RAV4 D4-D nebo D-CAT? díky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

RAV4 D4-D nebo D-CAT? díky

Příspěvek od roman1648 »

Sorry za téma mimo, ale tady mi snad někdo napíše rychleji
máte s tím nějaké zkušenosti ?
Kámoš si to chce koupit, vzít raději starší, vyzkoušený D4-D nebo "složitější" D-CAT ?
díky moc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33792
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: RAV4 D4-D nebo D-CAT? díky

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Sorry za téma mimo, ale tady mi snad někdo napíše rychleji
máte s tím nějaké zkušenosti ?
Kámoš si to chce koupit, vzít raději starší, vyzkoušený D4-D nebo "složitější" D-CAT ?
díky moc
dej sem jeho ofocený výpis z konta ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, je to japonec, to je jasný
spíš co knokrétně se tam jebe na těch autech ? DPF ? Vstřiky/čerpadla?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33792
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:no, je to japonec, to je jasný
spíš co knokrétně se tam jebe na těch autech ? DPF ? Vstřiky/čerpadla?
jebe se všechno možné kus od kusu a nejeté kiláky, brzdy, dvouhmota a spojka, třepe se to převodovka, vstřik, ted nevím jestly to bylo u tojota nepo pajero, čerpadlo se pojeb a nikdo ho neopraví jen v chomutově za 5O.OOO kč, gufero, abs,

a na co to chce ten tvůj kamoš, maslivec, machrovačka :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, myslivec
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

SUZIKI VITARA, tohle to maj u nás 2 lidi co dělaj v lese a zatím spokojenost, každej na to nadává, ale jeden týpek do lesa jezdí s LANDROVEREM :D a jako nebudem si povídat o všem, ale to je visko-spojka, poloosy předek a zadek, spojka, no a všecko vydrží ani ne 100 tis km.

Neob pak Honda HRV HRC, kamoš to má a dělá v lese,sice to má tu starší,ale jen mu dělám zatím oleje a základní věci.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Známý má D4D a je spokojeny, ale nebal bych se ani toho D-CAT pokud by chtel novější auto tak DPF a CR vstřiky má už dnes každý diesel, takže na výběr moc není.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to asi jo, my na těch francouzech s těma DPFkama válčíme pořád, takže to si asi fakt nevybereš
... :(
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33792
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u nás ve strážnici je rovina, jsou celkem pěkné cesty i poasfaltované dá se jezdit na parádu s rav, soráčem, tusconem, jeepem,pažroutem, to tu jezdí,

někde v horách by rav za chvilku vypadala ja popelnice tam bych taky volil vitaru,

jeden vášnivý nimrod co spí s kulovnicí v podpaží a optikou na oku tak je zas spokojený s prodlouženou nivou pořád někde lítá a jiné auto by asi ani finančně neutáhl, niva vypadá jak koule bláta na kolech a pořád jede ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo tak on to chce i na normální ježdění taky

spíš bych uvítal nějaký věci na co se konkretně zaměřit, než poslouchat že je to vlastně celý napiču (rofl) a že horší auto jsi neviděl
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

v zasade sa tie motory lisia hlavne pouzitym DPF, resp. spôsobom regeneracie jeden z nich ma piaty vstrekovac na regeneraciu, ak ma pamata neklame tak D-CAT. Co sa tyka spolahlivosti, tak asi treba popozerat toyota pozitivne fora, ale prvy zrozumitelny odkaz na webe moc pozitivny nebol.
http://www.toyotateam.sk/forum/viewtopi ... =25&t=5274
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33792
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:jo tak on to chce i na normální ježdění taky

spíš bych uvítal nějaký věci na co se konkretně zaměřit, než poslouchat že je to vlastně celý napiču (rofl) a že horší auto jsi neviděl
aměřit se na všechny skupiny jak při servisu, únik a stav provozních kapalin, hondě brzdi pokud ti brzdy zasáhnou do řízení nebo třepou jso KO, abs zda se nepropadá při malé rychlosti, třepání motoru na volnoběh KO spojka a dvouhmota, meposlouchej pohádky o řazení pětky při devadesáti jinak třepe, klidně podus pětku na padesát přidej ber bár co to prozradí, při pravidelném servis skontroluj aspon vzducháč aby tam nebyl datum výroby auta,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20356
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

O.K. diky
to už zni jako rada :D
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Já bych se toho teda BÁL. hlavně D-CATu. Propadá se tomu blok a hlava + blbý těsnění co se zahlodá do hliníku. Prostě to kluci sikmovoký nevychytali. Neopravitelný, je to na výměnu motoru,. Údajně od 2008 ož se polepšili
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33792
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cippis píše:Já bych se toho teda BÁL. hlavně D-CATu. Propadá se tomu blok a hlava + blbý těsnění co se zahlodá do hliníku. Prostě to kluci sikmovoký nevychytali. Neopravitelný, je to na výměnu motoru,. Údajně od 2008 ož se polepšili
tam se nemáš čeho bát leta dou a musíš do života jít ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“