika.

Napsal: 23 zář 2013, 10:56
od kobe
Jaký má být podle diagnostiky tlak v systému při zapnutém a jaký při vypnutém kompresoru?

Napsal: 23 zář 2013, 19:54
od Ladas
jestli je plná tak a 99% kompresor a jestli prázdná tak na 99% chladič

problém s klimatizací

Napsal: 29 črc 2018, 09:39
od hrabosh
Ahoj, tak to tu trochu ozivim. Vsimnul jsem si, ze klima prestala nejak chladit, tak jsem si myslel, ze bude nejspis malo chladiva, ktere jsem nechal doplnit. Chybelo asi cca nejakych 70g do 550g. Klima ale porad nechladi.

Projel jsem klimu vagem a zadna chyba, hodnoty mi prijdou, jako laikovi, ok

0.825A, 1000/min, 2.7 Nm, 6-7 bar

Kompresor se menil cca 3-4 roky zpet. Zjistil jsem taky, ze jakmile je zapojena klimatizace tak sahary se neroztoci, po odpojeni klimy funguji.
Budu rad za kazdou radu. Mam podezreni, ze by mohl byt spatnej ventil n280, nebo celej kompresor, da se to nejak zjistit nebo se to proste musi rozebrat a vyzkouset?

Ps. Jedna se o octavii 2, 2006, 2.0 tdi, bmm