Emulze pod víkem ventilů 1,6 AKL /golf 4/

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Emulze pod víkem ventilů 1,6 AKL /golf 4/

Příspěvek od jericho-3 »

Vše je v pořádku, voda neubývá, olej ve vaně čistý, motor jede dobře, ale majitel řeší pořád emulzi, kupuje jiný motor. Těsnění pod hlavou si nechal udělat, vše zůstává stejné, ale hlavu mu nenatlakovali, tak je naštván a už motor nechce opravovat. Já mu říkám, ať to neřeší a on to pořád řeší..A dělá to i v parném létě. Nemáte nějaký nápad?
nepropadat panice...
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

nápad co s tím nemám, ale tohle stejně dělá bráchovi u fábie 1.4 16V.
voda nemizí, najeto 60tkm, krátké tratě nejezdí, naopak dálnice a pěkně prohání.

pod víčkem je plno sraček

nevím
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Sundej viko, poradne umyt oskrabat bordel a bude to dobre. Resil jsem na Passatu to same.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tohle jsem říkal, že málo jezdí, v létě jsem to umyl a dal tomu kládu, vše v poho, a pak zase volá, že je emulze. Chtěl to opravit a já se cukal, nerad dělám zbytečnou práci..Tak jsem ho varoval, že až mu přendám motor může to být stejné, ne-li horší..Nedá si říci, vocas.
nepropadat panice...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

povec mu,že to je známka kvalitného oleja,odparuje sa voda a tvorí emulziu ;) jazdí krátke trasy ..ked nespraví pravidelne súvisle viac ako 15km tak mu to bude robiť vždy,lebo nezohreje olej..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Pres zimu to mam na Ibize taky,ale jezdím jenom kolem plotu.Navíc tam není pod ani nad motorem žádný dekl.Od jara do podzimu to je čisté.Proto mě zaráží,že to má i v létě.
OCTAVIA- ALH
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To mi tvrdí on, já jsem víko utřel, vzal auto za uši a po najetí 100km to bylo čisté. Z výfuku mu věčně teče voda, ale asi nestačí, že jednou měsíčně najede 200 km v kuse, když jinak jezdí jen do práce a po městě..On mi tohle nevěří, přestal se mnou chvíli mluvit, když jsem mu řekl, že bych jeho starosti chtěl mít. Objížděl servisy a sháněl informace. Už neprotestuji a s kolegou, který se válí smíchy čekáme, jaký sežene motor... :)
Je trochu dívné, že já to u aut nikdy neměl..
nepropadat panice...
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

a proč se to dělá i u auta, které jezdí 40km, z toho 20km po dálnici, trasu ráno tam, odpo zpět?
Uživatelský avatar
00Inferno00
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2010, 11:41
Bydliště: Dolní BenešoVW - Opavsko

Příspěvek od 00Inferno00 »

U Felicie 1.3MPi se mi to dělalo v zimě taky (2km do práce, 2km zpátky). Nikdy jsem to neřešil, s motorem problém nebyl. ;)
VW Golf IV 1.9 TDI ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, KAT-on, EGR-off, TT puky, Strongflex dogbone
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Já si myslím,že je to díky tomu odsávání zplodin.Mnoho aut to má z deklu nahoře a tyhle z bloku.Tak se to tam prostě sráží.
OCTAVIA- ALH
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Taky jsem to přičítal odvětrání, ale nic jsem nezjistil..Ráno je motor uvnitř orošený, ale když se motor ohřeje, oddechem má pára odejít. Ale kdyby byl ucpán oddech, někde by se to muselo ukázat..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Celý problém vzniká kontaktem teplého vzduchu se studeným víkem motoru. Na vnitřní straně víka se vysráží kapky vody, které se po důsledném ohřátí agregátu přemění na páru a odejdou odvětráváním hlavy. V případě, že se jezdí 10 km sem 10 km tam vysráží se voda, ale už neodejde. Ať koupí pán motorů kolik chce, bude to stejné.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5676
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

je to uplne normálne že sa tam teraz v chladnom období kondenzuje voda ked sa jazdí na krátke trasy
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
brli666
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2013, 19:50
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od brli666 »

me to delala okt.1.6 55kw AEE,pomohlo vyprani odvetrani kliky,ale urcite to chce jezdit delsi trasy
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

uplne normalni při kratkych jizdach v chladnem počasí .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“