Stránka 1 z 3
Ford Sierra 2.0 16V DOHC Po chvylke zhasne r.v.1998
Napsal: 22 pro 2013, 19:31
od automacher
Caute.Mam taky problem z tymto autom že ked sa naštartuje po minute zhasne.Ked vyčistim sviečky a popretačam motor tak uroby to iste,Zystil som že ho zaplavuje benzinom.Má s tym niekto skusenosti ?Može to robyt THP senzor ?
Napsal: 23 pro 2013, 10:51
od Bmwrepair
No nevim, v roce co udavas jako rok vyroby se tohle auto uz 5 let nevyrabelo:). Co treba zmerit tlak paliva jako prvni?
Napsal: 23 pro 2013, 12:36
od automacher
sorry 1988.Pretlakovy ventil som vymenil.Ide o to že ked vyčistim sviečky a naštartujem tak auto na volnobeh ide.Akonahle pridám tak zhasne a už ho nenaštartujem lebo ho hned prechlastá.
Napsal: 23 pro 2013, 13:40
od jericho-3
Když zapneš klíček, jde čerpadlo omezenou dobu nebo pořád? Pokud pořád, je motor v omezeném režimu,oni tomu říkají LOS. Závady jdou vysvítit diodou. Jinak bych prohlédl mechanickou váhu, zda se hýbá klapka /není měřidlo zaházeno olejem/, potom bych prohlédl ten ventil u oddechu motoru na bloku,pak samozřejmě jak se tady psalo tlak paliva, snímač teploty paliva , přisávání sání a odpojil bych výfuk, zda není ucpaný kat..Řetízek nechrastí, není skočený ?
Napsal: 26 pro 2013, 13:53
od automacher
čerpadlo normalne vypina.Inak pomenene je tam už hádam všetko.Ked to nachvilu naskoči tak vybehne z vyfuku biely dym a kopu nespáleneho benzinu.Benzin je aj v oleji.Idem teraz presvietit kabelaž len nemam od toho auta schemu tak to bude zažitok.
Napsal: 27 pro 2013, 17:10
od Bmwrepair
Komu neni rady...., ze? Pokud mas benzin i v oleji tak to muze byt zasekly regulator tlaku paliva, ale zmerit tlak je moc prace, ze?

Co jineho by ti asi tak obohatilo smes nez ze to tam pere benzim pod plnym tlakem? Nevim co hledas za slozitosti na tomto veteranu kde jeste nic sloziteho neni
Napsal: 27 pro 2013, 20:07
od automacher
Bmwrepair píše:Komu neni rady...., ze? Pokud mas benzin i v oleji tak to muze byt zasekly regulator tlaku paliva, ale zmerit tlak je moc prace, ze?

Co jineho by ti asi tak obohatilo smes nez ze to tam pere benzim pod plnym tlakem? Nevim co hledas za slozitosti na tomto veteranu kde jeste nic sloziteho neni
No napriklad TPS senzor.Ked si taky mudri tak mi povedz ake napetie ma byt na 27-čke pine.

Napsal: 27 pro 2013, 20:42
od geo
na váze pin 27 1až1.2V volnoběh
Napsal: 27 pro 2013, 21:14
od automacher
geo píše:na váze pin 27 1až1.2V volnoběh
Pozri mám hodnoty na motor z lamda sondou a tam sa piše :Klučik v polohe ON : 0.3V pri zavretej klapke 5V pri otvorenej klapke. Na motor bez lamda sondy hodnoty nemám preto sa pýtam či je to to isté. Inak vedšina hodnot čo som meral pasuje.
Napsal: 28 pro 2013, 09:14
od geo
Pište tam kluci co máte za auta a motory hned ze začátku je to v pěti přízpěvcích a nikomu se to nechce pak hledat.
Podle schéma sistém bez lambdy ná stejné hodnoty ze snímače vzduchu nemá ani snímač tlaku v sání.Tlak paliva 2.5bar.Ty hodnoty co máš budou platit akorát těch 5V si myslím nemá dosahovat to by měl pro jednotku znamenat zkrat na plus.Zapalovací destičku nebo cívku jste zkoušeli.Chtělo by to vědět co se ztratí.Zaráží mě že to ten motor nespolkne.Pokud to chcípne i za jízdy tak bude problém asi jinde.

