
Moja otázka znie , bude to reálne fungovať ? Prakticky by malo ,,, chcel by som tam hodiť turbo z rotačky 66 kw AGR ktore nema variabilitu a je jednoducho ovládané vlastným tlakom z vývodu do sania hadičkou hneď na banku čiže to znamená že nepotrebuje žiadny N75 ventil , podtlak ani nič podobné , taktiež neplánujem robiť žiadne úpravy softu v RJ
AGR turbo by malo pekne sadnúť na výfukové štifty hlavy , prírubu výfuku taktiez upravim na turbo AGR - 4 štifty + samozrejme hodím sacie parohy z TDI atd intercooler a dalsie vedenie je samozrejme ale v tom nevidím problem ,,,,,,,,,,,, viac ma znepokojuje to ze tento motor SDI ma snimač atmosferického tlaku/podtlaku v sacom potrubí a neviem čo to bude robiť po prerobení na turbo ,,, viete mi poradiť bližšie ?