Octavia Scout 2.0BMM 170PS 400Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Vossaaaa
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 čer 2013, 19:24
Odpovědi: 0

Octavia Scout 2.0BMM 170PS 400Nm

Příspěvek od Vossaaaa »

Úprava SW TDI Fun
Scout 2.0 BMM vše série.
Obrázek

(hm)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

BMM to je ten 8V 103kw bez DPF?

Jestli jo tak to má kamarádův otec, po chipu a musím potvrdit že to jede až překvapivě hezky :-)
Jinak hodnoty pěkný ;)

(jen na těch grafech pořád nechápu proč začínají od 1200-1400ot když se měří od volnoběhu, a tady dokonce končí ve 4200ot jako by tam byl omezovač? :? Ještě mi to nikdo nevysvětlil a tohle je krásný příklad, tak se omlouvám za OT) ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Vossaaaa
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 čer 2013, 19:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vossaaaa »

Je to 8V ale s DPF. Nejede to špatně, hlavně nárůst krouťáku při předjíždění je hodně znát.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Proč by měl být problém že graf končí u 4200 ot/min.
Když se podíváš na průběh výkonu, tak by klidně mohl skončit už u 4000 ot/min. Je zbytečný ten motor točit dál když už hodnoty padají pouze dolů.
A co se týká toho počátku u 1200-1400 zkus si na volnoběh na trojku nebo čtverku prudce přidat plyn, co ti na to řekne dvouhmota.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Překrásný průběh.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Favo: Zajímavé je že mi neřekne nic... Ani u T5 ani u Passata ;) Můžu to sešlápnou na volnoběhu (pod 1000ot) a začne to plynule zrychlovat bez jakýchkoliv vibrací, ani náznaků, ani cukání, nic. T5 nezačne vibrovat vůbec. Passat začne těsně pod 2000ot na chvilku když mu fakt stojím na krku :-) Když byl jinak postavený můj průběh, vibrovala od 1800 do 2800ot - krouťák byl fakt zajímavý, to bylo poznat i za jízdy, ale dvouhmotu bych tak odpravil za pár týdnů... Tak se to muselo pozměnit :(
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak si chvilku počkej, a řekne... ;)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Nu když myslíš, na T5 byla 260 000km a byla ještě v dobrém stavu. A to byl "drastičtější" spodek s původním turbem 2,5TDI 96kw s označením GT1749V - nyní je ze 128kw s označením GT2056V - takže se tak brzdo nenafukuje :)

Myslím že to s těma dvouhmotama nebude zas tolik horký jak každý omýlá, nic ve zlém... Nebo záleží na jaký kus narazíš, jak citlivě řadíš a podobně...
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

playboy píše:Myslím že to s těma dvouhmotama nebude zas tolik horký jak každý omýlá, nic ve zlém... Nebo záleží na jaký kus narazíš, jak citlivě řadíš a podobně...
Skor je to tym ze su Nm a su Nm co niekto ma na grafe. Tych tvojich 500 moze byt na inej brzde kludne 420 (bez urazky) 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“