Stránka 1 z 2

Passat 96kW

Napsal: 21 lis 2013, 20:54
od Radpav
Zdravím
Mám takový problém, že pašík začal být hodně hlučný. Na volnoběh i v celém spektru otáček je pořát slyšet dunění a jakoby rezonence do kastle. Je to docela nepříjemné hlavně na delší cestě. Prosím o nějakou radu. Mám novou spojku i se setrvákem, nové silentbloky motoru i převodovky.

Napsal: 22 lis 2013, 08:01
od batoo
Mas jednohmotu a nebo dvou?

Napsal: 22 lis 2013, 09:18
od Marek77
Taky mě napadá problém se setrvačníkem.

Napsal: 22 lis 2013, 09:19
od batoo
Tohle je dle me setrvakem, mam stejnyho Passata a vim co me trapilo :-).
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene

Napsal: 22 lis 2013, 13:10
od priwi
Mně Passat taky duní, dvouhmotu mám trochu načatou, při chcípnutí motoru je slyšet. Ale duní mí to i při vytočení na neutrál (i s vyšláplou spojkou), při jízdě setrvačností, při plnym plynu ale mnohem víc. Nejvíc mezi 2000-2400 otáček. Ale zase se auto při jízdě nijak neklepe. Silentbloky nový, vlnovec taky - hodně se to zlepšilo, ale už mi zas zaléhá v uších :|

Napsal: 22 lis 2013, 18:12
od Radpav
batoo píše:Tohle je dle me setrvakem, mam stejnyho Passata a vim co me trapilo :-).
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene
Mám dvouhmotu komplet od Luku. I vlnovec mám nový

Napsal: 23 lis 2013, 17:41
od batoo
Jestli to nebude panove, ze mame 10 let stary skopky :-)

Napsal: 23 lis 2013, 18:09
od Bill
Jaký jsi dal ty silentbloky? moc tvrdá guma=dunění - vlastní zkušenost...
na materiálu silentbloku hodně záleží a vyplatí se originál.

Napsal: 23 lis 2013, 18:14
od batoo
Ja mam origo 2001, myslis, ze by pomohla vymena? Ktery se vsechny maj vymenit?

Napsal: 23 lis 2013, 18:22
od Bill
batoo píše:Ja mam origo 2001, myslis, ze by pomohla vymena? Ktery se vsechny maj vymenit?
pašíka negómu,dělal jsem to na octávce...

Napsal: 23 lis 2013, 18:23
od priwi
Já dával Swag a Lemforder, v podstatě se to oproti původním originálům vůbec nezměnilo, trochu pomohl ten vlnovec, výfuk se pak skoro nehnul, teď po třech měsících už se zase dost klepe. Je možný, že se to přenáší od toho předního dorazu, sice jsem dával taky novej při rozvodech, ale v tom domečku se nahoře i dole permanentně dotýká.. Příští tejden při výměně oleje zkusim ten domeček odšroubovat, aby se nedotýkal motoru. Snad ty šrouby nebudou moc dlouhý a půjdou vyndat, nechce se mi sundavat celej předek...

Jinak mám porovnání s Passatem 66kW a 96kW. Ani jeden neduní, jen trochu při plnym plynu. A oba na volnoběh hrozně vibrujou = silentbloky nic moc.

Napsal: 23 lis 2013, 19:48
od Radpav
Bill píše:Jaký jsi dal ty silentbloky? moc tvrdá guma=dunění - vlastní zkušenost...
na materiálu silentbloku hodně záleží a vyplatí se originál.
Dával jsem tam origo i na převodovku. Dokonce jsem dal všude i nové gumy na uchycení výfucku.

Napsal: 23 lis 2013, 19:51
od Radpav
Tak dunění jsem už trošku eliminoval, ale rezonance do kastle tam je jak prase, přidám na neutrál plyn a rozdrnčí se mi celá palubka a auto.

Napsal: 23 lis 2013, 21:45
od priwi
Jak jsi ho eliminoval?

Napsal: 23 lis 2013, 22:00
od Radpav
Přitlačil jsem tu hadici co vede od EGRu k intercooleru, byla vždycky povyskočená z jedné strany a je to lepší.