1,9 TDI ALH-hádze do núdzaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9 TDI ALH-hádze do núdzaku
vag píse - regulačná udchylka,
V skutočných hodnotách za jazdy(do kopca) je aktualny pl.tlak až 2.2
a váha vzduchu 950mlg
Ventyl N75 o.k,snímač tlaku o.k,merač o.k,tyčka turba chodí o.k
ESte jedna vec: na volnobeh(a stále) je požadovaná hodnota váhy 850mlg
V skutočných hodnotách za jazdy(do kopca) je aktualny pl.tlak až 2.2
a váha vzduchu 950mlg
Ventyl N75 o.k,snímač tlaku o.k,merač o.k,tyčka turba chodí o.k
ESte jedna vec: na volnobeh(a stále) je požadovaná hodnota váhy 850mlg
Taky mě padal do nouzáku. Příznaky stejné. Zátěž a předjíždění. Byl jsem se ptát ve škodováckém servisu, co se s tím dá dělat. Mají na to nějaký sprej, který za 500 nastříkají do sání.
Ještě že jsem jim na to neskočil. A to tam je známý.
Turbo šlo ven a následovalo důkladné vyčištění a rozhýbání lopatek. To by žádný sprej nesvedl.
Teď to jede jak dragster a nouzák je u mě neznámý pojem.

Turbo šlo ven a následovalo důkladné vyčištění a rozhýbání lopatek. To by žádný sprej nesvedl.
Teď to jede jak dragster a nouzák je u mě neznámý pojem.

VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Ahoj. Mám stejný problém. OI 2003, ALH 66kW. Na 4 a 5 do kopce na plný plyn po dosažení 3200-3500 ot. spadne do nouzáku. VAG píše 17965 regulace plnicího tlaku, reg. mez překročena. N75 vpořádku, váha měněná, čidlo tlaku měněné. Na turbu lopatky chodí úplně lehce, táhlo baňky bylo zarezlé, tak jsem jej vyčistil, rozhýbal, teď chodí volně bez drhnutí. Ale do nouzáku to padá furt.
V LOGu je Actual MAP 2437 mbar, těsně před tím, než to spadne. Poraďte čím to může být.
Tvrdost pružiny baňky jsem porovnával s kolegovým ALH a jemu to chodí o něco lépe, tu svou palcem shora sotva zmáčknu. Je problém v baňce???
V LOGu je Actual MAP 2437 mbar, těsně před tím, než to spadne. Poraďte čím to může být.
Tvrdost pružiny baňky jsem porovnával s kolegovým ALH a jemu to chodí o něco lépe, tu svou palcem shora sotva zmáčknu. Je problém v baňce???
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Petrsem píše:Ahoj. Mám stejný problém. OI 2003, ALH 66kW. Na 4 a 5 do kopce na plný plyn po dosažení 3200-3500 ot. spadne do nouzáku. VAG píše 17965 regulace plnicího tlaku, reg. mez překročena. N75 vpořádku, váha měněná, čidlo tlaku měněné. Na turbu lopatky chodí úplně lehce, táhlo baňky bylo zarezlé, tak jsem jej vyčistil, rozhýbal, teď chodí volně bez drhnutí. Ale do nouzáku to padá furt.
V LOGu je Actual MAP 2437 mbar, těsně před tím, než to spadne. Poraďte čím to může být.
Tvrdost pružiny baňky jsem porovnával s kolegovým ALH a jemu to chodí o něco lépe, tu svou palcem shora sotva zmáčknu. Je problém v baňce???
100pro
v ovládání regulace od baňky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 22 led 2007, 18:11
- Bydliště: Litoměřice
Tak problém je vyřešený, výměna baňky pomohla (díky Andre). Starou baňku jsem rozdělal (na soustruhu jsem odřízl zapertlování) a táhlo uvnitř bylo v délce cca 8 mm tak orezlé, že ztloustlo a nevysouvalo se z baňky ven. Takže se zkrátil krok táhla o těch 8 mm. Taky by to mohli dělat z nějakého lepšího materiálu, který nerezne.