Stránka 1 z 1

Úprava výkonu 1,9 TD

Napsal: 21 bře 2006, 10:24
od lukee
Kolik kobyl přidá přibližně takové rozumné přidání nafty na 1,9 TD?

Napsal: 23 bře 2006, 11:34
od PiP
Mysliš TD 100, alebo TD 75.?

Napsal: 23 bře 2006, 14:48
od lukee
Myslím TD v Alfě 155, obsah 1929ccm, komprese 19,2:1, 66kW

Napsal: 24 bře 2006, 08:04
od PiP
To chce vyskúšať! Poznač su polohu škrtiacej kladky prívodu nafty! A potoč s ňou v tom smere aby sa Ti začali zvyšovať volnobežné otáčky. Môžeš kľudne otočiť pol otáčky. Uber volnobeh volnobežnou skrutkou jej polohu si tiež poznač. Pokial to budeš vracať všetko späť. A pridaj tomu či to nezačne dymiť. Neviem koľko máš na vstrekoch najazdené? Pokial to nebude čmudiť choď to vyskúšať. Bude to mať za následok zvýšenie spotreby. :?

Napsal: 24 bře 2006, 10:26
od lukee
PiP píše:To chce vyskúšať! Poznač su polohu škrtiacej kladky prívodu nafty! A potoč s ňou v tom smere aby sa Ti začali zvyšovať volnobežné otáčky. Môžeš kľudne otočiť pol otáčky. Uber volnobeh volnobežnou skrutkou jej polohu si tiež poznač. Pokial to budeš vracať všetko späť. A pridaj tomu či to nezačne dymiť. Neviem koľko máš na vstrekoch najazdené? Pokial to nebude čmudiť choď to vyskúšať. Bude to mať za následok zvýšenie spotreby. :?
A pojede to auto aspoň líp?

Napsal: 24 bře 2006, 11:03
od PiP
To Ti neviem povedať. Robil som opak, uberal som dodávku nafty kôli dymivosti. Výkon ale spadol poriadne.

Napsal: 24 bře 2006, 12:17
od lukee
PiP píše:To Ti neviem povedať. Robil som opak, uberal som dodávku nafty kôli dymivosti. Výkon ale spadol poriadne.
Tak jsem se díval na ten šroubek a je na něm zvláštní pečeť, vůbec nevím jak ji sundat,je na tom šroubku jakoby nalisovaná.

Napsal: 24 bře 2006, 20:40
od rat21
Cez tú pečať je prevlečený drotik, treba ho odstrániť a potom dáš tu "čapičku" dole. Pridanie nafty sa prejaví hlavne v nízkych otáčkach lepším ťahom, ale inak je to dlhšie testovanie - nájsť ideálnu polohu medzi výkonom a spotrebou. Mimochodom moc veľkým ubraním nafty tiež zvýšiš spotrebu - motor musiš viac točiť (tam kde by si išiel na trojke musíš mať dvojku a podobne) - vlastná skúsenosť

Napsal: 13 kvě 2006, 13:17
od marea HLX
Přidat se dá jen trochu,potom už je to o motor a paradoxně jde výkon dolů,jelikož není vzduch na spálení tolika nafty,když to přeženeš-1/2otáčky je tak maximum,ale není nad seřízení někým kdo tomu rozumí,jinak je to na dlouhý lokte a efekt nemusí odpovídat.
Vím,že ještě v ČSAD nám dobrej čerpadlář na LIAZce přidával 2ccm nafty na těch 800ot jak se tehdy měřilo na stolici a důležité bylo aby šel dát plný plyn-táhlo od pedálu. Při vůli 4 desetin k doraz.šroubu to jelo v kopcích o poznání hůř.

Napsal: 18 kvě 2006, 21:07
od machy1118
ahoj, a když se zvedne přivod nafty, nebudou se muset vyměnit vstřiky do válců, aby tu naftu stačili dodávat. chci si taky dělat úpravu 1,9TD 60kW, budu dávat větší intercooler, zvyšovat tlak turba, rezonýtor do výfukovéo potrubí a sportovní vzduchový filtr. :) doufám že to na výkonu bude znát.

Napsal: 19 kvě 2006, 17:59
od marea HLX
No samotný přidání nafty má tak možná krátkodobej vliv na zrychlení ale jen v určitým počtu otáček kde se to sejde se vzduchem turba. Jinak třeba při dálničním provozu to může akorát víc kouřit a žrát.
Pokud bys chtěl opravdu zvýšit výkon tak je to o tlaku turba, cooleru, sání výfuk a opravdu znatelný je dát turbo s větším průtokem vzduchu, které má rezervy k tomu motoru protože originální už moc rezervy nemají. Potomje to ovšem o jiných vstřikovačích a celkovém sladění, které ale bez nebezpečí pro motor udělá jen ten kdo o tom něco ví.
Rozhodně pouhé přidání nafty na čerpadle nestačí ke znatelnému zvýšení výkonu. (wallbash)

Napsal: 06 úno 2007, 20:07
od musimtomit
Zvýšení výkonu motoru TD bez přidávání jiného turba bez přidávání nafty je teoreticky snadné prakticky to je docela fuška protože se to tam obvykle nevejde
1. náporový chladič vzduchu/ ne ty chcípáky v podběhu a podobně/
2.Náporový chladič co největší přívody 55-65 mm/průměr/
3.Odvedení Westgate plynů mimo stávající výfukový system
neekologicky pod auto nebo ekologicky ještě jeden výfuk
Nárůst výkonu minimálě 20-30% vyzkoušeno,funguje 100%%
4.Nutno přidat olejový chladič protože nárůst výkonu je již systemem stávajícím neuchladitelný
5.Olejový chladič náporový-pokud nejde zvětšit chladič vodní
6.Větší brzdové kotouče, protože se to pak nedá ubrzdit
7.Jiné tlumiče protože stávající nestačí
Pokud jste dočetli až sem tak budete muste přijet aby jste tomu věřili.
Zdravím musimtomit.

Napsal: 01 bře 2007, 15:05
od Smoke
:?
nevim, mě jen zvýšeným tlakem rapidně zvrostl výkon
turbo origo, čerpadlo taky, trysky taky, jen malej IC kterej sem nepoznal.
výkon vzrostl o 50%, tlumiče stačí, olejovej chladič taky, vodní taky, a brzdy taky.
(hm)