Stránka 1 z 4

jemná úprava AHF

Napsal: 29 říj 2013, 23:02
od AHF "99
nechnevajte sa že zakladám novú tému, ale upravoval som podvozok na mojej OCT I (vpredu komplet strongflex+KYB ultra SR, vzadu uloženie z LCR/FRS +KYB gas a just) dopadlo to skvele :D a teraz k nemu by bodlo troška vylepšiť aj pod kapotou

potešilo by cca 150-160hp/330-350Nm(zas nechcem moc skrátiť životnost a som finančne obmedzený)

čo by ste my odporúčaly? trysky+IC+soft???

poprosil by som o konkrétné rady trysky -aké, odkial? IC -z čoho? soft -u koho?(západné slovensko)...


81kw, AHF, 99, kolko to má najazdené..to len pánboh vie (papierovo 208 000, tipujem troška viac), tlaky odmerané nemám, KAT to ešte má, váha v lete menená (BOSCH) vtedi som aj turbo vyberával (oska už mala vôlu ale bolo to daleko od toho aby sa to dotklo domčeka) a sanie čistil ktoré bolo """"jemne""""zanesené-vid foto
Obrázek[/img]

Napsal: 30 říj 2013, 00:03
od zero1724
Trysky sprint 764, turbo 1749VA, Cooler, Soft

Napsal: 30 říj 2013, 00:08
od vilozx6
Neviem či niekto bude niekto reagovať lebo táto téma je tu asi miliónty krát. Foresta som tu dlho nevidel, ten by ti hneď poradil. ,, Hľadať "

napr. túto čítaj:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=alh

Napsal: 30 říj 2013, 00:12
od vilozx6
zero1724 píše:Trysky sprint 764, turbo 1749VA, Cooler, Soft
a cca 1000€ v prdely. Ak si finančne obmedzený daj tam max. sprint 764 a SW + si urob prieduchy vo vnútornom blatníku za IC - pomôže to trocha.

Napsal: 30 říj 2013, 07:23
od marena tdi
GT1749VA,Sprint 764,jednohmota,Soft . cca 155 ps 340nm na normalni jezdeni bohate staci. Je jasne ze jde i daleko vice ale to je otázka penez .

Napsal: 30 říj 2013, 14:52
od Martin.D
Turbo VA napr. turbposport - repas 10 890
Trysky s repasi 6172 Kč
Chip ako u koho - 9679 kč kedže sme na dieselpower (LOL)
1-Hm chlapci tu predávajú aj za 5000 Kč :D
31 741 Kč ( to som z hlavy vypočíťal ) (LOL) to je 1233 eúr a 4 centíky.
Výsledok 150 - 160 ps ak Boh dá.

Napsal: 30 říj 2013, 15:40
od tantor-bn
na začiatok by bolo dobre kolko penazi je nato určených.

Napsal: 30 říj 2013, 17:34
od AHF "99
graf čo som našiel na 81kw+sprint 764+soft vykreslil 150hp a povedal som si že keď tam dám aj väčšie IC ako séria (z nejakého vraku) tak to bude stáť za to..ale chcel som vedieť názor tích, ktorý sa v tom fakt pohybujú

takže podla vás ten tlak/prietok už origo turbo zvládať moc nebude(tým myslím akože dlhodobo)

Napsal: 30 říj 2013, 19:14
od Franciktdi
jestli je to v zakladu, tak nejlevnejsi budou trysky a cip, cip opatrnej ke spojce a turbu, vykon bude kolem 130 - 140ps a bude to za par korun, jak zacnes turbem, das cooler, trysky, cip, pak jednohmotu a ses v tom za balik

Napsal: 30 říj 2013, 23:37
od AHF "99
včera som bol na geometrií a po skúšokbej jazde my nedala pokoj myšlienka, že takto by mu už bodlo viac sily, ale ako som nad tým neskoršie reálne rozmýšlal, lahla by dvojhmota+spojka, aj turbo by bolo preťažené a časom by to tiež prdlo... takže momentálne to nechám tak ako to je a časom sa uvidí...

ale ináč dakujem za odpovede

Napsal: 31 říj 2013, 06:45
od marena tdi
v podstate co jsi od toho cekal ? je jasne ze pokud ma vuz najeto vice kilometru součástky jsou opotrebene a stejne se nevyhnes jejich vymene nebo udrzbe.
Ten kdo zacne u staršího vozu jen se Softwerem , po case zjisti ze klouze spojka . nasleduje vymena .za nejaky cas zalezi jaky je ridic zacina mit problémy turbo . opet nasleduje vymena .tady nastava zvrat . co tam dat když uz to menim- dam tam nejake silnejsi . od ted si sedl do rozjetého vlaku ,protože se zacnes honit za vykonostnima hodnotama .prijdou na radu trysky ,12mm hlava, FMIC,vymena sani atd atd.......

Napsal: 31 říj 2013, 08:58
od vikink
Jak říká Mařena, jakmile se v tom začneš hrabat, tak nepřestaneš :) Mluvim z vlastní zkušenosti a prachy už radši nepočítám, už jsem si tu octávii zaplatil tak 2x a furt nejsem hotovej (wallbash)

Napsal: 31 říj 2013, 10:41
od peeeetr
Tohle prece je tu nekolikrat rozepsano. Ja kdybych mohl vratit cas, tak se taky na vse vyseru a to nemam upravy jako maj tady kluci. Bud se clovek smiri s tim co ma, nebo to proda a koupi rovnou silnejsi auto, nebo aspon auto ktere ma lepsi potencial uprav asz/arl a nebo chce mit stale to svoje ale sere se do toho mraky penez a vysledek hotovej snad nikdy nebude. Bohuzel trrba jako tholis. Krasna fabka, stavena od zacatku, kola brzdy, fmic celolak atd atd a pak najednou bum a mas hovno, nikdo ti to nezaplati a splaces bad vydelkem. Bohuzel je to droga od ktere se ne kazdej dokaze odprostit nebo najit ve spravny cas slovo Dost uz na to seru.

Napsal: 31 říj 2013, 10:41
od peeeetr
Tohle prece je tu nekolikrat rozepsano. Ja kdybych mohl vratit cas, tak se taky na vse vyseru a to nemam upravy jako maj tady kluci. Bud se clovek smiri s tim co ma, nebo to proda a koupi rovnou silnejsi auto, nebo aspon auto ktere ma lepsi potencial uprav asz/arl a nebo chce mit stale to svoje ale sere se do toho mraky penez a vysledek hotovej snad nikdy nebude. Bohuzel trrba jako tholis. Krasna fabka, stavena od zacatku, kola brzdy, fmic celolak atd atd a pak najednou bum a mas hovno, nikdo ti to nezaplati a splaces bad vydelkem. Bohuzel je to droga od ktere se ne kazdej dokaze odprostit nebo najit ve spravny cas slovo Dost uz na to seru.

Napsal: 31 říj 2013, 11:33
od Ladas
neviděl bych to tak zle třeba chlast a automaty jsou horší (LOL)