Stránka 1 z 1
roztržené turbo-
Napsal: 24 říj 2013, 18:06
od r.martinec
proč se toto stane?otáčky motoru kolem 2600-2800
foto je ilustrační,jinak tdi 85kw

Napsal: 24 říj 2013, 18:12
od TDI tech
No mne to priede akoby sa to niekde mechanicky operalo o skelet auta casom to prdlo, alebo ho nejaky specialista chcel vycistit a nevedel ho roztvorit, tak ponom hlusil kladivom az ho nacal a najazdene km dokoncili zbytok.
Napsal: 24 říj 2013, 18:17
od hansdob
Tato porucha se mi projevila na pár autech po nehodě. Motor si poskočil a do 20000km se stalo toto
Napsal: 24 říj 2013, 18:18
od r.martinec
nikde se nic neopíralo a nikdy se nejspíš nečistilo.
Napsal: 24 říj 2013, 18:19
od r.martinec
hansdob píše:Tato porucha se mi projevila na pár autech po nehodě. Motor si poskočil a do 20000km se stalo toto
nehoda nikdy.auto bylo nejdřív šéfa a teď s tím jezdil jeho táta.
historie je tedy jasná
Napsal: 24 říj 2013, 18:53
od hansdob
Pak už jen vadný kus nebo si ho někdo vyměnil v servisu (tady se nedávno řešili poloosy)
Napsal: 24 říj 2013, 18:55
od libor.98
měl jsem to samé na AVF 96kw dlouho houkalo a pak konec

Napsal: 24 říj 2013, 18:58
od r.martinec
on tomu dal nejdřív trochu šéf,chtěl vypálit saze po 80ti letým tátovi.
ale že až takhle.asi zaúřadovali najeté KM.
Napsal: 24 říj 2013, 19:34
od dzonyy
Toto je výsledok vybehaného turba, kde sú už vôle v uložení riaditeľky, ono už zatiahnutie variability, je signál, že s turbom nie je všetko v poriadku...
je to len dôsledok, ale treba sa zamerať na samotnú príčinu, prečo k tomu dôjde...
Napsal: 24 říj 2013, 19:50
od r.martinec
dzonyy píše:Toto je výsledok vybehaného turba, kde sú už vôle v uložení riaditeľky, ono už zatiahnutie variability, je signál, že s turbom nie je všetko v poriadku...
je to len dôsledok, ale treba sa zamerať na samotnú príčinu, prečo k tomu dôjde...
ta by mě právě zajímala.auto jezdilo normálně.
Napsal: 24 říj 2013, 20:22
od Slavkov
Foto detailu hřídelky?
Napsal: 24 říj 2013, 20:34
od r.martinec
Slavkov píše:Foto detailu hřídelky?
vypadá to asi jako tohle.jinak detail nemám.vyndám to zítra
Napsal: 24 říj 2013, 21:01
od dongrofo

Moje VBcko dopadlo takto, uz hukalo, 4q, 4000+ rpm a drblo zrovna v cieli na sprintoch. Podla turbara otacky turba prekrocili zdravy limit, natavilo vrtulku, hriadel sa zlomil a uz to islo...
Napsal: 25 říj 2013, 05:23
od r.martinec
tady se to stalo ještě v relativně nízkých otáčkách.
nejspíš tedy stáří.