
Video: Youtube


Najeto 244tkm
Audi A3 Quattro 2.0TDI (BKD) 140PS to 181PS @ 407Nm
STAGE 1:
- optimization of ECU Dieselpower,
- IC S3,
- EGR OFF
- Injectors cleaned in ultrasound
- Complete new flywheel Sachs + HDS clutch disc
- DIESELPOWER dyno tuning: www.dp-race.com
HW úpravy:
- IC S3
- předělaný sací trakt 57mm, odstraněny bajonety
- EGR + klapka OFF
- kompletně nová spojka (Sachs dvouhmota) + lamela HDS
- vyčištěné vstřikovače v ultrazvuku
Vše ostatní zatím série.
Pár foto:
originál vedení + IC





nový IC a vedení





Stage 2
HW úpravy:
- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC190
Graf 1 - seriové turbodmychadlo vs TSC190 (+8HP) na stejném SW

Graf 2 - finální úprava

Foto:


Stage 3
HW úpravy:
- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC230
- Trysky Race 1287+
- Nová hlava válců
- 4bar MAP senzor
- Výfuk 70mm + koncový tlumič
- Brzdy komplet S3 (345 + 310mm)
- Haldex 4. generace

Video: Youtube
Graf:

Foto:








Stage 4
HW úpravy:
- upgrade turbodmychadla (stále je to TBD v původních svodech s kompresorem 56mm)
- plus pár drobných úprav, které si již ale ponechám v rámci svého know-how
Graf:

Stage 5
HW úpravy:
- kompletní rozborka motoru a rovnání bloku z důvodu tlakování do chladícího okruhu
- GTB2260VKLR předělané na podtlak a postavené na pulsních svodech
Graf:

Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 4264362145
https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 5891787776
Foto:







