Zdravím,
asi mi odešlo čidlo teploty paliva. Ať je motor studený nebo teplý, pořád ukazuje kolem 115°C. Auto startuje na drc (předtím točilo déle), a spotřeba na palubáku klesla o 1-1,5 l. Má to ještě nějaký vliv na motor, tím že je teď předstih úplně mimo? Může dojít k nějakému poškození? Motor ASV. Díky
Vysoká teplota paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoká teplota paliva
OI L&K tdi 81kW 2001
-
frantisek28
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Ale ak je teplotne cidlo KO, tak RJ dosadi nahradnu hodnotu a ta je zaporna, poriadne husta nafta... Tu by to fakt napovedalo o niecom, ze tam je este nejaky oblbovak...
Alebo este takto... Tu teplotu si kontroloval ako?
Neni to nahodou v TDi grafe vo stupnoch Fahrenheita? Sorry, uz som hodne dlho nerobil na rotacke...
Alebo este takto... Tu teplotu si kontroloval ako?
Neni to nahodou v TDi grafe vo stupnoch Fahrenheita? Sorry, uz som hodne dlho nerobil na rotacke...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34041
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to neřeš pokud ti to vyhovuje a v paměti závad na adrese OI není pořátek vstřiku mimo toleranci a leto se rožně kontrolka na přístrohjovceHondavtr píše:Poškodit by se nemělo nic,pokud ukazuje v diagnostice stále stejnou teplotu tak je asi vadné,nebo jsou někde poškozené kabely k čerpadlu.Čidlo se nachází v hlavě čerpadla pokud máš motor ASV co jsi psal.
jedzi vesele