Log - prosim o nazor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Log - prosim o nazor

Příspěvek od rami »

Kuci,co riate na to,cim by to mohlo byt ?
Vaha byla na zkousku nova stejne příznaky.
Jede to jak SDI.

Regulace není 100% ale po nastartovani se vtáhne.
V akcnich clenech regulace chodi ale proc za jizdy ventil skoci a ukazuje 94,xx %
Coz je asi ze je zavreny a banka není vztazena.

Zkouseno s odpojenou bankou i s napojenym podtlakem primo na banku,zadna změna.


http://leteckaposta.cz/272219779

Vrtulky na strane sani vypadaji dobre,turbo bez vetsi vule.
Muze byt ten N75 vadny ? Muzu zkusit na zkousku prehodit ten ventil co ovlada EGR ?

Diky za rady a napady.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

to máš nějaký špatný LOG :) musí být od 1500-4000otáček
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

na 4000 se to nedostane,jedine nekde na dlouhe rovine.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

už jsem viděl na výfukové vrtulce upadený lopatky,tubo se nechtělo roztočit a jelo to jak SDI :) z tohodle logu nevím jestli někdo poradí
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Logika mi také říká ze by to mělo byt turbo když to neroztoci ,netlaci a nesaje.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

jo jako taky jsem bádali a ejhle,zjistilo se že chybí asi 3 lopatky :D
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

může někdo prosím kouknout na log? http://uloz.to/xuPxVs6z/log-01-003-011-boruvka-csv

zda je vše OK, fabia ATD

hodnoty vstřiků na volnoběh dle VAG
studený 0,05 -0,26 0.12 0.12
Teplý - 85 stupnů -0.07 -0,24 0.00 0.30


díky za rady a názory
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

vstriky ok

k logu: je spatne, je tu nescetnekrat napsano: kanal 3, 10, 11 plnej od 1500 do 4000 ot, ty to zacnes slapat nekde kolem 3tis ot....regulace zareguluje, neni to 100 procentni, ale jde to...resis neco konkretniho?
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

auto mě osobně přijde líné a majitel říkal že je větší spotřeba než obvykle. cca 1 - 1,5 L (ptal jsem se jestli to není článkem mezi volantem a sedačkou)
tacho ukazuje 280 tis km, avšak reálný stav nikdo neví, tak pro sichr

zkusím udělat nový, sem to blbě zmášknul na ntb, byl trochu v pohybu :)
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Aloevera
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10 lis 2013, 11:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aloevera »

Caute.Mohol by sa mi niekto pozriet na log.Auto vobec netaha,ako keby bez turba IV Golf 66kw .otacky max do 3500. http://leteckaposta.cz/348880016 http://leteckaposta.cz/311937103 v tomto je druhy ten spravny. vopred dakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“