malá prestavba CADDY 2006 2.0 SDI na Turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
demik32
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2010, 15:35
Bydliště: Vranov nad Topľou

malá prestavba CADDY 2006 2.0 SDI na Turbo

Příspěvek od demik32 »

Takze chalani :) , chcel by som pocut vas nazor ... vlastnim caddy 2.0 PD SDI , motor v TIP TOP stave , pouzivam ho ako pracovne vozidlo , ale ten vykon v SDI nieje nic moc , takze k veci , kedze mam hromadu koncernovych dielov , rozmyslal som ake turbo sa tam da hodit bez väcsich uprav kedze motor 2.0 PD SDI , je klasika odturbena 1.9 TDI PD s objemom valcov cca nieco kolo 2000 cm3 ....

Moja otázka znie , bude to reálne fungovať ? Prakticky by malo ,,, chcel by som tam hodiť turbo z rotačky 66 kw AGR ktore nema variabilitu a je jednoducho ovládané vlastným tlakom z vývodu do sania hadičkou hneď na banku čiže to znamená že nepotrebuje žiadny N75 ventil , podtlak ani nič podobné , taktiež neplánujem robiť žiadne úpravy softu v RJ

AGR turbo by malo pekne sadnúť na výfukové štifty hlavy , prírubu výfuku taktiez upravim na turbo AGR - 4 štifty + samozrejme hodím sacie parohy z TDI atd intercooler a dalsie vedenie je samozrejme ale v tom nevidím problem ,,,,,,,,,,,, viac ma znepokojuje to ze tento motor SDI ma snimač atmosferického tlaku/podtlaku v sacom potrubí a neviem čo to bude robiť po prerobení na turbo ,,, viete mi poradiť bližšie ?
Passat Variant 3BG 2004 , 1.9 TDI avf , TIP-TRONIC 96 kw ,,, Full - Koža , ESP , 10x Airbag , NAVI , MF Volant , Maxidot + D-Dot , Vyhrev predne + zadne sedadla ,Vyhrievané čelné sklo , Bi-xenon , ostrekovače + nastavenie vyšky bixenon , chrom-paket , PDC
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

daleko lepší je tam posadit BXE i s převodovkou a 2,0SDI prodat
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Re: malá prestavba CADDY 2006 2.0 SDI na Turbo

Příspěvek od 19olo88 »

demik32 píše:Takze chalani :) , chcel by som pocut vas nazor ... vlastnim caddy 2.0 PD SDI , motor v TIP TOP stave , pouzivam ho ako pracovne vozidlo , ale ten vykon v SDI nieje nic moc , takze k veci , kedze mam hromadu koncernovych dielov , rozmyslal som ake turbo sa tam da hodit bez väcsich uprav kedze motor 2.0 PD SDI , je klasika odturbena 1.9 TDI PD s objemom valcov cca nieco kolo 2000 cm3 ....

Moja otázka znie , bude to reálne fungovať ? Prakticky by malo ,,, chcel by som tam hodiť turbo z rotačky 66 kw AGR ktore nema variabilitu a je jednoducho ovládané vlastným tlakom z vývodu do sania hadičkou hneď na banku čiže to znamená že nepotrebuje žiadny N75 ventil , podtlak ani nič podobné , taktiež neplánujem robiť žiadne úpravy softu v RJ

AGR turbo by malo pekne sadnúť na výfukové štifty hlavy , prírubu výfuku taktiez upravim na turbo AGR - 4 štifty + samozrejme hodím sacie parohy z TDI atd intercooler a dalsie vedenie je samozrejme ale v tom nevidím problem ,,,,,,,,,,,, viac ma znepokojuje to ze tento motor SDI ma snimač atmosferického tlaku/podtlaku v sacom potrubí a neviem čo to bude robiť po prerobení na turbo ,,, viete mi poradiť bližšie ?
AGR ma Wastegate turbo ktoré je ovladané tak isto N75 ventilom ( starší typ ventilu na pretlakovú reguláciu obtoku )
A je absolutne jedno či tam dáš WGT alebo VNT turbo tak upravit softwer v RJ by si musel tak či onak lebo každé turbo sa nejakým spôsobom riadí ( pretlakom - obtokom tlaku WGT ,podtlakom - variabilné naklapanie lopatiek VNT )
A kopu iných chujovín okolo... snímačov a pod.
Nie je to take jednoduché ako si myslíš.
Zožen komplet nastrojeny motor 77kW z CADDY TDi a prehod komplet aj s elektriku a bižuteriou okolo motora a máš vyriešené.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
demik32
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2010, 15:35
Bydliště: Vranov nad Topľou

Příspěvek od demik32 »

radsej to teda nechavam tak a budem zhanat motor ,,, ak sa nemylim pasuje tam aj z oct 2 , G V .... okrem passata ( ten ma inu RJ , elektriku , immo ...
Passat Variant 3BG 2004 , 1.9 TDI avf , TIP-TRONIC 96 kw ,,, Full - Koža , ESP , 10x Airbag , NAVI , MF Volant , Maxidot + D-Dot , Vyhrev predne + zadne sedadla ,Vyhrievané čelné sklo , Bi-xenon , ostrekovače + nastavenie vyšky bixenon , chrom-paket , PDC
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

každá taková přestavba je nelegální, měl jsis rovnou koupit 1,9tdi
(já jsem nechtěl kvůli dpf - sehnat bez dpf je skoro nemožné)

ale jinak jak psal ladas, kdyžtak vyměnit celé i s převodovkou... ta mě na 2.0 sdi sere nejvíc.. je krátká asi jak na feldě 1,3.
proti tomu byla felda 1,9D super vůz...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“