Stránka 1 z 2
Soft Vw group
Napsal: 26 zář 2013, 19:33
od Re-volt
Ahojte ,mám dotaz ohledně čipu-úprava soft po kabelu u aut nad r.v.2000.
Dám příklad:stáhnu soft GIV 66kw,pošlu technikovi on upraví a nahraju to zpět ,mužů ten upravený soft nahrát do dalšího GIV se stejným motorem,nebo je úprava soft uvždy individuální?
Díky za názor .[/i]
Napsal: 26 zář 2013, 19:58
od drakon
Nalievači ano
Podstiva a individualna uprava nie
Napsal: 26 zář 2013, 20:00
od Re-volt
drakon píše:Nalievači ano
Podstiva a individualna uprava nie
Jsou nalévači a nalévači
Napsal: 26 zář 2013, 22:20
od spawn133
presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...
Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
Napsal: 26 zář 2013, 22:25
od drakon
To akona teraz kamarat prosil aby som mu tam nahral nejaky cip len tak..... odmietol som, mam doma nejake upravene softy ale este nemam s tym take skusenosti nepustam sa do toho,,,,,,ale je plno takych co kupia kabel za babku zizenu nejakebsofty a len to nalievaju a neurobia ani len diagnostiku.....

Napsal: 26 zář 2013, 23:12
od golfak01
Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
Napsal: 27 zář 2013, 08:58
od Re-volt
spawn133 píše:presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...
Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
Mě ale ten soft upravuje profík

ptám se jen jestli mužu použít ten samý soft z auta do auta se stejným motorem,za upraveným softem si stojím a je to vyzkoušené,softy jsou i odbržděné
Napsal: 27 zář 2013, 08:59
od Re-volt
golfak01 píše:Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
Tak nahraju soft puvodní co byl a je ...
Asi je potřeba to zkusit
Napsal: 27 zář 2013, 09:27
od BoB12
Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Napsal: 27 zář 2013, 09:32
od jizzle
Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Napsal: 27 zář 2013, 12:44
od Re-volt 1
BoB12 píše:Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Jasné,to by mě klidně řekl,jde o to že za každou upravu softu bere nějaký peníz... proti tomu samozřejmě nic nemám,jde spíše o čas,pač to posílám na dálku... Tak mě jen zajímalo jestli by to šlo použít dál... samozřejmě jde i o peníze,proč platit za upravu totožného motoru...
Napsal: 27 zář 2013, 12:46
od Re-volt 1
jizzle píše:Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Mám pocit že tu lidí řeší větší-podle tebe chujoviny... nemusíš ze zapojovat,když tě to obtěžuje.
Páč mu softy posílám na dálku a platím za každý,tak mě jen zajímalo jestli jde ten upravený soft použít dál,je asi blbé se zeptat jeho,nemyslíš?

Napsal: 27 zář 2013, 14:59
od Ondras83
a proc by to neslo?

...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila
ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...
byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...
tot moje zkusenosti

Napsal: 27 zář 2013, 15:07
od Re-volt 1
Ondras83 píše:a proc by to neslo?

...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila
ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...
byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...
tot moje zkusenosti

Jo souhlas... každý to vnímá nějak... konečně názor k věci...
Napsal: 27 zář 2013, 23:41
od Kornout
Pokud jsou stejný jednotky i SW, tak to tak stejně dělá každej, pak se to případně dá doladit. Ale při rozumné úpravě sériového auta to většinou není potřeba. Spíš je potřeba dělat tu diagnostiku před a po, to 99% ladičů právě nedělá a troufám si říct, že to ani většina neumí.
Spíš je sranda, když chce někdo upravit auto co nemá všechny komponenty v sérii, to se pak hezky zužuje výběr ladiče.