Passat AJM - padání nafty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Passat AJM - padání nafty

Příspěvek od zizalak »

Ahoj,
mám problém s Passatem AJM je to ta novější verze s čerpadlem v nádrži, řeším padání nafty. Jezdí normálně, ale ráno točím, točím, točím chytne, žhavení dobrý. Starér se zdá taky OK a baterka fungl nová. Připojil jsem ho na kanystr a potřeboval bych poradit

Je možný, aby když připojím naftu na přívodní hadici tandemu průhlednou hadičkou z kanystru nafta protekla za noc do vratky?

2) Jak má asi tlačit čerpadlo v nádrži? Stačí fouknutí, nebo to má stříkat? Píšou AutoKelly, že čerpadlo má tlačit 0,5 baru což není moc. (Octa benzín má 3 bar).

Prostě přemýšlím, jestli je problém v protékání tandemu do vratky nebo nízký tlakem podávacího čerpadla. Nebo obojím...

Připojil jsem teď na přívod i vratku tandemu hadice s kanystru, tak uvidíme.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pretesni tandem a ak to nepomoze tak aj vstreky a mas po probleme.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Ze by to proteklo tandemem do zpátečky a podávací čerpadlo by to nenatlačilo dopředu? Docela mne překvapilo, že to podávací čerpadlo moc netlačí, ještě změřím kolik amper bere čerpadlo.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli tam máš luka tak začni tandemem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Pánové s vysokou pravděpodobností máte pravdu. Včera odpoledne jsem zapojil tandem - přívod i vratku na kanystr položený na baterce a dneska večer start na drc.

Pokud připojím na přívod tandemu hadičku a chytnu ji na otevřené kapotě za zub, který přijde do zámku během 10 minut celá proteče do vratky. To je asi špatně, že?
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Tak tandem jsem dal jiný. Nové gumičky z autorizáku.

A pořád točím jako blbec. Když připojím tandem na kanystr start na drc.

Zítra vyměním přívodní hadice za průhledné a zkusím to, co bude vidět. Tohle auto je prokleté... Zajímavé je, že počátek startu zní hezky už už by chytil a najednou kuck kuck kuck a nic 10 vteřin točení pak to zakucká a chytne.
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

tak tohle jsem řešil taky kdysi dávno.A vyměnil jsem tandem dal jsem bosch.jelo líp,ale starty na pytel.Vyzkoušel jsem kde co.nakonec fakt netěsnost na o kroužkách vstřikovačú.Ty jsem vyměnil bylo o.k ne však na dlouho po cca 20 tkm problém opět.zase ty kroužky gumové.tak jsem se nasral hlava dolú celkem pálka za repas,ale 4 roky klid.bylo to vlastně tím že vstřik vymačkal v hlavě kolem těch gumek ten hliník a pak to prosakovalo.dával jsem i nové hydra a vačkovou hřídel vajíčka o 1,6 mm menší.
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

Skus priškrtit vratnu hadičku,s najvacsou pravdepodobnostou nastartujes na brnk,a tym padom pretesni vstrekovace bude ti prepustat ten najvacsi O kruzok na vstreku co oddeluje prichod a odchod paliva.Samozrejme tu vies kupit jedine komplet tesniacu sadu ale to aj tak treba pri kazdej demontaži vstrekov treba vymienat tieto tesnenia.Pri spatnej montazi treba davat pozor aby si nestrihol nove kruzky na ostrych drazkach ulozenia v hlave.Odporuca sa skontrolovat samotne ulozenie vstrekov v hlave,kezde mas este starši system s jednobodovým prichytenim zvyknu sa vybit vnutry.Samozrejme nove príchytné sroby!
V niektorych pripadoch by to mohlo byt este termostaticky ventil co je vo filtry alebo jeho O kurzky.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Kluci,
děkuju moc za odpovědi, abych řekl pravdu z toho auta už začínám šednout dneska zkusím ucpat tu vratnou hadičku a dá vědět.

Tandem jsem dal z motoru s 80 000 km, těsnění tandemu nové. Dokonce už i čerpadlo v nádrži jsem zkoušel. Zkusím ucpat tu vratku.

Zatím díky V.
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 28 říj 2009, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od honza2 »

Jak už psali výš,sundej hlavu a nech převložkovat díry pro vstřiky
SHARAN 85KWr02
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“