Stránka 1 z 3
Problem s automatem AG4
Napsal: 03 pro 2013, 21:38
od Over_TDI
Zdravim vsechny zasvecenne do taju automatu....mam B5 AFN a tam mi klouzal automat.koupil jsem jiny(s hydromenicem)a tam prozmenu nechce radit jednicka. na te zpatecka zaradi hned a bez klouzani..myslite ze bude stacit teoreticky pouze kos s tema lamelama?diky..

Re: Problem s automatem AG4
Napsal: 03 pro 2013, 22:48
od slovacek.milos
[quote="Over_TDI"]Zdravim vsechny
a co to je klouzal automat

Napsal: 04 pro 2013, 08:34
od Over_TDI
to je ze to proste klouzalo.otacky rostli rychle, rychlost pomalu...zacala tak nejak funguvat, az kdyz se trosku ohrala, obcas hned.neslo s tim jet vic jak 110...kdyz se na to slaplo tak automat padal do nouzaku..
Napsal: 04 pro 2013, 10:36
od slovacek.milos
v paměti závad řj převodovka máš jaké závady

Napsal: 04 pro 2013, 13:04
od Over_TDI
bylo tam tusim nejake cidlo otacek nebo tak neco...obe cidla jsem daval nove a furt nic..ted hlavne resim tu co tam mam ted.jde mi o to, kdy tam jde jen zpatecka a neklouze tak jesli bude problem v hydromenici nebo v prevodovce...soupatkovou skrin jsem prehodil s te pouvodni a taky nic.
Napsal: 04 pro 2013, 14:37
od slovacek.milos
pokud ti nepoběží čidlo otáček nebo čidlo rychlosti tak ti ta přeodovka nikdy nepojede, činnost čidel si msíš zjistit v bloku měřených hodnot, v bloku měřených hodnot si taky najdeš co po převodovce chceš a ona ti odpoví zda tam požadovaný kvalt zařadila nebo ne nebo jede jen na trojku v nouzáku,
řešit něco výměnama když nevíš co tomu je
je oničem nebo systém pokus omyl

Napsal: 04 pro 2013, 15:54
od Over_TDI
no v bloku tak nejak vse v poradku..vse zaradi jak ma...proste jak u manualu kdyz je v haji spojka...nedejboze prisel kopec...jj padala na trojku..
Napsal: 04 pro 2013, 15:57
od Over_TDI
nebo takhle k te co mam momentalne v aute.kdyz by byl v haji hydromenic tak by nefungovala ani zpatecka.teoreticky...a kdyby byl v haji kos s lamelama na pohon dopredu?
Napsal: 04 pro 2013, 22:17
od peterA4
Ak je teraz pamat zavad prazdna a v meranych vidis ze RJ robi co ma tak je pravdepodobne vadny kos pre spojku K1.Bud je netesny piest v nom alebo zodrate lamely.Stava sa to na tychto skrinach dost casto.Zistis to len tlakovou skuskou.... cau.
Napsal: 04 pro 2013, 22:27
od slovacek.milos
Napsal: 05 pro 2013, 11:51
od Over_TDI
tak je to na 100% kos...kde se da sehnat:)?
Napsal: 05 pro 2013, 12:23
od slovacek.milos
Over_TDI píše:tak je to na 100% kos...kde se da sehnat:)?
dej přešně typ auta výkon motoru a kod převodovky, mohu se ti mrknout jsem nedávno dělal folii to je elektroinstalace v převodovce a borec se sehnal celou převodovku vadnou za litr a má ji doma

Napsal: 05 pro 2013, 12:50
od Over_TDI
to by bylo prima:)tak je to passat B5 1.9tdi 81kw AFN rok 1998.prevodovka DMX 21027 AG4.
Napsal: 05 pro 2013, 13:18
od Over_TDI
a kdyby nekdo potreboval mam tu jeste komplet jednu..a 2hydromenice

Napsal: 05 pro 2013, 14:56
od peterA4
Milos zbytocne sa upinas k elektrike ked prevodovka nezaradi....keby bol akykolvek problem,dokonca keby si nemal namontovanu TCM+ elektroinstalaciu okolo automatu tak prevodovka musi zaradit 3 stupen.
To je tak spravene ze ked posunies pakou radiace supatko vo ventilboxe tak prud oleja sa presmeruje ku spojkam K1 a K3.To nijak neovplyvnis...
Bez ohladu na to ci je zavada alebo nie,a jednotka pritom registruje presunutie paky z N do D od F125 tak to musi ist aspon v nudzovom.Keby isla aspon v nudzovom tak tu toto nepisem...
TREBA ZMERAT TLAK OLEJA NA D A VYSKUSAT TESNOST SPOJKY K1 !!!
Inak je to uplne zbytocny cirkus okolo elektriky a snimacov...