Jestli jo tak to má kamarádův otec, po chipu a musím potvrdit že to jede až překvapivě hezky
Jinak hodnoty pěkný
(jen na těch grafech pořád nechápu proč začínají od 1200-1400ot když se měří od volnoběhu, a tady dokonce končí ve 4200ot jako by tam byl omezovač? Ještě mi to nikdo nevysvětlil a tohle je krásný příklad, tak se omlouvám za OT)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Proč by měl být problém že graf končí u 4200 ot/min.
Když se podíváš na průběh výkonu, tak by klidně mohl skončit už u 4000 ot/min. Je zbytečný ten motor točit dál když už hodnoty padají pouze dolů.
A co se týká toho počátku u 1200-1400 zkus si na volnoběh na trojku nebo čtverku prudce přidat plyn, co ti na to řekne dvouhmota.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Favo: Zajímavé je že mi neřekne nic... Ani u T5 ani u Passata Můžu to sešlápnou na volnoběhu (pod 1000ot) a začne to plynule zrychlovat bez jakýchkoliv vibrací, ani náznaků, ani cukání, nic. T5 nezačne vibrovat vůbec. Passat začne těsně pod 2000ot na chvilku když mu fakt stojím na krku Když byl jinak postavený můj průběh, vibrovala od 1800 do 2800ot - krouťák byl fakt zajímavý, to bylo poznat i za jízdy, ale dvouhmotu bych tak odpravil za pár týdnů... Tak se to muselo pozměnit
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Nu když myslíš, na T5 byla 260 000km a byla ještě v dobrém stavu. A to byl "drastičtější" spodek s původním turbem 2,5TDI 96kw s označením GT1749V - nyní je ze 128kw s označením GT2056V - takže se tak brzdo nenafukuje
Myslím že to s těma dvouhmotama nebude zas tolik horký jak každý omýlá, nic ve zlém... Nebo záleží na jaký kus narazíš, jak citlivě řadíš a podobně...
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
playboy píše:Myslím že to s těma dvouhmotama nebude zas tolik horký jak každý omýlá, nic ve zlém... Nebo záleží na jaký kus narazíš, jak citlivě řadíš a podobně...
Skor je to tym ze su Nm a su Nm co niekto ma na grafe. Tych tvojich 500 moze byt na inej brzde kludne 420 (bez urazky)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.