Škoda která nejde smotat

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Škoda která nejde smotat

Příspěvek od ROBIG »

http://www.novinky.cz/auto/323630-preta ... -auto.html


Jsem zvědavej jak dlouho bude trvat než to smotávači prolomí ?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to bude pro rusáky výzva (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pokial bude nejaká challenge kto to dokáže určite sa posnažia aj šikmáči (LOL) a stými dielcami ktoré v iných autách niesu funkčné,to neviem či sa bude páčiť majitelom kupovať všetko nové od koncernu za xxxx€
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

......U octavií třetí generace se na výrobní lince uzamkne přístup do paměti a následně již nelze žádným diagnostickým prostředkem přistupovat ke stavu km či k datům imobilizéru, tj. nikdo, ani vývojový dodavatel neumí do hotového díla zasáhnout,“......

Aby se jim to nevymstilo...
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Nakonec budou ještě v servisech rádi když budou moct zavolat někoho kdo to prolomí :D
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

yary1 píše:......U octavií třetí generace se na výrobní lince uzamkne přístup do paměti a následně již nelze žádným diagnostickým prostředkem přistupovat ke stavu km či k datům imobilizéru, tj. nikdo, ani vývojový dodavatel neumí do hotového díla zasáhnout,“......

Aby se jim to nevymstilo...
hm a jak to asi bude zapisovat ty km do tý paměti? (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jako kazda,bude muset umet pristup do pameti.Zjisti chybu ve fw a pak by byla jedina moznost vymena hw.To by bylo drahe pro automobilku.
Proste to lepe zabezpeci.Uz dnes jde immo5 obejit.A bude to porad, podud
nebude procik OTP.Ale pak by nemohly nahrat nove klice.A jsme zase na zacatku.
Pokud bude potreba menit neco ve fw jednotky, vzdy bude moznost ji napichnout.At se chvali VW jak chce, je to otazka casu.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a když to nepůjde přes kabel,tak se vypájí paměť a udělá se to na stole ....,taky tomu nedávám moc velké šance.

akorát to bude dražší,to je celé.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co všechno nešlo na dvojce ze začátku a podívejte se teď...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

DOLPH píše:a když to nepůjde přes kabel,tak se vypájí paměť a udělá se to na stole ....,taky tomu nedávám moc velké šance.

akorát to bude dražší,to je celé.
ak budu jednotky medzi sebou sparovane tak toto nepojde....

je urcite mozne zakodovat veci tak ze ani vyrobca to nerozkoduje, poznam jeden priklad z oblasti mobilnych telefonov (aj ked je to nieco ine), ide o tzv "kody", nemusim si pamatat 20 kodov ale iba jeden pomocou ktoreho rozkodujem ostatnych 20, finta je v tom, ze dekodovanie nastane vzdy a vzdy sa dostane nejaky vysledok ale nikto nevie ze ci je ten vysledok spravny :) mne sa to paci...

teda, ak dam nespravny kod dostanem tych 20 kodov (nebudu spravne) ale ja nemam ako zistit ci su spraven alebo nie

vyrobca rovno upozornuje v navode aby nikto kto zabudne ten jeden kod neziadal dekodovat pretoze to nie je mozne

predtym ako zacnu nejaki chytraci do mna rypat ze je to o niecom ineom: ano je to ine ale da sa vymysliet sposob... a verim, ze si tentokrat dali zalezat, je mozne, ze kazde auto ma svoj unikatny zakladny kod ktory sa vycituje pomocou kryptoprocesora aky mame v platobnych kartach.... ten este nikto nezlomil

staci aby sa do kryptoprocesora poslali udaje zo vsetkych RJ plus pozadovane udaje na zasifrovanie a vysledok sa ulozi do pamate, tu mozete citat ale nikto nevie co v nej je a co to znamena

jediny sposob zostane taky ze vymenit VSETKY RJ za nieco co pozname ale potom sa zacnu vyskytovat klony (ako hex can kable) a nebude nic jednoduchsie ako identifikovat taky klon, a sparovat ho s VIN

ja si myslim ze ak to urobili takto tak nie je ZIADNA sanca, je tam CAN bus, nie je problem pozbierat vsetky udaje zo vestkeho za ucelom kryptovania

