Emulze pod víkem ventilů 1,6 AKL /golf 4/
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Emulze pod víkem ventilů 1,6 AKL /golf 4/
Vše je v pořádku, voda neubývá, olej ve vaně čistý, motor jede dobře, ale majitel řeší pořád emulzi, kupuje jiný motor. Těsnění pod hlavou si nechal udělat, vše zůstává stejné, ale hlavu mu nenatlakovali, tak je naštván a už motor nechce opravovat. Já mu říkám, ať to neřeší a on to pořád řeší..A dělá to i v parném létě. Nemáte nějaký nápad?
nepropadat panice...
Přesně tohle jsem říkal, že málo jezdí, v létě jsem to umyl a dal tomu kládu, vše v poho, a pak zase volá, že je emulze. Chtěl to opravit a já se cukal, nerad dělám zbytečnou práci..Tak jsem ho varoval, že až mu přendám motor může to být stejné, ne-li horší..Nedá si říci, vocas.
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
povec mu,že to je známka kvalitného oleja,odparuje sa voda a tvorí emulziu
jazdí krátke trasy ..ked nespraví pravidelne súvisle viac ako 15km tak mu to bude robiť vždy,lebo nezohreje olej..

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
To mi tvrdí on, já jsem víko utřel, vzal auto za uši a po najetí 100km to bylo čisté. Z výfuku mu věčně teče voda, ale asi nestačí, že jednou měsíčně najede 200 km v kuse, když jinak jezdí jen do práce a po městě..On mi tohle nevěří, přestal se mnou chvíli mluvit, když jsem mu řekl, že bych jeho starosti chtěl mít. Objížděl servisy a sháněl informace. Už neprotestuji a s kolegou, který se válí smíchy čekáme, jaký sežene motor...
Je trochu dívné, že já to u aut nikdy neměl..

Je trochu dívné, že já to u aut nikdy neměl..
nepropadat panice...
- 00Inferno00
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 07 zář 2010, 11:41
- Bydliště: Dolní BenešoVW - Opavsko
Odpovědi: 0
Celý problém vzniká kontaktem teplého vzduchu se studeným víkem motoru. Na vnitřní straně víka se vysráží kapky vody, které se po důsledném ohřátí agregátu přemění na páru a odejdou odvětráváním hlavy. V případě, že se jezdí 10 km sem 10 km tam vysráží se voda, ale už neodejde. Ať koupí pán motorů kolik chce, bude to stejné.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0