http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
Test motorových naft serveru Autorevue.cz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Test motorových naft serveru Autorevue.cz
Podíleli jsme se na testu motorových naft serveru Autorevue.cz. Zajímavé čtení. 
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013

Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění.. V závislosti na okolních podmínkách (teplota, tlak, vlhkost vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) nám tento test vlastně nic neprozradil.. Určitě i brzda samotná má nějakou procentuální odchylku a testy, jak jsem možná nesprávně pochopil z článku nebyly provedeny hned za sebou..
Já si o tom myslím své, ale článek musel dát práci a určitě stál hodně úsilí, to jo
Edit: Zapomněl jsem na vliv paliva v nějakém dlouhodobějším měřítku, např vliv na výkon po několika vyjetých nádržích
Já si o tom myslím své, ale článek musel dát práci a určitě stál hodně úsilí, to jo
Edit: Zapomněl jsem na vliv paliva v nějakém dlouhodobějším měřítku, např vliv na výkon po několika vyjetých nádržích
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Sorry ale myslim ze toto "nesmerodatne brzdeni" mi povie rozhodne viac ako nejaky (dost mozno uplateny) vysledok chemickeho rozboru - hlavne co sa tyka realnej prevadzky vozdila. Za mna super praca, aj ked by som klamal keby som povedal ze ma to neprekvapilo, cakal by som rozhodne trochu vacsie rozdiely - minimalne v hodnotach max. krutiaceho momentu a krivke priebehu. Tu sa len potvrdzuje moja domnieka ze zvuk motora pri jazde je silne placeboThomy píše:Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění..
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pocitově líp mi auto jelo a míň žralo a kouřilo na francouzskou naftu. Před dvěma lety jsem tam nabral asi 3 plný nádrže a bylo to znát. I když je pěnivost hodně závislá na pistoli a čerpadle, tak ve Francii oproti Německu to prakticky skoro nepěnilo na No name stanici ale i u ELF stanic..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Jedna věc je výkon, druhá věc je spotřeba.
Vědecky to nemám podložené, ale mám 2 benzínky kde rád jezdím - jednu značkovou a jednu no-name (skoro až JZD), u kterých vím, že na plnou nádrž najedu nejvíc.
U jiných benzínek najedu míň.
Tankuji vždy do plné, takže si troufám říct že mám celkem přehled.
Vědecky to nemám podložené, ale mám 2 benzínky kde rád jezdím - jednu značkovou a jednu no-name (skoro až JZD), u kterých vím, že na plnou nádrž najedu nejvíc.
U jiných benzínek najedu míň.
Tankuji vždy do plné, takže si troufám říct že mám celkem přehled.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
-
miso.chapy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Vzhledem k tomu, že celý test jsme celkově prováděli my tj. firma DIESELPOWER, tak Vás mohu ujistit, že bylo vše měřeno za naprosto srovnatelných podmínek a nezávisle.TDI tech píše:Vseobecne na zamyslenie:
"Ja verim testom, len neverim ludom co ich robia."
"Kazdy test je taky dobry, ako dobre su nastavene jeho kriteria."

Jen takový lehký podnět k zamyšlení, doplnění testu... v minulosti jsme v Brně řešili něco podobného s benzíny... 95 vs 98 vs 100 v motocyklech.
Problém byl, že u některých motorů to význam mělo, u jiných nikoli, např. u XT600 rozdíl v podstatě nebyl, u VTR1000 byl rozdíl celkem markantní (byl znát i bez měření pocitově při jízdě) a např. u FZR1000 to bylo tak jak u vás... v oblasti chyby měření...
Samozřejmě to bylo cca před 15 lety a neměli jsme profi brzdu... měřilo se na "upraveném retardéru"
... dělali jsme po pěti sadách měření...
Problém byl, že u některých motorů to význam mělo, u jiných nikoli, např. u XT600 rozdíl v podstatě nebyl, u VTR1000 byl rozdíl celkem markantní (byl znát i bez měření pocitově při jízdě) a např. u FZR1000 to bylo tak jak u vás... v oblasti chyby měření...
Samozřejmě to bylo cca před 15 lety a neměli jsme profi brzdu... měřilo se na "upraveném retardéru"
GIV Variant TDi ???kW
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jen se vetřu do dizkuze, kamoš má dodávky, cca 20 kusů, léta páně nechal tankovat všechno od Renault Master po Ducata a Iveca na Schellce, pak mu na jednom autě vznikl nějaký problém díky palivu. Vyřídil tankovací karty na OMV a spotřeba na všech autech šla dolů.
Chápu, jsou to kecy a kecy tady ty moje příspěvky
Ale on to má prostě jako majitel firmy zmapované a není to zase takovej lempl aby mu protíkaly hektolitry nafty pod rukama
.
Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo
Chápu, jsou to kecy a kecy tady ty moje příspěvky
Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Pokud je to na Vinohradech, tak s tím Unicornem mám také "dobrou" zkušenost, před pár lety s bionaftou.... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15ThrashTheTrash píše:... Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo
GIV Variant TDi ???kW