Stránka 1 z 2

3.0TDI 165 kW, padá do nouzového režimu

Napsal: 16 led 2014, 18:01
od dvoracek13
Zdravím, už si nevím rady, tak se obracím tady...

Tady je výpis závad...
Čtvrtek,16,Leden,2014,16:50:47:760
VAG-COM verze: SVO 704.1

Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0090
Kódování: 0011779
Číslo dílny: WSC 31414
2 závad nalezeno.
013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100101
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 7
Kilometry: 225166 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1386 /min
Kroutící moment: 148.2 Nm
Rychlost: 48.2 km/h
Teplota: 35.1°C
Pracovní cyklus: 80.9 %
Napětí: 13.76 V
Pracovní cyklus: 12.6 %

000565 - regulace plniciho tlaku: meze regulace nedosazeny
P0235 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 4
Kilometry: 225169 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2478 /min
Kroutící moment: 393.9 Nm
Rychlost: 72.8 km/h
Tlak: 2295.0 mbar
Tlak: 1224.0 mbar
Váha vzduchu: 634.5 mg/str
Teplota: 2.7°C


Readiness: 1 2 0 0 0

Ještě dodám, že jsme vyměnili ovládání nastavení turba, ve VW udělali základní nastavení a stejně nic...
Závada se objevuje nepravidelně, třeba 50 km je to v pohodě a pak na 10 km to vypadne 3 x...
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným???

Napsal: 16 led 2014, 20:29
od zizuzidan
Má to DPF?

Napsal: 16 led 2014, 20:46
od jeansx
má to elektricke ovládání turba? Pokud ano tak si v ..... Odešel elektromotor na turbu musíš dát nový a oživit. Řešil jsem to na Q7

Napsal: 16 led 2014, 20:56
od Ladas
turbo je garret nebo KKK

Napsal: 17 led 2014, 08:19
od zizuzidan
jeansx píše:má to elektricke ovládání turba? Pokud ano tak si v ..... Odešel elektromotor na turbu musíš dát nový a oživit. Řešil jsem to na Q7
Vždyt tam píše,že nastavovač turba dal nový.

Napsal: 17 led 2014, 11:10
od dvoracek13
PDF to nemá a ovládací motorek je nový...

Napsal: 17 led 2014, 11:20
od SnakeSK
Treba to dat na VAS a urobit funkčny test, cez VCDS to nejde

Napsal: 17 led 2014, 12:49
od dvoracek13
SnakeSK píše:Treba to dat na VAS a urobit funkčny test, cez VCDS to nejde
Tzn. znovu do VW...

Napsal: 17 led 2014, 14:04
od Ladas
buď test a nebo v řízených funkcích znovu nastavit

Napsal: 25 led 2014, 14:48
od dvoracek13
Tak už se nám povedlo konečně nastavit ovldácí motorek, auto zase různou dobu jede a pak napíše tut závadu...


Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0110
Kódování: 0011779
Číslo dílny: WSC 66565
2 závad nalezeno.
013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 225726 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1722 /min
Kroutící moment: 132.6 Nm
Rychlost: 47.0 km/h
Teplota: 83.7°C
Pracovní cyklus: 80.1 %
Napětí: 13.76 V
Pracovní cyklus: 12.6 %

Kabelá komplet odzkoušena, funkční...
Nakonec jsme zjistili, že tato chyba nastane když podržíme nasilím motorek ovladání...
Je možný, že by se sekalo ovládání turba??? Pokaždé je to při jiných hodnotách pracovního cyklu...

Napsal: 25 led 2014, 17:03
od Ladas
opět se zeptám KKK nebo garret

Napsal: 30 led 2014, 17:13
od dvoracek13
Je tam garret, vyzkousel jsem jeste jednu jednotku a porad stekny... Ted uz zbyva jen mechanicka zavada turba nebo nejaka chyba v RJ...

Napsal: 23 úno 2014, 20:09
od este
Vyresil si to nejak ? Ted mi ma prijet to sami tak abych si to trochu ulehcil

Napsal: 24 úno 2014, 11:05
od BH motor
dvoracek13 píše:Je tam garret, vyzkousel jsem jeste jednu jednotku a porad stekny... Ted uz zbyva jen mechanicka zavada turba nebo nejaka chyba v RJ...
ked je auto bez dpf a je to 165 kw 3,0tdi tak je tam urcite BV50 kkk turbo bez vyhrady. treba urobit nastavenie motorca na turbe a nejde to ani vas a ani vag. je to zariadenie priamo na nastavenie a kalibrovanie elektroniky na turbe

Napsal: 09 úno 2018, 19:34
od LUKY BKC
Mám ten samy problém po výměně jednotky a nakalibrovani v audi hlásí chybu.Když nastartuju tak to zatáhne na cervika úplně a povyjede nahoru o jeden a půl mm- v tomto případě to jede OK.Ale v druhým to nastartuju,zatáhne na cervik a během dvou vteřin odjede na max,jako když není nastartováno-Hodi chybu jako tady v prispevku nahore a nejede.