zaver: alebo klon (prilis drahe) alebo nic => NIC
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jasně udělat jde vše... prvnímu majiteli, který vše hodí do nákladů atd. je to šumák, ale řekni kupci ojetiny, že jediný možný servis je autorizák!... co to na trhu udělá za zpětnou vazbu?
Myslím si, že tohle ani oni nechtějí, ale je pro ně žádoucí aby kdekterý bazarník se základní školou nebyl schopen s kabelem z Číny za 20USD tohle běžně dělat... nic víc nic míň...
Proč např. "Audi systém" nenasadili na celý koncern... ale pouze na tuto (prémiovou) značku?
Je to pouze marketing a PR :D
GIV Variant TDi ???kW
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

sky59 píše: ak budu jednotky medzi sebou sparovane tak toto nepojde....

je urcite mozne zakodovat veci tak ze ani vyrobca to nerozkoduje, poznam jeden priklad z oblasti mobilnych telefonov (aj ked je to nieco ine), ide o tzv "kody", nemusim si pamatat 20 kodov ale iba jeden pomocou ktoreho rozkodujem ostatnych 20, finta je v tom, ze dekodovanie nastane vzdy a vzdy sa dostane nejaky vysledok ale nikto nevie ze ci je ten vysledok spravny :) mne sa to paci...

teda, ak dam nespravny kod dostanem tych 20 kodov (nebudu spravne) ale ja nemam ako zistit ci su spraven alebo nie

vyrobca rovno upozornuje v navode aby nikto kto zabudne ten jeden kod neziadal dekodovat pretoze to nie je mozne

predtym ako zacnu nejaki chytraci do mna rypat ze je to o niecom ineom: ano je to ine ale da sa vymysliet sposob... a verim, ze si tentokrat dali zalezat, je mozne, ze kazde auto ma svoj unikatny zakladny kod ktory sa vycituje pomocou kryptoprocesora aky mame v platobnych kartach.... ten este nikto nezlomil

staci aby sa do kryptoprocesora poslali udaje zo vsetkych RJ plus pozadovane udaje na zasifrovanie a vysledok sa ulozi do pamate, tu mozete citat ale nikto nevie co v nej je a co to znamena

jediny sposob zostane taky ze vymenit VSETKY RJ za nieco co pozname ale potom sa zacnu vyskytovat klony (ako hex can kable) a nebude nic jednoduchsie ako identifikovat taky klon, a sparovat ho s VIN

ja si myslim ze ak to urobili takto tak nie je ZIADNA sanca, je tam CAN bus, nie je problem pozbierat vsetky udaje zo vestkeho za ucelom kryptovania

zaver: alebo klon (prilis drahe) alebo nic => NIC
u OII face (předpokládm že u OIII to je stejný protože tam maj jen jiný design budiku jináč to jsou stejný budiky(NEC+24C64) akorát upravený fw) je např. takový klíč 8115482A55480820809D61A0860ADF7458BF871068DB5CA9A11C71264F6D6921 který odemyká přístup do paměti,ale bohužel se dá buď vyčíst nebo obejít...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Škoda která nejde smotat

Příspěvek od TDI tech »

ROBIG píše:http://www.novinky.cz/auto/323630-preta ... -auto.html


Jsem zvědavej jak dlouho bude trvat než to smotávači prolomí ?

Uvidis ze onedlho admin tuto temu presunie do sekcie "diskuze mimo misu" a bude to vo vlakne "neco pro zasmani" a kazdy sa nad tym iba nostalgicky a s chutou zasmeje ;)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

nevím proč,ale mám takový pocit,že se tam nechtíc zapomene nějaká díra,aby to šlo ojebat......

tak funguje celá republika (hm)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Můj táta co dělá kamiony od vyučení od roku 83, tak mi povídal, že když začali ty digitální budíky na III golfu nebo jiných autech, tak lidi chodili a jásali...Konečně to nepůjde smazat a bude to poctivý :D:D

Za týden došel borec...hele jestli bys chtěl, tak já dokážu na III golfu smazat kilometry a udělám ti to na míru :D A je to jednodušší jak celej mechanickej budík :D

To už tenkrát v 90 letech kdy auta začínala s elektronikama v panelech :D

A teď aby to někdo neprolomil do roka a do dne? :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“