Stránka 1 z 1
Garret GT 1749 VA hybrid
Napsal: 04 pro 2013, 10:41
od Kosei17
mate niekto skusenosti s hybridom do obalu Garret 1749 VA ASZ? cca do 200 konikov z coho ho vyskladat .... a kolko by tam bol bezpecny tlak ?? dakujem...
Napsal: 04 pro 2013, 10:59
od Vory tdi
Obrat se na turbosport.cz bud poskladat toho hybrida 180 nebo rovnou hybrida 220.
Napsal: 04 pro 2013, 11:28
od TDI tech
Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Napsal: 04 pro 2013, 15:13
od Master
TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Vic konkretne? V cem tragedie?
Napsal: 04 pro 2013, 17:13
od Andre
TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...
Napsal: 04 pro 2013, 18:49
od karluci2
Andre píše:TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...
když už je tu řeč o turbu TSA 180,tak bych rád slyšel nějaké vaše zkušenost stímto turbem pokud je někdo máte,protože o něm taky přemýšlím,že bych ho použil do své octy ALH

Napsal: 04 pro 2013, 20:34
od liska.00
TSA 180 sem měl v autě,stavěl ho Andre a naprostá spokojenost,fungovalo bez problemu,za 2 roky ježdění stav A+ ..
Napsal: 04 pro 2013, 21:15
od TDI tech
Andre píše:TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...
Teraz to prosim neber ako ze do teba ripem, len pre moju informaciu aby tu nedoslo k nezmyselnemu ohovaraniu a kydaniu jedneho na druheho ako sme to tu uz zoparkrat mali moznost zazit. To turbo je potom ake? Bol som v tom dojme ze je to TSA 180?
Pre uplnost informacii kupil som ho (uz nepamatam, ale je to clen tohto fora) s tym ze vraj je funkcne len ho treba vycistit, lebo sa zadrhava regulacia. Az po roztvoreni som zistil v com bol pes zakopany. Predpokladam ze predosly majitel, velmi dobre vedel ze co tomu turbu je, a tak ho posunul dalej. Co od neho rozhodne nebolo ferove. Az sa dostalo ku mne. Opravil som si ho a vozim sa na nom. Zatial slape, aj ked som si vedomi toho ze najlepsie roky uz ma za sebou. Nic netrva vecne
PS: Nikoho som sa svojim prispevkom nechcel dotknut ani spinit ani ohovarat !!! Takze budem rad ak sa tu udrzi konstruktivna diskusia. (Pisem to pre tych clenov typu Forest a pod.)
Napsal: 05 pro 2013, 09:46
od Andre
TSA 180 nahradilo to co máš v autě ty, a to především z důvodu kompletní dostupnosti nových dílů. V podstatě na těchto TBD jsou dnes původní jen výfukové svody, všechno ostatní včetně CNC opracované kompresorové komory je z nových dílů. Ale i na těch svodech už pracujeme.
To co máš ty byl předchůdce, možná s o chlup vyšším potenciálem, ale složitější přestavbou. Pokud chce někdo vyšší výkon, máme v nabídce TSA220.
Pro udržení konstruktivní diskuse si musíš příspěvky od Foresta a jím zmanipulovaných členů zakázat zobrazovat a bude klid.
Napsal: 05 pro 2013, 10:32
od TDI tech
Dakujem za vysvetlenie

Napsal: 29 pro 2013, 21:13
od fiorhy
kolik snese tsa 180? mám tlak 1,50b a přijde mi,že to moc nejede.měl jsem GT1749VA a jezdil jsem na 1,60b a drželo xlet.kolik se teda dá přifouknout jestli to jde?myslím uplně max a aby ještě vydrželo?
Napsal: 29 pro 2013, 22:32
od Vory tdi
Neni to jen o tlaku tak 1.75b
Napsal: 30 pro 2013, 09:58
od playboy
Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky

Napsal: 30 pro 2013, 11:23
od Vory tdi
playboy píše:Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky

ahoj,jo jo mam hybrida180 v 81kw obalu,ne ne zatim mam stalej tlak 1.55b,neni to konecna faze,potrebuji race 520 a 12mm hlavu.

,pak se prifoukne.
Napsal: 30 pro 2013, 15:13
od fiorhy
zajímá mě hlavně jakou vydrží špičku cca 2-3vteřiny