Stránka 1 z 10

jaky diesel je podle vas ten nej......

Napsal: 30 kvě 2007, 20:26
od jack91
Ahoj
docela me zajimaji vase nazory, jaky diesel je podle vas nej, mam osobne G IV 74kW PD, jede super, ale uz to neni takovy drzak. Tle odejde tandemove cerpadlo, podavaci cerpadlo, vaha....

Kdyz vemu group VW..., tak podle me je to
TDI 81kW cerpadlo, usporne, spolehlive a pri to svizne asi v Golfu nebo v Octavii, tahle sestava se mi zda nej na cenu a spolehlivost

z okolnich statu:) asi BMW 320D

jaky mate vy zkusenosti
diky

Napsal: 30 kvě 2007, 20:43
od Kresi_baba
Kámoš má BMW 330d + chip (220ps) a nemůže si ho vynachválit.Jede to prej jak ku..va a spotřeba taky dobrá.

Napsal: 30 kvě 2007, 20:53
od jack91
jeste bych pridal Toyota 2.0D a mozna Honda 1,7CDTi :)

Napsal: 30 kvě 2007, 21:19
od AlesShi
ale cototo tady je (LOL)


jsem pro VW motor 81kW ;)

Napsal: 30 kvě 2007, 21:26
od David-pv
Jsem pro TDi 81KW VW

Napsal: 30 kvě 2007, 21:31
od chiptuning
stabilak slavia :woot:

Napsal: 30 kvě 2007, 21:35
od go.vojta
no z pohledu člověka co jel a se vším a spravoval snad už všechno a tak rozhodně nej diesel ze všech pohledů je 81kw VW klasika oktávia golf4.. pak bych vyzdvihl ještě bmw 3.0D. japonský motory jsou zbytečně složitý, opel špatný, jtd a hdi docela ujdou, ale nedá se to s vw srovnat, atd. jednička je VW 81kw..

Napsal: 30 kvě 2007, 21:46
od AlesShi
a co takovy commonraily od mercedesu? Fotrik to jezdi druhym autem. Rekl bych z pohledu luzra ze jsou dobry, az na zarustajici vstriky

Napsal: 30 kvě 2007, 23:03
od Huml
81kW motor je dobrej, ale ještě lepší je, když je vylepšenej raceovýma tryskama a aspoň 130k turbem, to je pak spičkou ve svý třídě pro sériový používání (LOL)

Napsal: 31 kvě 2007, 06:52
od jaykay
me uchvatila jizda s Hondackym i-CDTi 2,2 v CR-V :)

Napsal: 31 kvě 2007, 07:36
od jack91
Tak se mi potvrdilo, ze nej je motor TDi 81kW, ale blbe je, ze kdyz bych chtel zmenit sveho golfika PD74kW na cerpadlo 81kW, tak bude mit hodne najeto a sehnat motor ktery bude mit nakrouceno poctive do 80tis km bude asi nerealne, co.

Co nejvice na 81kW motorech po 200tis km odchazi (vaha, zatuhla regulace turba, turbo...

Huml:
kdyz tam dam raceove trysky a 130k turbo, nezkrati se moc zivotnost motoru, uz tak je to zivej motor na cerpadlo diesela

Napsal: 31 kvě 2007, 07:51
od Marek77
Osobně jsem pro motory řady A3, nejlépe se mi jeví motor AFN nebo AVG, tedy 81kW. V mých očích není nejlepší proto, že ho mám. Je nejlepší, A PROTO ho mám!!! :-)

Motory řady A4, tedy například Octavia s motorem AHF, ASV a podobně, jsou samozřejmě rovněž vynikající, koncepčně dokonce novější a možná i v detailech lepší než motory A3, ale nepříjemný fakt jsou například rozvody (čtyři kladky a vodní čerpadlo je trochu moc velká investice).

Napsal: 31 kvě 2007, 08:04
od chappy
Pre každeho je asi najlepšim motorom to čo ma pod kapotou svojho maznaka :D :D :D :D :D :D :D :D

Napsal: 31 kvě 2007, 08:24
od vlagik
Co máte proti 96 kW :?

Proč nění nejlepší pro vás ten? Má 6ti kvalt, výkon, krouťák.
Dobře, trochu víc papá a náklady na serčvis a údržbu jsou větší.

Napsal: 31 kvě 2007, 08:42
od chiptuning
jaykay píše:me uchvatila jizda s Hondackym i-CDTi 2,2 v CR-V :)
vcera jsem ji zrovna delal chip,jeste nemela najeto ani 1000km,na muj vkus je trochu tezka ;)