TDI autobaterie pred smrti jakou vybrat?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

TDI autobaterie pred smrti jakou vybrat?

Příspěvek od sikin1987 »

Tak sem si overil,ze mam opravdu KO autobaterii a nejspis sem resil kraviny kolem palivoveho systemu jak lulan zbytecne. pred 3 dny sem baterku dobil doplna a dneska sem dosel napich diagnostiku a klidove napeti 12,16 schvalne sem nechal pripojeny a startoval a napeti kleslo na 9,6 motor chytil na 3 valce hned se chytil čtvrtej a dobijeni ukazovalo okolo 14,5-14-6. to same nam dela fabia HTP motor chyta na 2 valce,ale pak se zpamatuje klidove napeti bylo dokonce 11,9 startovaci sem jeste nemeril,alel projevuje se to u obou auta proste stejnym zpusobem.
takze asi do obou aut nova baterka ted jakou vybrat? obe auta jezdi kratke trate v HTP byla 50tka varta nejaka lepsi vydrzela asi pouze 5 tis km ale otec najede 1000 km za rok. ja mel nejakou udrzbovou z MB original 74rku. ja se domnivam,ze kdyz jezdim porad kratke trate bylo by lepsi mit trosku mensi kapacitu treba 70 nebo 65 aH aby se to stihalo dobijet. nebo je to kravina? baterii dobijim kazdy mesic doplna dobijeckou
ted kde koupit nejlevneji a jakou znacku? my mame na firme EXIDE,ale i kdyz mam max slevu,tak to je cena internetova minus stara baterka asi 150 kc coz ve sberne se da dostat aj vic:D ale spis otazka zni je lepsi koupit znackovou? Ono auto stejne asi pujde na prodej. nenabizi nekdo na foru levne baterky? na netu sem nasel nejlevnejsi 74rku asi za 1200 plus 200 postovny
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33503
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

za mě asi varta, končil jsem sezonu motorek čtyřkolek a lod a ta varta je natom nejlíp ;) ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak na vartu mam prd slevu to je uplne mimo realitu to bych platil asi 2 tis
dival sem se,ze vyrabi baterky aj MEYLE a dokonce 3 roky zaruka zkusim najit na to dodavatele za kolik to nakoupime
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

je to úplně jedno jakou vemeš ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

dobre,ale otazka zni hlavne technicka nebud elepsi vzit radej 65tku? myslim si,ze s tim motorem zatoci krasne aj v mrazu a nabijet by se mela rychleji ne?
v JTD sem mel dokonce 44ah a taky to roztocila,takze bych se nebal aj 55tky,ale radej tu 60tku minimalne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jeste teda dulezita otazka. ted sem sel zmerit nabitou baterku z HTP a mela 12,26 V pri startu to kleslo uplne stejne jako u te moji v TDI na 9,65 V
je po nich? at zase nezmatkuju nekoupim novou baterku tu starou nevyhodim a nezjistim,ze je v prdeli starter kdyz tak placnu,ale myslim si,ze nabita baterka ma mit najakych 12,8 V a ne 12,2 takze to je znamka,ze jsou KO obe
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

není pravda, že baterie s vyšší kapacitou se nabíjí déle.

představ si to jako nádrž - jedna na 44litrů, druhá na 74litrů, ze které startér "odpustí" tolik, kolik potřebuje. do obou tedy musíš "dolít" zase stejně. tím pádem ve větší nádrží máš energii na "víc" startů.

naopak baterky s vyšší kapacitou mají i vyšší startovací proud, který je důležitější jako hodnota.

osobně bych tam nacpal tak "velkou" baterku, jaká se tam vejde a na jakou máš prachy.


baterku si nech někde vyzkoušet zátěžákem připojeným přímo na ni a hned budeš podle napětí vědět.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33503
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:jeste teda dulezita otazka. ted sem sel zmerit nabitou baterku z HTP a mela 12,26 V pri startu to kleslo uplne stejne jako u te moji v TDI na 9,65 V
je po nich? at zase nezmatkuju nekoupim novou baterku tu starou nevyhodim a nezjistim,ze je v prdeli starter kdyz tak placnu,ale myslim si,ze nabita baterka ma mit najakych 12,8 V a ne 12,2 takze to je znamka,ze jsou KO obe
9,65 je nádhera, já mám zátěžák a baterky mi dou běžně k sedmi, pořádná baterka je tak na autě z výroby jinak jak píše jarda je jedno co koupíš, prax je taková že se dělají baterky na koleně nebo dováží a přelepujou se samolepkama kdo co chce a počem je poptávka ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

no tak to teda sem mozna v prdeli,protoze to startuje cim dal hur a venku je pritom teplo,ale proste pri otacnei volantem mi pohasinaji svetla i pri tom startu poblikne baterie,tak si nejak mylsim,ze to je baterkou,ale chtelo yb to zkusit pucit jinou dobrou a vyloucit,protoze prece jen nechci fakt zbytecne 1500 vyhodit do toho auta se musi cpat co nejmin
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
goodbie
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2011, 20:14

Příspěvek od goodbie »

sikin1987 píše:no tak to teda sem mozna v prdeli,protoze to startuje cim dal hur a venku je pritom teplo,ale proste pri otacnei volantem mi pohasinaji svetla i pri tom startu poblikne baterie,tak si nejak mylsim,ze to je baterkou,ale chtelo yb to zkusit pucit jinou dobrou a vyloucit,protoze prece jen nechci fakt zbytecne 1500 vyhodit do toho auta se musi cpat co nejmin
to se mi zdá jako cesta přímo do pekel,když píchneš kolo taky ho budeš pořád dofukovat a rozčilovat se jakej to auto je krám???styl nic investovat a chtít po autě naprostou bezporuchovost není možné,je li ta baterie starší a není to již originál bezesporu pro dobré starty a spolehlivost koupit prostě novou a vím že bude pokoj.ušetříš tím ranní lítání a zbytečné potíže se startování pro zimuje dobrá baterie základ pro dobrý start. a další faktor je dobré dobíjení
Naposledy upravil(a) goodbie dne 11 lis 2013, 10:37, celkem upraveno 1 x.
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

1500,- snad není žádná investice... (hm)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
goodbie
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2011, 20:14

Příspěvek od goodbie »

fuzzyi píše:1500,- snad není žádná investice... (hm)
no jak pro koho
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Predaj auto a kup baterku. :P
Inak by so siel do Starlina.
Mal som ich v troch autach a vzdy v pohode. A s vymenou nerobia problemy.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2012, 14:26

Příspěvek od Mnau »

No pokud je pro někoho investice 1500,- srdcervouci tak by nemel mit auto ne :-D navíc baterie je věc která se normálně po určité době vyměňuje, stejně jako oleje, chladici kapaliny, klimoška atd.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“