Napsal: 28 pro 2013, 14:54
od Bmwrepair
No prez Fordy odbornik nejsem, ale myslim ze by bylo asi potreba se poradne podivat co tam je ve skutecnosti za motor.
A: do sierry se nikdy nemontoval 16v motor. DOHC ma sice 2 vacky ale jen 8 ventilu
B: Dohc motor se myslim zacal delat v 89 roce a nema vahu vzduchu
Napsal: 29 pro 2013, 08:50
od automacher
Bmwrepair píše:No prez Fordy odbornik nejsem, ale myslim ze by bylo asi potreba se poradne podivat co tam je ve skutecnosti za motor.
A: do sierry se nikdy nemontoval 16v motor. DOHC ma sice 2 vacky ale jen 8 ventilu
B: Dohc motor se myslim zacal delat v 89 roce a nema vahu vzduchu
Máš pravdu je to 8 valec.A je to1988 sorry.Ale aj tak je to divne.Na motore je označenie:NR75357 NE
Riadiaca jednotka je:EFI-SD130 88BB-12A650-AC
A tu je techničak:

Napsal: 29 pro 2013, 10:50
od Bmwrepair
automacher píše:Bmwrepair píše:No prez Fordy odbornik nejsem, ale myslim ze by bylo asi potreba se poradne podivat co tam je ve skutecnosti za motor.
A: do sierry se nikdy nemontoval 16v motor. DOHC ma sice 2 vacky ale jen 8 ventilu
B: Dohc motor se myslim zacal delat v 89 roce a nema vahu vzduchu
Máš pravdu je to 8 valec.A je to1988 sorry.Ale aj tak je to divne.Na motore je označenie:NR75357 NE
Riadiaca jednotka je:EFI-SD130 88BB-12A650-AC
A tu je techničak:

Hochu, hochu, nejak se v tom ztracis. 8 valec? Snad 8 ventil:) To oznaceni motoru je cislo motoru, ne kod. A podle vykonu je staroucke OHC s jednou vackou. A jeste se vratim k tomu co uz jsem se ptal, jaky je tlak paliva? Nema smysl se poustet do nejakych vetsich akci pokud nemas zmerene zakladni veci, to ze jsi dal jiny ventil neznamena ze tam mas to co tam ma byt a co vim, tak podle toho co pises se to chova jako kdyz mas v palivove liste plny tlak co zvladne cerpadlo.
Napsal: 29 pro 2013, 10:50
od Bmwrepair
automacher píše:Bmwrepair píše:No prez Fordy odbornik nejsem, ale myslim ze by bylo asi potreba se poradne podivat co tam je ve skutecnosti za motor.
A: do sierry se nikdy nemontoval 16v motor. DOHC ma sice 2 vacky ale jen 8 ventilu
B: Dohc motor se myslim zacal delat v 89 roce a nema vahu vzduchu
Máš pravdu je to 8 valec.A je to1988 sorry.Ale aj tak je to divne.Na motore je označenie:NR75357 NE
Riadiaca jednotka je:EFI-SD130 88BB-12A650-AC
A tu je techničak:

Hochu, hochu, nejak se v tom ztracis. 8 valec? Snad 8 ventil:) To oznaceni motoru je cislo motoru, ne kod. A podle vykonu je staroucke OHC s jednou vackou. A jeste se vratim k tomu co uz jsem se ptal, jaky je tlak paliva? Nema smysl se poustet do nejakych vetsich akci pokud nemas zmerene zakladni veci, to ze jsi dal jiny ventil neznamena ze tam mas to co tam ma byt a co vim, tak podle toho co pises se to chova jako kdyz mas v palivove liste plny tlak co zvladne cerpadlo.
Napsal: 29 pro 2013, 14:47
od automacher
Sorry som v strese.Prišiel som na problem. Tlak je ok.Odpojil som vstrekovače ameral napetie pri zapnutom klučiku priamo na štekroch.Na jednej vetve je napetie 6.5V a na druhej 0.35V.Normalne by som asi nemal namerat nič kedže signal dáva kostra.Alebo sa mylim ?