vyrovnavacie davky kanal 13 a trasenie motora 1.9 pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

vyrovnavacie davky kanal 13 a trasenie motora 1.9 pd

Příspěvek od krajo9 »

Zdravim...moja 1.9 pd 85 kw BRB 2006ka trasie motorom. v kanaly 13 na volnobezne otacky vsetky hodnoty ok akonahle pridam na 1200 otacok ked to zacne triast v kanaly 13 vyrovnavacie davky sa chaoticky menia....po prekroceni sa ustalia a potom znova okolo 1800 ked nastava druha faza trasenia to iste...vstreky na stolici kontrolovane a su dobre...nove okruzky vacka a zdvihatka....v com moze byt problem??je mozne ze na stolici nezistili vadny vstrek???
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59

Příspěvek od Hondavtr »

Co dvouhmota?
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

dvojhmota a spojka vymenena trhanie ostaôo bezozmeny...nevie sa nik vyjadrit k tym hodnotam v kanaly 13???pozrel som aj v kamosovom aute 1.9 pd ktoremu netrasie a hodnoty pekne drzia vobec sa tak chaoticky nemenia...myslim ze to bude mat nejaku suvislost s tym trasenim....
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dělá to za tepla nebo za studena nebo pořád? To že vstřik je OK na stolici,tak neznamená že v autě je OK, podle mě jsou KO. Pokud to neháže v apměti závad nějaký hlášky kolem vstřiků, tak bych se začal zajímat o jiný vstřiky. Kamoš tak řešil pasata PD a dycky jak to dosáhlo 90°C tak to zdechl a nešlo to nastartovat - typickej problém u kamionů, točí jak debil a nechytne, počkáš 20 minut a jedeš. To samý se stalo jemu.

Pokud máš nové to cos psal, tak jedině vstřiky, nebo tlak paliva bych ještě zkontroloval, zda je na správné hodnotě, když to právě třese s motorem.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

takze moze byt vadny vstrek aj ked na stolici boli vsetky ok...to nie je moc priazniva sprava....teraz neviem ci mam kupit len jeden a skusat alebo vsetky 4...je to dost draha zalezitost....a ako viem zmerat ten tlak v palivovej sustave???je tam tandemove cerpadlo a neviem ako sa to da pomerat....vie niekto poradit??
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

a za studena sa mi zda ze to trasie menej...ak je motor zohriaty tak viac....moj pocit
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Myslel sem, zda jde správný tlak do tamdemu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

tak uz aj nad tym som rozmyslal ale zmerat tlak ma nenapadlo :) ja som rovno vytiahol to cerpadlo z nadrze ci tam nie je nieco zanesene ale ziadne smietko nic som tam nenasiel...a aky ma byt tlak toho dopravneho cerpadla???neviem co tam mam namerat
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

¨me to teda trese zastudena. korekce vstrikovacu docela vpohode,ale zacalo mi to prave zdechat pri 90 a pak neslo natocit. tocilo to minutu trepalo se neskutecne jakoby se potkaval motora pak chytlo. problem je,ze se to zacina objevovat sproadicky aj zastudena. dneska sem prolezl kostry poradil mi to mechos prej aj starter to muze delat,ale to by se projevilo jinak jako slaba baterka ze? no a chci rict,ze sem prisle na to,ze nekdy mam normalne plny palivac a dneska poprve sem ho nasel poloprazdnej dolil sem do nej skoro decy nafty co to znamena?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

osciloskop a snimac tlaku napojit na tandem, da se poznat ktery valec ma gumky KO. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

a kde presne mam pripojit ten tlakomer na tandem?? nejako mi to nie je jasne a pochybujem za by mi to nejaky mechanik v okoli zmeral....
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

sikin1987 píše:¨me to teda trese zastudena. korekce vstrikovacu docela vpohode,ale zacalo mi to prave zdechat pri 90 a pak neslo natocit. tocilo to minutu trepalo se neskutecne jakoby se potkaval motora pak chytlo. problem je,ze se to zacina objevovat sporadicky aj zastudena. dneska sem prolezl kostry poradil mi to mechos prej aj starter to muze delat,ale to by se projevilo jinak jako slaba baterka ze? no a chci rict,ze sem prisle na to,ze nekdy mam normalne plny palivac a dneska poprve sem ho nasel poloprazdnej dolil sem do nej skoro deci nafty co to znamena?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

TDIfun píše:osciloskop a snimac tlaku napojit na tandem, da se poznat ktery valec ma gumky KO. ;)
No, ale to už je vyšší dívčí :-D
Co hodnoty v bloku 23?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ty hodnoty jsem taky nenašel, napiš je sem kolik to ukazuje a jak bylo psáno už dříve, snímač tlaku musíš napojit a pořešit ten tlak. Kam ho napojit zjistíš v dílenské příručce, je zbytečný to sem psát, lepší bude když si to najdeš v té příručce a půjdeš si hezky v klidu krok po kroku. Je tam šroub který musíš dát ven, na to napojit měřák a ten musí ukazovat 3,5 bar, pokud to nedá, tak je KO. Popřípadě kontrola čerpadla v nádrži.

S tím osciloskopem je to fakt už jinej level, to chce někoho kdo ví co s těma grafama tam :D a hlavně jak to sejmout ty grafy.

Napiš sem jak balancují vstřiky a uvidime.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Taky ta sonda byl orisek najit, vyrobit, zapojit.. Je to sonda co prevadi tlak kapaliny a plynu na signal. U firmy co prodava Texvik to je autoscope co mam stoji sonda 7bar kolem 16tis, ja dal nastesti jen asi 6 tis za sondu plus par dratu a tlakove vedeni. Pak jde videt pulsy jak jednotlive vstriky berou naftu.

Obrázek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“