Stránka 1 z 2

Skoda Octavia II 1.8TSI 160PS to 201PS @ 304Nm DIESELPOWER

Napsal: 04 led 2014, 15:19
od JasteR
Skoda Octavia II FL 1.8TSI (CDAA) 160PS to 201PS @ 304Nm
optimalizace ECU DIESELPOWER

Více na:
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 6&motor=49

Obrázek
Video: Youtube




Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Skoda Octavia II 1.8TSI 160PS to 201PS @ 304Nm DIESELPOW

Napsal: 04 led 2014, 17:02
od vilozx6
Tak presne na takej služobnej sem tam jazdím a aj bez úpravy to ide veľmi slušne, akurát to požre aj trávu kolo cesty. Sice vo firme máme automat. Pekné. čeče. ;)

Napsal: 04 led 2014, 18:09
od subz3ro_tdi
Je to skutocne uprava map v RJ? Ja by som to podla priebehu skor tipoval na nejaku upravu externou jednotkou...

Napsal: 04 led 2014, 18:21
od Ladas
vilo kolik to má najeto a co už umřelo

Napsal: 04 led 2014, 18:53
od vilozx6
Ladas píše:vilo kolik to má najeto a co už umřelo
Všetko v pohode. Zatiaľ to nemalo žiadnu závadu. Má to okolo 60tis. drbneš tam režim sport a ide to veľmi, veľmi slušne. Možno to preženiem, ale na úrovni môjho golfa. Ale dá sa na tom jazdiť aj pod 7,0l s rozumom. Samozrejme nie v meste. ;)

Napsal: 04 led 2014, 19:28
od Ladas
tak až hopne rozvod dej vědět....

Napsal: 04 led 2014, 19:50
od vilozx6
Ladas píše:tak až hopne rozvod dej vědět....
o.k :) už je čas, aby to huplo? Nebudem ho potom brať do rúk. Ale ja na ňom veľa nejazdím. Skôr také poradie: doblo, boxer - to sú iné stroje, potom caddy, okta I, okta II- a A6 :D

1.8

Napsal: 08 led 2014, 20:16
od Petr .k
no skoci kdy chce mame tady 33t 50t 80t vse facelift tsi 1.8 :D

Re: 1.8

Napsal: 08 led 2014, 21:15
od vilozx6
Petr .k píše:no skoci kdy chce mame tady 33t 50t 80t vse facelift tsi 1.8 :D
Možno na automate nehupne :D (noteeth) :D či?

Napsal: 08 led 2014, 22:30
od netopier
subz3ro_tdi píše:Je to skutocne uprava map v RJ? Ja by som to podla priebehu skor tipoval na nejaku upravu externou jednotkou...
O-PTI-MA-LI-ZA-CI-A !!!

Napsal: 14 led 2014, 20:32
od Ladas

Napsal: 20 led 2014, 08:59
od francesco
Ta octa ta je teda moje, priznam se bez muceni. jinak ty rozvody, no v prdeli, soudruzi udelali chybu. dotaz, auto ma 79, ve 48 byla svolavaci akce, meneny rozvody a napinka nebo co, muzu bejt o neco vic v klidu? diky

Napsal: 20 led 2014, 09:54
od zrno
s hydronapinakom cislo 06K 109 467K, montovanym cca od zaciatku r.2011, by uz ziadne zlyhanie napinaka a tym preskocenie rozvodu hrozit nemalo.

Tento napinak je odlisnej konstruckie vo vztahu k aretacii piestika vo vysunutej polohe, nez predosle dva typy napinakov montovanych do r.2010, ktore svojou dost blbou konstrukciou-sposobom aretacie piestika zlyhavali obcas (a to najma u 1.8TFSI/TSI..co je trochu zaujimave).

Napsal: 21 led 2014, 10:21
od francesco
zrno píše:s hydronapinakom cislo 06K 109 467K, montovanym cca od zaciatku r.2011, by uz ziadne zlyhanie napinaka a tym preskocenie rozvodu hrozit nemalo.

Tento napinak je odlisnej konstruckie vo vztahu k aretacii piestika vo vysunutej polohe, nez predosle dva typy napinakov montovanych do r.2010, ktore svojou dost blbou konstrukciou-sposobom aretacie piestika zlyhavali obcas (a to najma u 1.8TFSI/TSI..co je trochu zaujimave).
ok. budu se ted modlit!

Napsal: 21 led 2014, 10:42
od zrno
len tak pre zaujimavost, ako to vypada, ked zlyha napinak (konstrukcia prvych dvoch typov..) :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=-WWmfA3jo_0

http://www.youtube.com/watch?v=Qb3hWFP32kE