topení do octavie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
topení do octavie
Zdravím všechny
Chci se zeptat zda někdo nenapojoval topení 220v do Avie na Octu.Mám 1,9,66kw,rok výroby 2000 a chci napojit nerez válec s topnou spirálou do Avie a vývody nevím jaké,jestli na hadici nebo jak.Takže se ptám kam to umístit aby to šlo tak nějak v pohodě.Dal bych to do malého okruhu a až bude nahřátý aby se otevřel termostat,ale chci jen ráno asi hodinu nahřívat v zimě přes spínací hodiny v poracovní dny.Možná příložný termostat na 70C ,aby to moc neletělo nahoru.Do zástrčky ,kterou bych někde vyvedl,ale spíš kam to dát,abych se nedostal do průšvihu že se to uklepe a nebo popálí kabeláž.Máte to někdo vyřešené?Nemyslím Webasto atd. to zas nebudu cpát za 5tisíc,když zima na Olomoucku je pár týdnů.Dík Carlos
Chci se zeptat zda někdo nenapojoval topení 220v do Avie na Octu.Mám 1,9,66kw,rok výroby 2000 a chci napojit nerez válec s topnou spirálou do Avie a vývody nevím jaké,jestli na hadici nebo jak.Takže se ptám kam to umístit aby to šlo tak nějak v pohodě.Dal bych to do malého okruhu a až bude nahřátý aby se otevřel termostat,ale chci jen ráno asi hodinu nahřívat v zimě přes spínací hodiny v poracovní dny.Možná příložný termostat na 70C ,aby to moc neletělo nahoru.Do zástrčky ,kterou bych někde vyvedl,ale spíš kam to dát,abych se nedostal do průšvihu že se to uklepe a nebo popálí kabeláž.Máte to někdo vyřešené?Nemyslím Webasto atd. to zas nebudu cpát za 5tisíc,když zima na Olomoucku je pár týdnů.Dík Carlos
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ohřev topení
Miloši ,Octa startuje v pohodě,jak studená tak teplá,ale když jedu do práce 15km a mrzne,tak než se ohřeje motor tak to trvá a než sklo tak to jsem v půli cesty,mám to 15km do práce.Tak jsem si říkal že než trápit takhle motor a mít teplo hned skoro,tak bych dal jak se dávaly do Avie topné spirály a hřálo to za půl hodiny a motor byl teplý,tak nějak tohle podobně.Dal bych tam nerez trubku kde bude spirála a trubka bude mít konce průměr na hadice,ráno bych dal přes spínačku ve všední den ohřev přes spirálu a jen to odpojil a jel s nahřátým okruhem vody a motoru..Ale nevím.měl jsem někde info že dodávky Oct 1 do Švédska měly nějaké udělátko na ohřev na svém motoru a to se dalo do zásuvky a bylo to.Pavel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to aviácké nikam nedostaneš jednině do hadice a narvi to tam jak jsou ořívače vody, směr k chladiči mezi motorem a převodovkou, někdo říká že ne ale práci si to udělá, montoval jsem to už do hodně aut, do koktávky nikdy,
úplně nejdokonaleší je když si seženeš malé vyřazené čerpadlo na topení http://dum.bazos.cz/inzerat/29918690/ce ... ailant.php a uděláš si vlastní webasto, napojíš se na vratku topení a vyhřeješ motor i topení dostaneš to za motor nebo před posilovač , nerezovou trubku bych nepoužíval blbě se stím pracuje, zástrčku si písko stáhneš třeba aku, otevřeš motor napíchneš prodlužku nebo spínací hodiny, pak napiš jak se ti elektro webasto podařilo

úplně nejdokonaleší je když si seženeš malé vyřazené čerpadlo na topení http://dum.bazos.cz/inzerat/29918690/ce ... ailant.php a uděláš si vlastní webasto, napojíš se na vratku topení a vyhřeješ motor i topení dostaneš to za motor nebo před posilovač , nerezovou trubku bych nepoužíval blbě se stím pracuje, zástrčku si písko stáhneš třeba aku, otevřeš motor napíchneš prodlužku nebo spínací hodiny, pak napiš jak se ti elektro webasto podařilo

No Miloši,ozvu se,ten nerez jsem tam chtěl dát že v práci s tím dělají,ale tak to udělám jinak.musím to dát nějak aby to nepopálilo něco a šlo to přinýtovat ke karoserii ,jelikož až to v létě pojede naplno a bude to horké,tak abych nebyl překvapen,jo a myslíš že tam bude potřeba čerpadlo?měl jsem za to že by to šlo třeba samospádem,rozdílem teplot vody,ale spíš bych něco okopíroval,ty jsi něco takového jinam montoval,jak to vypadalo?jako trubka s spirálou a vývody na hadici a nebo něco jiného.Já jsem fakt spokojenej s Octou1,je tam AGR motor a má to cca 520000km a jede jako drak,ale chovám se k tomu hezky,olej po 10000km at je co je, a k tomu filtry,je fakt že žere olej cca 1,8litru na 10000km,ale na ty kilometry to neřeším.Nechci zatím Octu 2 ,zatím slouží ta 1 ale zas tam rvát Webasto a nebo něco tak je za ty prachy zbytečné,to už to Webasto by mělo větší cenu skoro jako to auto.pavel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zira ti napíšu musím na nnávštěvu
no mám chvilku to nic nepopálí to je blbost, pokud děláš z nerezem si to nech udělat celé kup to čerpadlo a topení do avie, výstupy at ti upraví na hadice z topení, ty samospády to je taková pomoc ale pokud chceš vytopit motor a auto musí být čerpadlo v podstatě to budě velké jak webasto, aky e podívej kolik stojí spirála malá do bojleru se mi zdá že ta třífázová krátká tě vyjde lejvněc a výkon si můžeš ladit podle připojených spirál
no mám chvilku to nic nepopálí to je blbost, pokud děláš z nerezem si to nech udělat celé kup to čerpadlo a topení do avie, výstupy at ti upraví na hadice z topení, ty samospády to je taková pomoc ale pokud chceš vytopit motor a auto musí být čerpadlo v podstatě to budě velké jak webasto, aky e podívej kolik stojí spirála malá do bojleru se mi zdá že ta třífázová krátká tě vyjde lejvněc a výkon si můžeš ladit podle připojených spirál

Buď se to tu někde řešilo nebo na VW Clubu...řešení ze Švédska - http://www.nordexagentur.cz/products/calix
Golf III Variant 1.9 Tdi 66kw, ALE. EGR - Off, VIF
Golf IV Variant 1.9 Tdi 66kw. ALH, EGR - Off, VIF
Š. Forman 1.3 karb., LPG - dělník
Golf IV Variant 1.9 Tdi 66kw. ALH, EGR - Off, VIF
Š. Forman 1.3 karb., LPG - dělník
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je topení hlavy ale komplexní řešení je jen webasto a ted to ošéfuje pavel má na to s elektrowebastemmiles píše:Buď se to tu někde řešilo nebo na VW Clubu...řešení ze Švédska - http://www.nordexagentur.cz/products/calix
na to je skodovka i švédi krátcí o tom něco vím ale nemohu to všechno vykecat
