Stránka 1 z 1

O1 66kW AGR --> 100kW

Napsal: 28 zář 2013, 12:21
od 19olo88
Zdravím. ciel je získať 100kW
Motor AGR + trysky S764 a čo dalej? Pôvodne turbo to už asi nepoberie ( aj keby aj bude to dymiť ako sprosté :rip: )
Čím nahradiť obtok GT1544 aby tam ten výkon bol ? (hm) Bude stačiť trebárs GT1749V z ALH ?

Úprava RJ je samozrejmosťou.
Vďaka.

Napsal: 28 zář 2013, 12:56
od acryll
100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode

Napsal: 28 zář 2013, 13:09
od kiklop32
rovnou va

Napsal: 29 zář 2013, 06:15
od maties77
Takym mám AGR a chtěl bych nějak tych 100-110kw zatím v tom nic nemám jen egr,kat off...tedka chci trysky a spojku přítlačák z fabie ATD a lamelu přeobložit materiálem HDS57......kde kupit trysky? cenově dosažitelné a kvalitní pro studenta...

Napsal: 29 zář 2013, 08:19
od ezop
http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku

Napsal: 29 zář 2013, 09:06
od 19olo88
ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku

Tieto trysky som montoval do ALH v pohode..

Napsal: 29 zář 2013, 10:14
od 19olo88
acryll píše:100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode
No teoreticky by aj mohlo no ale nebude to už na to turbičko moc?? Predsa len také navýšenie výkonu vyžaduje a dostatočný pretlak... (hm)

Napsal: 29 zář 2013, 11:43
od Jarda S.
ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
tohle jsou kopie ;)

Napsal: 29 zář 2013, 15:59
od 19olo88
Jarda S. píše:
ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
tohle jsou kopie ;)
Sú tu názory pre aj proti... tak isto ako aj k tryskám Frids ktoré mam ja.
Ja mam na Frids už cca 20 tis km a posledná kontrola na stolici dopadla nad mieru dobre. Autíčko si veselo pradie dalej..
Posledne som montoval tieto Bosch Brazil do Leona ALH 66kW a po 2000 km išli na kontrolu na stolicu a len sa nastavil tlak na jednom vstreku (z 250 na 230bar) a v pohodičke to šľape.
:P

Napsal: 29 zář 2013, 17:40
od Jarda S.
já netvrdim že jsou špatný ale že to nejsou originál bosche ;)

Napsal: 29 zář 2013, 18:55
od ezop
oreginal to nejsou však to tam pišu že origo sežene za 9 a pro tdizero tyto trysky neprodavam tak ti je nepošlu.Ale sam sem si je koupil ale ještě nemam vyzkoušene ale co jsem četl tak trysky by měli byt dobre i když to jsou kopie.Dobře rozprašuji oproti ostatnim kopiim a to i po nakych km

Napsal: 29 zář 2013, 19:28
od kiklop32
Je to tu řešené několikrát, když chceš ušetřit na tom "pravém" místě, tak si kup ty shity, ale počítej s rizikem. Pokud máš auto aspoň trochu rád, dáš tam kvalitu.

Napsal: 29 zář 2013, 19:28
od Jarda S.
ty origo bych možná uměl sehnet za lepší cenovku (noteeth)

Napsal: 03 říj 2013, 12:29
od mr.freezer
Moje AGR + VAcko + FIRDS S764 + velky IC + Soft

http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater

to druhe je SEAT LEON 2,0 TDI FR DSG... takze vykon v mojej ibize pocitam tak 170 koni...