kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII
na kolko sa hreje olej?
nejake foto napojenia?
nejake foto napojenia?
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no ja ho tam mam...turbo kamna power píše:tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá
a ziadna slava...
prerabal som vedenie k nemu...zdala sa mi moc zahnuta jedna dorabana hadica..prietok
lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142

a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8

dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem
GIV var asz 4mot upraveny
to je posledna moznost ..toefuk píše:myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
ide o to ze napr huml mali na GIII co jazdili aj okruhy takto a pohoda. stihal.
preto hladam kto este to tak na GIII ma ...a ak tak ako urobene a ako to chladi..
ci je jedno vstup vystup do vymenika ...ci je to naj napojene len na povodne hadice , cez dalsie lebo nema ASZ vymenik vyvody naboku ale zvrchu.
atd. proste realne skusenosti.
voda v obehu ma cca 95C merane vagom, cidlo teploty oleja menene pre istotu
GIV var asz 4mot upraveny
tak 110 je v pohode..bombastiq píše:já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec nemám pocit že asz výměník nepomůže
netopier ma afnko napr tiez a na origo chladici v pohode..
je to prave rozne ...v niecom je hacik...ale v com...h

GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142![]()
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8![]()
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bolo to na dialnicnom prudkom stupani ..160 do tiahleho kopca...ale aj predtym som dlho tolko tahal...turbo kamna power píše:neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142![]()
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8![]()
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujemto by tak odpovídalo, 142 je unreal
no cidlo maam teraz druhe a ukazovalo to tak isto...
akurat sa mi zda ...ale este som mu nedaval dlhe palby po dialnici ...ze uz je to lepsie kusok ..po uprave hadiciek k vymeniku
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Už má někdo výměník z ASZ/ARL v AFN a funguje mu? Mění se jen ta kostka - výměník, nebo celé těleso s filtrem nahoru? (asi ta první varianta, protože blok AFN a ASZ bude asi dost jiný...?)
Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...
Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší?
Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...
Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- golf boost
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 lis 2012, 13:45
- Bydliště: Rokycany
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha