Stránka 1 z 1

Koukne mi někdo na log ? asi váha ?

Napsal: 12 led 2014, 11:42
od Petr RS
Potřeboval bych zkouknout logy je to passat 1.9tdi 74kw AVB první log je měřenej od studenýho motoru do ohřátí a druhý log je už ohřátý motor zdá se mi to že to dělá váha egr jsem vyčistil díky

http://uloz.to/xg1Hd3Ph/log-01-011-003-xxx-csv

http://uloz.to/x3iWemYt/log-01-011-003-031-csv

Napsal: 12 led 2014, 11:57
od vendysp
ty logy nejsou teda moc pouzitelny :-D....naloguj najednou skupiny 3, 10, 11. Pak teprve muzeme udelat nejakej zaver.....co ti to vubec dela? pada do nouzaku? ....kdyz vaha hodi auto do nouzaku tak uz musi bejt total na sracku...u tebe to bude neco s turbem ...divne reguluje...ale to az udelas poradnej log...

Napsal: 12 led 2014, 12:02
od Petr RS
vendysp píše:ty logy nejsou teda moc pouzitelny :-D....naloguj najednou skupiny 3, 10, 11. Pak teprve muzeme udelat nejakej zaver.....co ti to vubec dela? pada do nouzaku? ....kdyz vaha hodi auto do nouzaku tak uz musi bejt total na sracku...u tebe to bude neco s turbem ...divne reguluje...ale to az udelas poradnej log...

myslím že kanál 3 a 11 je nalogovanej chybý 10

tak to ještě dologuju
dělá to to že to jede třeba jenom 120km/h držim pořád plnej plyn a najednou to přidá pak to zase ubere a jede to až tak 2100ot to teprv tahne a je to celý takový udušený ovl. turba běhá normálne

Napsal: 12 led 2014, 12:44
od Petr RS

Napsal: 12 led 2014, 12:48
od Petr RS


ještě jedna otázka mam spatnej kroužek pod volantem a auto ma esp takže svítí airbag a komplet brzdy ale to by nemělo mluvit do výkonu motoru ne

Napsal: 12 led 2014, 17:52
od vendysp
to by nemelo...tobe spatne reguluje turbo.....ale asi opravdu diky te vaze ktera neni moc ve forme a hodnoty od ni litaj nahoru a dolu a diky tomu je turbo zmateny a zpusobuje to poklesy vykonu...zkus dat na zkousku diodu nebo si od nekoho jinou vahu pujcit....nebo ji rovnou vyhod a kup novou :-D ....u toho prvniho logu co jsi sem dal tak se mi nic nezobrazilo

Napsal: 12 led 2014, 19:37
od Petr RS
právě,na volnoběh je skutečná hodnota uplne jinde než požadovaná zkusím si ji někde pujčit a uvidíme

Napsal: 12 led 2014, 20:35
od vendysp
tak o ten volnobeh ani nejde...jde o to ze to hapruje v zatahu a to ti zpusobuje ty vykyvy vykonu protoze turbo dostava mylny informace o nasavanym vzduchu :-) ....kdyz to tedareknu tahle polopate :-)

Napsal: 12 led 2014, 20:38
od Petr RS
třeba ucpaný kat by to taky mohl dělat ? zítra bude nová váha vzduchu tak pak uvidím jestli to pomůže nenapada te jestě neco na co bych třeba kouknul kdyby ani vaha nepomohla ? měnil jsem gumičky na vstřikach ale to nema nic spolecnyho

Napsal: 12 led 2014, 21:05
od vendysp
to dela ta vaha na 99% ...je to hezky videt v tom grafu...ucpanej kat by znamenam ubytek vykonu a vysokou spotrebu...proste vymen tu vahu a uvidis ze to bude ono ;) ;) ;)

Napsal: 13 led 2014, 19:52
od Petr RS
nová váha vzduchu a pořád stejný tak jsem začal kuchat kat proteže měl pár direk ucpaných (pár = víc než dvě ) a když sem vzal za osyčku turba tak měla vuli v o ose hřídelky a bylo mi to jasný když jsem ho rozebral tak jsem našel obroušenou sací vrtulku viz foto Obrázek

Napsal: 13 led 2014, 20:25
od vendysp
no tak to bylo to posledni procento co by to mohlo delat :-D ...a pri vsi ucte nerikej ze z toho turba nelezly zadny tobe divny zvuky.....je mi teda divny ze ten vykon kolisal nahoru dolu...jinak teda moc hezky :o

Napsal: 13 led 2014, 20:33
od Petr RS
prave že nebylo vubec slyšet že by tlačilo auto jelo až od cca 2100ot jinak jak sdi a ty vykyvy toho už tak malyho vykonu si vysvětluju jedině že když byla ta vrtulka šoupnutá u toho karteru tak to jakš takš těsnilo a něco to nafouklo pak se třeba odtahla od toho karteru vznikla mezera a přestalo to tlačit a tim padem i poklesla váha vzduchu

Napsal: 13 led 2014, 21:22
od vendysp
no to zni docela logicky