KKK vs Garet

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Black_
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2013, 22:24
Bydliště: Vysoké Chvojno

KKK vs Garet

Příspěvek od Black_ »

Krásny večer páni mistři. Chi se zeptat jedná se o O1 66KW kod motoru AGR. Je v háji turbo, je tam turbo KKK muže se vyměnit za Garet
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

S klidem
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

a ktere je lepší? mě zas umírá garett, už má vůli a trochu papa olej.
hledám pomalu náhradu. nějak mu ten 1,1b nedělá asi dobře vzhledem ke stáří
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Black_
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2013, 22:24
Bydliště: Vysoké Chvojno

Příspěvek od Black_ »

A je třeba nějaká možnost tam dát vetší turbo? Vím že tady je regulace tlakem a né pod tlakem ptám se spíš jen tak ze zvědavosti.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

pár témat tu na to je, ale žádnej velkej výběr obtokáčů
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“