Stránka 1 z 2

Netáhne Passat 1,9Tdi 96KW, 4 Motion

Napsal: 08 lis 2013, 14:46
od JohnyFlat
Přitahli passata s rozebraným turbem, vrtule, lopatky rozváděcí udřené, nebo upálené... udělal se tepas turba... dalo se do auta, baňka na doraz... ale když se šlápne plný plyn, auto nejede, na místě se nechce vytočit, až okolo 4 tis otáček to vyletí... nebo ať už na místě, nebo za jízdy, když se třikrát prošlápne rychle plyn, tak to zabere a chodí normálně, pokud otáčky neklesnou pod 2 tis.

Neřešil to někdo už? nebo nemá někdo nějaký nápad?

chyby to nepíše žádné!!

měnili už N75, teplotní čidlo, čidlo tlaku...

zkoušeli jsme jiný plynový pedál... nic
váhu vzduchu.... nic
v okruhu podtlak 0,8
podávačka jde... i po startu
soft je tam originál
vstřiky -1.4 - 2 0.9 1.2

ještě zkusíme dát jiný tandem... ale pak už mě nic nenapadá

když vyndám hadici ze sání, tak turbo na volnoběh fouká pěkně

pán to koupil, po měsíci to začalo takhle blbnout, stávalo se mu, že to dělalo jen po chcípnutí a když nastartoval, tak to občas takhle netahlo. Pak to začalo dělat, že to přestalo jet, když otáčky padly pod 2 tis...
jednoho krásného dne jel do kopce táhlého a najedou nic... 10Km/h nahoru sotva... a turbo ven a dál už to znáte...

Napsal: 08 lis 2013, 15:48
od slovacek.milos
já řešil naprosto stejný problém na rotačce, někdy pomohlo prošlapávat plyn jindy tam z trojky narvat jedničku a jak jsi tam dostal 2OOO otáček tak to lítalo na utžení,
nakonec prasklá pružina v čerpadle co tahá píst zpět

pro tebe blbý příklad ale ty vstřaky mají taky péra ;)

Napsal: 08 lis 2013, 20:34
od JohnyFlat
tady je log, když dole dám podlahu a ono to nejede

http://leteckaposta.cz/uploaded/853149235

a tady je log, když mám plnej a nejede to a ve 2000 tisících to prošlápnu a zabere to

http://leteckaposta.cz/uploaded/511314990

Napsal: 08 lis 2013, 22:57
od TomášTDI
podle mě,mrtvá váha vzduchu :)

Napsal: 09 lis 2013, 08:43
od golfgti16v
jednou jsem resil něco podobného i stejny typ auta nakonec uhnile draty oa vahy

Napsal: 09 lis 2013, 11:37
od JohnyFlat
golfgti16v píše:jednou jsem resil něco podobného i stejny typ auta nakonec uhnile draty oa vahy
tak piny k jednotce proměřeny... 3, 4 a 5 jde do jednotky, 2 tam, je po zapnutí klíčku +12V... :roll:

Napsal: 09 lis 2013, 11:41
od dhfool
Synchronizace klika/vačka?

Napsal: 09 lis 2013, 12:15
od JohnyFlat
dhfool píše:Synchronizace klika/vačka?
to je na 0.

Napsal: 09 lis 2013, 16:19
od dhfool
Váhu jste dávali s celým tubusem, nebo jenom pajšl? Abych tě uklidnil, tak tohle už tady řešilo hafo lidí a jednoznačný výsledek není... Já jsem tohle vyřwšil jen jednou a byla nacpaná vosa v mřížce přesně před samotným MAF senzorem. Po vyčištění opět raketa. Naloguj ještě blok 8.

Huml tohle kdysi vyřešil výměnou neoriginál vačky za origo.

Teď jsem si ještě všiml té hodnoty korekce na druhém válci to je -2 ?

Napsal: 09 lis 2013, 17:41
od JohnyFlat
ano, to je -2

jinak váhu jsme dávali jen pajšl no... zkusím ještě kouknout do toho tubusu zítra... ještě ten tandem změřit

Napsal: 09 lis 2013, 18:02
od Huml
já myslím, že to má moc zavřený lopatky, musíš to prošlápnout nebo stačí povolit plyn a zase přidat a pak jede?

Napsal: 11 lis 2013, 18:24
od JohnyFlat
Huml píše:já myslím, že to má moc zavřený lopatky, musíš to prošlápnout nebo stačí povolit plyn a zase přidat a pak jede?
No, když tomu trochu povolíš, tak to nejede, když pustíš plyn témeř úplně a znova šlápneš, tak to letí jak splašené... ale jen nad 2000.... do dvou tisíc to nedělá nic... ani náběh turba není znát... prostě mrtvé...

mě to taky napadlo, protože v tom logu je ten ventyl na 92% takže jako by to chtělo otevírat lopatky, ale nechtělo se jim. Ale říkám si, že když přidáš, tak by tam bylo cítit náběh turba, než to začne být udušený těma zavřenýma lopatama, nebo ne?

Napsal: 11 lis 2013, 18:55
od dhfool
92% tam máš, páč už ti to jede v nouzáku a omezuje tlak na minimum.

Napsal: 11 lis 2013, 19:18
od JohnyFlat
A jo, to máš pravdu... to jsem si neuvědomil

Napsal: 16 lis 2013, 17:57
od msedlak
Mám ten stejný problém, sešlápnu plyn valí to jako kráva, ale po chvíli to není ono. Takže je v špatné turbo?