Audi A3 2,0TDI 16V BKD 140PS to 308HP @ 560Nm DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Audi A3 2,0TDI 16V BKD 140PS to 308HP @ 560Nm DIESELPOWER

Příspěvek od Andre »

Stage 1

Obrázek
Video: Youtube


Obrázek



Obrázek


Najeto 244tkm
Audi A3 Quattro 2.0TDI (BKD) 140PS to 181PS @ 407Nm

STAGE 1:
- optimization of ECU Dieselpower,
- IC S3,
- EGR OFF
- Injectors cleaned in ultrasound
- Complete new flywheel Sachs + HDS clutch disc
- DIESELPOWER dyno tuning: www.dp-race.com


HW úpravy:

- IC S3
- předělaný sací trakt 57mm, odstraněny bajonety
- EGR + klapka OFF
- kompletně nová spojka (Sachs dvouhmota) + lamela HDS
- vyčištěné vstřikovače v ultrazvuku

Vše ostatní zatím série.


Pár foto:

originál vedení + IC

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

nový IC a vedení

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek





Stage 2

HW úpravy:

- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC190


Graf 1 - seriové turbodmychadlo vs TSC190 (+8HP) na stejném SW

Obrázek



Graf 2 - finální úprava

Obrázek



Foto:


Obrázek

Obrázek




Stage 3

HW úpravy:

- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC230
- Trysky Race 1287+
- Nová hlava válců
- 4bar MAP senzor
- Výfuk 70mm + koncový tlumič
- Brzdy komplet S3 (345 + 310mm)
- Haldex 4. generace

Obrázek
Video: Youtube




Graf:

Obrázek



Foto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek



Stage 4

HW úpravy:
- upgrade turbodmychadla (stále je to TBD v původních svodech s kompresorem 56mm)
- plus pár drobných úprav, které si již ale ponechám v rámci svého know-how

Graf:

Obrázek



Stage 5

HW úpravy:
- kompletní rozborka motoru a rovnání bloku z důvodu tlakování do chladícího okruhu
- GTB2260VKLR předělané na podtlak a postavené na pulsních svodech

Graf:

Obrázek

Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 4264362145

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 5891787776


Foto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Andre dne 15 zář 2014, 20:22, celkem upraveno 8 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

BKD je super motor na ladenie. Vela muziky za malo penazi
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

...
Naposledy upravil(a) Andre dne 07 bře 2014, 17:42, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

koukam ze na turbu používáš senzor otáček :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Super, presne takhle si predstavuju moje BKD, az mi umre seriove turbo.
Teda, az na ten S3 IC a vyhozenou chcipaci klapku :D
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Co spojka? Vyfuk a KAT/DPF?

Ma nejaky vykonovy prinos vyhodit tu zdochynaciu klapku, alebo je to len viacmenej udrzba, aby sa mohlo co najmenej veci pokazit? Nezhasina auto tvrdsie bez tej klapky?
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

marena tdi píše:koukam ze na turbu používáš senzor otáček :)
jj, nenapadá mě jiný způsob jak dostat bezpečně z turba maximum
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

je to kit od garrettu?
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

misokgb píše:Co spojka? Vyfuk a KAT/DPF?

Ma nejaky vykonovy prinos vyhodit tu zdochynaciu klapku, alebo je to len viacmenej udrzba, aby sa mohlo co najmenej veci pokazit? Nezhasina auto tvrdsie bez tej klapky?

Spojku jsem doplnil nahoře (komplet nová dvouhmota Sachs + lamela HDS), zatím bez jakéhokoliv protestování.

Výfuk i s katem zatím bez úprav, BKD DPF nemá.

Odstranění EGR + klapky bylo hlavně z důvodu odstranění bajonetu na přírubě (celé vedení je komplet nové bez bajonetů), protože ty bajonety jsou problém po 100tkm při seriovém tlaku, pokud se jde s výkonem/plnícím tlakem nahoru, tak odstranění bajonetů je podle mě nutnost.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

acryll píše:je to kit od garrettu?
jj
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Som si vsimol skrutku s maticou na housingu. Je to pre meranie EMP/EGT alebo naco to tam je?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Měříme oboje, to na svodech na foto je pro EGT sondu.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Luxus, ten 16v je skoro jak 3.0 V6 TDI ;)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
vies to aj na edc15p ? :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“