Stránka 1 z 2

Soft Vw group

Napsal: 26 zář 2013, 19:33
od Re-volt
Ahojte ,mám dotaz ohledně čipu-úprava soft po kabelu u aut nad r.v.2000.
Dám příklad:stáhnu soft GIV 66kw,pošlu technikovi on upraví a nahraju to zpět ,mužů ten upravený soft nahrát do dalšího GIV se stejným motorem,nebo je úprava soft uvždy individuální?

Díky za názor .[/i]

Napsal: 26 zář 2013, 19:58
od drakon
Nalievači ano

Podstiva a individualna uprava nie

Napsal: 26 zář 2013, 20:00
od Re-volt
drakon píše:Nalievači ano

Podstiva a individualna uprava nie
Jsou nalévači a nalévači

Napsal: 26 zář 2013, 22:20
od spawn133
presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...

Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.

Napsal: 26 zář 2013, 22:25
od drakon
To akona teraz kamarat prosil aby som mu tam nahral nejaky cip len tak..... odmietol som, mam doma nejake upravene softy ale este nemam s tym take skusenosti nepustam sa do toho,,,,,,ale je plno takych co kupia kabel za babku zizenu nejakebsofty a len to nalievaju a neurobia ani len diagnostiku..... (LOL)

Napsal: 26 zář 2013, 23:12
od golfak01
Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ

Napsal: 27 zář 2013, 08:58
od Re-volt
spawn133 píše:presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...

Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
Mě ale ten soft upravuje profík :) ptám se jen jestli mužu použít ten samý soft z auta do auta se stejným motorem,za upraveným softem si stojím a je to vyzkoušené,softy jsou i odbržděné

Napsal: 27 zář 2013, 08:59
od Re-volt
golfak01 píše:Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
Tak nahraju soft puvodní co byl a je ...

Asi je potřeba to zkusit

Napsal: 27 zář 2013, 09:27
od BoB12
Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.

Napsal: 27 zář 2013, 09:32
od jizzle
Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?

Napsal: 27 zář 2013, 12:44
od Re-volt 1
BoB12 píše:Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Jasné,to by mě klidně řekl,jde o to že za každou upravu softu bere nějaký peníz... proti tomu samozřejmě nic nemám,jde spíše o čas,pač to posílám na dálku... Tak mě jen zajímalo jestli by to šlo použít dál... samozřejmě jde i o peníze,proč platit za upravu totožného motoru...

Napsal: 27 zář 2013, 12:46
od Re-volt 1
jizzle píše:Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Mám pocit že tu lidí řeší větší-podle tebe chujoviny... nemusíš ze zapojovat,když tě to obtěžuje.

Páč mu softy posílám na dálku a platím za každý,tak mě jen zajímalo jestli jde ten upravený soft použít dál,je asi blbé se zeptat jeho,nemyslíš? :D

Napsal: 27 zář 2013, 14:59
od Ondras83
a proc by to neslo? :D...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila :)

ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...

byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...:)

tot moje zkusenosti :)

Napsal: 27 zář 2013, 15:07
od Re-volt 1
Ondras83 píše:a proc by to neslo? :D...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila :)

ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...

byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...:)

tot moje zkusenosti :)
Jo souhlas... každý to vnímá nějak... konečně názor k věci...

Napsal: 27 zář 2013, 23:41
od Kornout
Pokud jsou stejný jednotky i SW, tak to tak stejně dělá každej, pak se to případně dá doladit. Ale při rozumné úpravě sériového auta to většinou není potřeba. Spíš je potřeba dělat tu diagnostiku před a po, to 99% ladičů právě nedělá a troufám si říct, že to ani většina neumí.
Spíš je sranda, když chce někdo upravit auto co nemá všechny komponenty v sérii, to se pak hezky zužuje výběr ladiče.